Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg
- Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
- Data zamieszczenia: 2019-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
ul. Gminna 1
32-070 Czernichów, woj. małopolskie
tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
REGON: 53498300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ciągów pieszo-rowerowych oraz parkingów i punktów przesiadkowych na terenie Gminy Czernichów wraz z przebudową drogi powiatowej nr 2183K - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji (projektu) w formie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowa ciągów pieszo-rowerowych oraz parkingów i punktów przesiadkowych na terenie Gminy Czernichów wraz z przebudową drogi powiatowej nr 2183K”, realizowanej w ramach projektu pn. „Zintegrowana komunikacja aglomeracyjna w gminie Czernichów”. 2. Inwestycja jest dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Działanie 4.5 Niskoemisyjny transport miejski, Poddziałanie 4.5.1 Niskoemisyjny transport miejski - ZIT. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich niezbędnych prac, tj. uzgodnień formalnych, pozyskanie decyzji, sporządzenie dokumentacji projektowej w szczególności: projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbiorów robót, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, projektu stałej (docelowej) organizacji ruchu w 4 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej w formacie PDF i w formacie DWG., wykonanie robót zasadniczych i towarzyszących, których skutkiem będzie poprawa stanu technicznego infrastruktury pieszo-rowerowej i drogowej. 4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i robót budowlanych następujących obiektów: 1) ciąg pieszo rowerowy Czernichów centrum - Zagacie wzdłuż drogi powiatowej nr 2183K o długości L = ok. 1915,10 m i szerokości całkowitej 3,00 m; 2) punkt przesiadkowy, w tym rozbudowa parkingu w Czernichowie do parametrów parkingu typu P+R i B+R - przy drodze powiatowej nr 2183K; 3) punkt przesiadkowy z parkingiem typu P+R i B+R w miejscowości Zagacie - przy skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 2183K drogi gminnej; 4) punkt przesiadkowy z parkingiem B+R w miejscowości Czułówek przy drodze wojewódzkiej nr 780; 5) przebudowa drogi powiatowej nr 2183K - koszty limitowane. 5. Przedmiot zamówienia znajduje się na terenie gminy Czernichów w województwie małopolskim. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje zwłaszcza następujące zakresy: 1) prace projektowe: Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zlecenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz zbudować i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub dokonać zgłoszenia o zakończeniu robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego. Rozwiązania muszą spełniać wymagania Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. Wnioski o wydanie decyzji administracyjnych przed złożeniem do organu muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. Powyższa akceptacja nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za opracowany dokument; 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę oraz wykonanie wszelkich niezbędnych robót towarzyszących i świadczeń nie będącymi robotami budowlanymi, a niezbędnymi do ich wykonania, oraz zapewnieniem w niezbędnym zakresie nadzoru przyrodniczego; 3) w przypadku koniecznym zapewnienie nadzoru archeologicznego, przeprowadzenie niezbędnych prac i badań w tym zakresie oraz zabezpieczenie zabytków małej architektury. 7. Roboty budowlane będą w części realizowane na funkcjonujących obiektach-drogach, w związku z czym wykonawca ma obowiązek zapewnienia ciągłości ich funkcjonowania w okresie prowadzonych robót budowlanych oraz zaplanować prace oraz wykonywać je w uzgodnieniu z Zamawiającym i użytkownikami obiektów. Organizacja robót musi uwzględniać bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i pieszego - użytkownikom drogi. 8. Zadanie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i uporządkowanie, 2) koszty związane z organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) – bez opłat za zajęcie dróg i chodników powiatowych, 3) koszty związane z zapleczem budowy, 4) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, zabezpieczeniem terenu budowy, 5) obsługę geodezyjną (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) – 3 kpl., 6) dokumentację powykonawczą – 3 kpl., 7) zapewnienie udziału kierownictwa budowy (kierownika budowy lub kierowników robót) w naradach koordynacyjnych, planowanych przynajmniej raz na miesiąc, 8) w przypadku opóźnień w realizacji poszczególnych zadań lub etapów (zgodnie z harmonogramem) Zamawiający może zażądać od wykonawcy szczegółowego uzasadnienia oraz opracowania programu naprawczego, 9) inne prace - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zakresu inwestycji stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy – załącznik 8.1 do SIWZ oraz koncepcja programowo-przestrzennej dla projektu pn. „Zintegrowana komunikacja aglomeracyjna w Gminie Czernichów” – załącznik 8.2 do SIWZ. 10. Przewiduje się możliwość podzielenia projektowania i realizacji robót na etapy, wynikające w szczególności z koniecznych do uzyskania decyzji administracyjnych na realizację inwestycji: w przypadku gdy część inwestycji może być realizowana na zgłoszenie robót budowlanych, a część w ramach decyzji ZRiD. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) Programem Funkcjonalno-Użytkowym, 2) Koncepcją programowo-przestrzenną dla projektu pn. „Zintegrowana komunikacja aglomeracyjna w Gminie Czernichów”, 3) warunkami uzyskanych w trakcie projektowania decyzji administracyjnych i środowiskowych; 4) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 5) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 6) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 12. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, opis ten jest dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 14. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie, w tym nieodpłatnie będą zapewnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub producentów urządzeń wszelkie materiały eksploatacyjne lub urządzenia, które zgodnie z ich specyfikacją muszą zostać wymienione w okresie gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 25000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wykonanie zabezpieczeń ppoż. w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy – Zdroju (roboty elektryczne)”
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
Dodano: 2024-07-26 - Remont części budynku nr 22 w kompleksie wojskowym w Oświęcimiu
Dodano: 2024-07-26 - Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap I b.
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie kolejnego etapu remontu dachu w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie, al. Dygasińskiego 15
Dodano: 2024-07-25 - Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych oraz instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg STWiORB
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i przeprowadzenie na jej podstawie remontu lokali mieszkalnych przy ul. Topolowej w Krakowie
Dodano: 2024-07-25 - Remont sali sensorycznej oraz malowanie sal dydaktycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Krakowie przy ul. Myśliwskiej 64 (2)
Dodano: 2024-07-25 - Budowa masztu flagowego na Wzgórzu Zamkowym w Dobczycach
Dodano: 2024-07-24 - "Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
Dodano: 2024-07-24