Przetargi.pl
Budowa ciągu pieszego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wdrożenie technologii wspomagających oraz montaż lady rejestracji spełniającej parametry wymagane przez ustawę i standard w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, pl. Wolności
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 732 545 , fax. 326 733 731
  • Data zamieszczenia: 2021-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu
    pl. Wolności 23
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. 326 732 545, fax. 326 733 731
    REGON: 27698528100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.ogrodzieniec.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ciągu pieszego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wdrożenie technologii wspomagających oraz montaż lady rejestracji spełniającej parametry wymagane przez ustawę i standard w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz wdrożenie technologii wspomagających oraz montaż lady rejestracji spełniającej parametry wymagane przez ustawę i standard w ramach realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Chodnik przystosowany dla osób niepełnosprawnych:  Pomiary przy wykopach fundamentowych, teren równinny i nizinny analogia – 20 m3;  Rozebranie podbudowy, z mas mineralno-bitumicznych; rozbiórka ręczna, grubość podbudowy 4cm 3,5x2m – 7m2;  Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, (trelinka ) z wypełnieniem spoin piaskiem, grubość płyt 15cm – 7m2;  Cięcie nawierzchni mechanicznej, masy mineralno-bitumicznej, grubość cięcia 5cm – 3,5m;  Rozebranie krawężników wtopionych i obrzeży trawników, obrzeża 8x30cm na podsypce piaskowej - 9m;  Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, na podsypce piaskowej, ręcznie, kostka 12cm analogia 6,15x2 – 12,3m2;  Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, na głębokości 20cm – 38,5m2;  Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, dodatek za każde dalsze 5cm głębokości – 38,5m2;  Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm - 38,5m2;  Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm - 38,5m2;  Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, dodatek za każdy dalszy 1cm grubości - 38,5m2;  Warstwy podsypkowe, podsypka piaskowa, zagęszczenie mechaniczne grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm - 38,5m2;  Warstwy podsypkowe, podsypka piaskowa, zagęszczenie mechaniczne dodatek za każdy następny 1cm grubości warstwy – 38,5m2;  Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm – 38,5m2;  Warstwy podsypkowe, podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, dodatek za każdy następny 1cm grubości warstwy – 38,5m2;  Nawierzchni e z kostki brukowej betonowej, grubość 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara - 32,2m2;  Chodniki z płyt betonowych z rowkami, (z bąbelkami) 30x3x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową analogia – 6,52m2;  Ławy pod krawężniki, betonowa zwykła – 1,6m3;  Krawężniki betonowe, wystające 15x30cm na podsycę cementowo-piaskowej – 9m;  Obrzeża betonowe, 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 9m;  Ręczne zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, głębokość do 1.5m, kategoria gruntu III-IV, szerokość wykopu 0.8-1.5m – 0,8m3;  Remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami asfaltu lanego – 0,2t;  Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie – 5,95m2;  Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni pionowych, papą na lepiku na zimno, 1 warstwa (przy windzie) – 0,5m2;  Rozebranie ogrodzeń z siatki w ramach z kątownika – 2,5m;  Ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach stalowych obsadzonych w gniazdach cokołów, (rozstaw 3m), wysokość 2.0m słupki z teownika 100x100x11mm – 1,25m;  Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi do 1km – 8,93m3;  Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na każdy następny 1km – 8,93m3;  Mechaniczne karczowanie drzew, piłą mechaniczną, drzewo fi 26-35cm – 1szt;  Ręczne karczowanie pni, fi 46-55cm – 1szt; 2) Oznaczenia dla osób słabowidzących:  Oznaczanie drogi ewakuacyjnej oraz ościeży taśmą samoprzylepną fluorescencyjną (analogia) – 31,04m;  Montaż tabliczek piktogramowych grawerowanych montowanych przy drzwiach z dodatkowym opisem w języku braila – 14szt;  Wykucie z muru, okna w rejestracji na piętrze, powierzchnia ponad 2m2 (analogia) – 2,96m2;  Zamocowanie okna w rejestracji (analogia) – 2,96m2;  Rozebranie blatu w rejestracji 1,9x 0,35 (analogia) – 0,66m2;  Rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł, na zaprawie cementowo-wapiennej 1,9x0,250x0,1 – 0,5m3;  Zamocowanie blatu w rejestracji na wysokości do 0,9m (analogia) – 1szt; 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 4. Zamawiający informuje, iż wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie wymaga pozwolenia na budowę. 5. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. 6. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 7. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 8. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 9. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 10. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 13. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 14. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 15. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 215 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 16. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 17. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 18. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 19. Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez osoby niepełnosprawne (budowa chodnika przeznaczonego dla wszystkich użytkowników w tym dostosowanego dla osób niepełnosprawnych /użycie płyt betonowych z rowkami /bąbelkami//, montaż tabliczek grawerowanych z opisem w języku braila). 20. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 45233330-1 Fundamentowanie ulic 45223320-5 Roboty budowlane w zakresie obiektów typu „parkuj i jedź” 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 21. Przedsięwzięcia pod nazwą: Wzrost dostępności placówki SPZOZ w Ogrodzieńcu dla osób ze szczególnymi potrzebami, realizowane jest w ramach projektu pn. Dostępność Plus dla zdrowia, realizowanego w ramach Działania 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, określonego we wniosku o dofinansowanie projektu nr POWR.05.02.00-00-0044/18, którego Beneficjentem jest Minister Zdrowia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach