Przetargi.pl
BUDOWA CIĄGU PIESZEGO UL. PIASKOWA I POŁUDNIOWA W SULECHOWIE.

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3851120 , fax. 068 3854686
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6 6
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3851120, fax. 068 3854686
    REGON: 00052676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CIĄGU PIESZEGO UL. PIASKOWA I POŁUDNIOWA W SULECHOWIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Zamówienie obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa ciągu pieszego ul. Piaskowa i Południowa w Sulechowie. W zakres robót do wykonania wchodzą w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, ziemne i podbudowa, w tym: a) rozebranie chodników z płyt betonowych, rozebranie obrzeży betonowych, barier drogowych, b) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. 30 cm za pomocą spycharek, c) rozścielenie ziemi urodzajnej (humusu) - 684,42 m3, d) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 2281 m2, e) warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie z zakupem, dowozem i rozścieleniem kruszywa - 2281 m2, f) podbudowa z kruszyw łamanych 0-31,5 mm o grubości 15 cm z zakupem, dowozem i wbudowaniem kruszyw łamanych - 1610,4 m2, g) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych - 4 szt., h) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 2 szt. b) nawierzchnia ciągu pieszego, w tym: a) montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm -1342,0 m na ławach betonowych z oporem; b) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 943,2 m2; c) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej w kolorze grafitowym o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 667,2 m2; c) roboty wykończeniowe, w tym: a) rozścielenie humusu - 179,34 m3, b) humusowanie poboczy z obsianiem przy grubości humusu 7 cm - 2562,0 m2, z zakupem i dowozem humusu do miejsca wbudowania, c) montaż bariery drogowej stalowej z obustronnymi zakończeniami - 22,0 m. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót opracowane przez FHU OLPRO Mariusz Olkisz z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Jana Zamoyskiego 3e/6. 3. Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w ust. 1 powyżej, realizowane będzie na podstawie de-cyzji o pozwoleniu na budowę Starosty Zielonogórskiego nr 1463/08 z dnia 22.12.2008r. 4. Wartość przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz innych danych np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. Dołączony do specyfikacji przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Wykonawca, poza robotami wynikającymi z dołączonego przedmiaru robót, winien uwzględnić wszystkie roboty, materiały i urządzenia oraz inne prace niezbędne do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca musi uwzględnić: 1) wywiezienie gruzu i innych materiałów rozbiórkowych - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada; 2) badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu przy czym Is>1, a częstotliwość badań wskaźnika Is min. jedno badanie na 500 m2; 3) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu; 4) Zastosowanie do wykonania przedmiotu zamówienia betonowych elementów brukowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie i spełniających wymagania Polskich Norm tj.: PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań przy czym dla kostki betonowej: - odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D. - odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I - wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy, 6. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego 7. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8.000,- zł (osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Sytuacja finansowa: 2.1. Wykonawca musi udokumentować, że dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że: 1) wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem do wysokości 80% (osiemdziesiąt procent) będzie wypłacane w miarę realizacji robót, na podstawie częściowych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczanych Zamawiającemu każdorazowo po wykonaniu części przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, po dokonaniu odbioru częściowego bez zastrzeżeń, przy czym pierwsza faktura VAT za realizację robót stanowiących przedmiot zamówienia może być wystawiona po wykonaniu robót o wartości nie niższej niż 20% (dwadzieścia procent) wartości przedmiotu zamówienia; 2) pozostałe 20% (dwadzieścia procent) wynagrodzenia zostanie wypłacone Wy-konawcy po zakończeniu realizacji zadania i dokonaniu odbioru końcowego. 3) Wykonawca musi wykazać że posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 2.2. Wykonawca musi wykazać że posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej trzech zamówień z branży drogowej - to znaczy trzech robót drogowych, w których występowało wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub z kostki granitowej o powierzchni nie mniejszej niż 1000m2 w każdej z tych robót. 4. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 1) kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej posiadający minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robót, Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby In-żynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.). 5. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty jakie należy złożyć razem z ofertą: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówieni zgodnie z opisanymi warunkami udziału w postępowaniu do oferty musi być dołączony: 1.3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do I rozdziału SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). W wykazie należy wykazać co najmniej roboty, o których mowa w pkt III ppkt 1.3 SIWZ. 1.3.2. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do I rozdziału SIWZ. W wykazie należy wykazać co najmniej osoby wymienione w pkt III ppkt 1.4 SIWZ. 1.3.3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty musi zostać dołączona polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Inne dokumenty: 2.1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 do I rozdziału SIWZ. 2.2. Wypełniony załącznik nr 1a do I rozdziału SIWZ - Dane Wykonawcy. 2.3. Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 5 do I rozdziału SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 9 ppkt 1.1. i 1.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach