Przetargi.pl
Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego I

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego I Zamówienie podzielono na dwie części: 1) Budowa chodników na drogach powiatowych obejmująca zadania 1-3: Zadanie nr 1 – rozbudowa dróg powiatowych nr 1909G, 1419G i 1917G w miejscowości Mirachowo polegająca na budowie ścieżki rowerowej etap II odcinek 150 mb; Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1907G poprzez budowę chodnika w miejscowości Mirachowo Etap III – 0+420 do 0+535m; Zadanie nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1917G poprzez budowę chodnika w miejscowości Bącz odcinek 80m długości. 2) Budowa chodników na drogach powiatowych obejmująca zadania 4-5: Zadanie nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1907G poprzez budowę chodnika w miejscowości Pępowo-Leźno – przełożenie istniejących zjazdów; Zadanie nr 5 – Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1933G w miejscowości Kamela poprzez wykonanie chodnika i zjazdów na odc. 340m i szer. 1,5m – etap III 2. Przedmiary robót objętych niniejszym zamówieniem: 2.1 CZĘŚĆ I: ZADANIE NR 1 ROZBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR 1909G, 1419G I 1917G W MIEJSCOWOŚCI MIRACHOWO POLEGAJĄCA NA BUDOWIE ŚCIEŻKI I ROWEROWEJ PRZEDMIAR ROBÓT Lp. Kod pozycji Nr. ST Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jednostka Nazwa Ilość 1 2 3 4 5 D-01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE CPV 45 111 000 – 8 D-01.01.01a Odtworzenie trasy i jej punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi 1 Wytyczenie trasy w terenie płaskim oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi; km 0,15 CPV 45 111 000 – 8 D-01.02.01 Usunięcie krzaków i drzew Usunięcie drzew o średnicy pnia wraz z wywozem i utylizacją: 2 średnica drzewa od 16 do 20cm szt. 0 3 średnica drzewa od 41 do 60cm -karczowanie pni szt. 0 4 średnica drzewa od 61 do 80cm- karczowanie pni szt. 1 CPV 45 100 000 – 8 D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg 5 Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową z odwozem i utylizacją; m2 249,20 6 Rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową z odwozem i utylizacją; m2 2,00 7 Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt betonowych 50x50cm wraz z podbudową z odwozem i utylizacją; m2 0,00 8 Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt yomb wraz z podbudową z odwozem i utylizacją; m2 0,00 9 Rozbiórka istniejących krawężników, obrzeży lub oporników betonowych z odwozem i utylizacją; m 100,00 10 Rozbiórka ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach stalowych wraz z bramą i furtką wraz z ponownym ustawieniem na istniejącej granicy pasa drogowego; m 0,00 11 Rozbiórka istniejących slupków do znaków pionowych z odwozem i utylizacją; szt. 4 12 Rozbiórka istniejących tarcz znaków pionowych z odwozem i utylizacją; szt. 7 13 Rozbiorka istniejących przepustów z rur betonowych lub PCV pod koroną drogi (łączna długość 37m) wraz ze ścianami czołowymi z odwozem i utylizacją; m 0 D-02.00.00 ROBOTY ZIEMNE CPV 45 111 200 – 0 D-02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych 14 Mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat. II z odwozem i utylizacją Uwaga: W rejonie uzbrojenia podziemnego roboty wykonywane ręcznie! m3 105,00 CPV 45 111 200 – 0 D - 02.03.01 Wykonanie nasypów 15 Mechaniczne wykonanie nasypu z gruntu kat. II dowiezionego z dokopu m3 250,00 D-04.00.00 PODBUDOWY CPV 45 233 000 – 9 D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 16 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową warstwy wiążącej z BA w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę ścieralną z BA: m2 0,00 17 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni po sfrezowaniu w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę ścieralną z BA: m2 0,00 18 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywem w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wiążącą z BA: m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-04.04.03 Podbudowa oraz pobocze z mieszanki kruszywa niezwiązanego 19 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 20 cm pod nawierzchnię: - zabruku pachwinowego - 26m2; m2 26,00 20 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm pod nawierzchnię: - zjazdów z kostki fazowanej - 70m2; - zjazdów z kostki niefazowanej - 13,5m2; m2 83,50 21 Wykonanie dolnej warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 10 cm pod nawierzchnię: - ścieżki rowerowej - 291,5m2; m2 291,50 22 Wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm i szerokości 1,0m: 34,0mb; m2 34,00 23 Wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm i szerokości 0,5m; m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-04.05.01 Podbudowa i podłoże ulepszone z mieszanki kryszywa związanego hydraulicznie cementem 24 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 wg PN-EN 14227-10 gr. 30 cm: nawierzchnię: - zabruku pachwinowego - 26m2; m2 26,00 25 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 wg PN-EN 14227-10 gr. 15 cm: - zjazdów z kostki fazowanej - 70m2; - zjazdów z kostki niefazowanej - 13,5m2; m2 83,50 26 Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 wg PN-EN 14227-10 gr. 10 cm: - ścieżki rowerowej - 291,50m2; m2 291,50 D-05.00.00 NAWIERZCHNIE CPV 45 233 000 – 9 D-05.03.01 Nawierzchnia z kostki kamiennej 27 Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej granitowej o wym. 8x11cm na podsypce cem. - piask. 1:4 gr. 3cm (nawierzchnia spoinowana fugą na bazie cementu): - zabruku pachwinowego - 26m2; m2 26,00 D-05.03.05a Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna wg WT-1 i WT-2 z 2010r. 28 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm: m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-05.03.05b Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca wg WT-1 i WT-2 z 2014r. 29 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W grubości 5cm: m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-05.03.11 Frezowanie nawierzchni bitumicznych na zimno 30 Frezowanie nawierzchni bitumicznych na gr. 4cm z odwozem na składowisko Inwestora: m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej lub z płytek betonowych 31 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej niefazowanej 10x20cm koloru czerwonego gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5cm: - ścieżka rowerowa - 291,5m2; m2 291,50 32 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej niefazowanej 10x20cm koloru szarego gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm: - zjazdów z kostki niefazowanej - 13,5m2; m2 13,50 33 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej fazowanej 10x20cm koloru szarego gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm: - zjazdów z kostki fazowanej - 70m2; m2 70,00 34 Wykonanie warstwy ścieralnej z płytek betonowych z guzkami 35x35x6cm koloru źółtego na podsypce cem.-piask 1:4 gr. 5cm - nawierzchnia przed przejściami dla pieszych; m2 0,00 CPV 45 233 000 – 9 D-05.03.26 Poszerzenie istniejącej nawierzchni asfaltowej z zastosowaniem siatki przeciwspękaniowej 35 Wzmocnienie nawierzchni bitumicznej siatką przeciwspękaniową (doliczono 5% na zakładki): m2 0,00 D-06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE CPV 45 233 000 - 9 45112000 - 5 D-06.01.01 Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków 36 Ułożenie humusu grubości min 10cm wraz z obsianiem skarp mieszankami traw m2 225,00 CPV 45 233 000 - 9 45112000 - 5 D-06.02.01 Przepusty pod koroną drogi 37 Ułożenie przepustu z rur HDPE ø400mm pod koroną drogi mb 0,00 D-07.00.00 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU CPV 45 233 221 – 4 D-07.01.01 Oznakowanie poziome 38 Malowanie metodą grubowarstwową (białe) - znak P-13 o dł. 8,25m - 2,17m2; - znak P-1e o dł. 20,84m - 2,50m2; - znak P-4 o dł. 32,27m - 7,74m2; m2 12,41 39 Likwidacja oznakowania poziomego m2 12,00 CPV 45 233 290 – 8 D-07.02.01 Oznakowanie pionowe 40 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawione na ławie betonowej C8/10 szt. 8 41 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawione na ławie betonowej C8/10 (długie na dwa znaki) szt. 0 42 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawione na ławie betonowej C8/10 (wysięgnik) szt. 1 43 Znaki typu A - średnie pokryte folią typ II szt. 1 44 Znaki typu B - średnie pokryte folią typ II szt. 0 45 Znaki typu C - mini pokryte folią typ II szt. 0 46 Znaki typu D - średnie pokryte folią typ II szt. 2 47 Znaki typu D - małe pokryte folią typ II szt. 0 48 Znaki typu D - mini pokryte folią typ II szt. 0 49 Znaki typu E - średnie pokryte folią typ II szt. 3 50 Znaki typu T - średnie pokryte folią typ II szt. 0 51 Przestawienie istniejących znaków drogowych (tarcze znaków) szt. 0 52 Przestawienie istniejących znaków drogowych (słupki znaków) szt. 0 CPV 45 233 292 – 2 D-07.06.02 Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych 53 Balustrada szczeblinkowa U-11a o wysokości 1,1m (zgodnie z rys. przekrojów konstrukcyjnych) na fundamencie z betonu C16/20 (0,07 m3/mb bariery - 152*0,07=10,64m3) m 66 D-08.00.00 ELEMENTY ULIC CPV 45 233 222 – 1 D-08.01.01 Krawężniki i oporniki betonowe: 54 Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,050m2 m 180,00 55 Ustawienie krawężników betonowych najazdowych obniżonych 15x22cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,050m2 m 28,50 56 Ustawienie oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,047m2 m 0,00 CPV 45 233 222-1 D-08.01.02 Krawężniki kamienne: 57 Ustawienie krawężników kamiennych 15x30cm ze skosem na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,050m2; m 0,00 CPV 45 233 222 – 1 D-08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe 58 Obrzeże betonowe 8x30cm koloru szarego na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,041m2 m 182,50 D-10.00.00 INNE ROBOTY DROGOWE CPV 45 233 000 – 5 D-10.01.01 Regulacja wysokościowa istniejących studni 59 Regulacja wysokościowa studni: - studni teletechnicznych 3szt.; - studni wodociągowych 1szt.; - studni sanitarnych - 0szt.; szt. 4,00 CPV 45 233 293 – 9 D-10.01.02 Wypełnienie szczeliny pomiędzy jezdnią a krawężnikiem masą zalewową 60 Wypełnienie szczeliny pomiędzy projektowanym krawężnikiem a istniejącą krawędzią jezdni asfaltową masą zalewową mb 150,00 ZADANIE NR 2 PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ nr 1907G POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI MIRACHOWO Etap III -od 0+420 do 0+535 m PRZEDMIAR ROBÓT Lp Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jedn. Ilość jedn. 1 2 4 5 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym km 0,115 2 Mechaniczne karczowanie pni szt. 3,00 3 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek m2 402,50 4 Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III - wskaźnik zagęszczenia gruntu Js=1.00 m3 172,50 5 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV m2 356,50 6 Podbudowa betonowa bez dylatacji C3/4- grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - podbudowa pod chodnik m2 287,50 7 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bezfazowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm m2 287,50 8 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem m 117,50 10 Oporniki betonowe 12*25 na ławie betonowej z oporem m 40,50 12 Podbudowa z kruszywa niezwiazanego C90/3 o uziarnieniu 0/31 o grubości warstwy 15 cm m2 46,50 13 Podbudowa betonowa bez dylatacji C3/4- grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - podbudowa pod zjazdy m2 46,50 14 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bezfazowej czerwonej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm m2 46,50 15 Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm m2 230,00 16 Podbudowa z kruszywa niezwiazanego C90/3 o uziarnieniu 0/31 o grubości warstwy 15 cm -pobocze m2 115,00 17 Ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych 33x60x10cm na ławie betonowej o przekroju 0,07 m2 m 115,00 18 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km m2 115,00 19 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm m2 115,00 ZADANIE NR 3 PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ nr 1917G POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI BĄCZ PRZEDMIAR ROBÓT Lp Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jedn. Ilość jedn. 1 2 3 4 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym km 0,08 2 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm wraz z wywozem m2 240,00 3 Wykonanie koryta o głebokości 15cm pod konstrukcję chodnika, część urobku nadającą się do wbudowania wykorzystać na wykonanie skarp m2 160,00 4 Wykonanie nasypu z materiału dowiezionego m3 40,00 5 Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm na ławie betonowej z oporem m 80,00 6 Obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem m 80,00 7 Podbudowa z kruszywa niezwiazanego C90/3 o uziarnieniu 0/31 o grubości warstwy 15cm - chodnik m2 160,00 8 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm - chodnik m2 160,00 9 Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm m2 120,00 10 Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 80,0 11 Uzupełnienie szczeliny masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 8,0 2.2 CZĘŚĆ II: ZADANIE 4 PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ nr 1907G POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI PĘPOWO – LEŹNO PRZEŁOŻENIE ISTNIEJĄCYCH ZJAZDÓW PRZEDMIAR ROBÓT Lp Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jedn. Ilość jedn. 1 2 3 4 1 Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężników zjazdów do przełożenia mb 100,00 2 Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej mb 100,00 3 rozebranie ławy betonowej wraz z wywozem i utylizacją m3 5,00 4 rozebranie istniejącej podsypki cementowo - piaskowej wraz z utylizacją oraz dogęszczeniem podbudowy m2 250,00 5 rozebranie nawierzchni z kostki - 70% materiału do odzysku m2 250,00 6 Ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 cm na ławie betonowej z oporem m 100,00 7 ponowne ułożenie nawierzchni zjazdów z materiału z rozbiórki (z uwzględnieniem 30% nowego materiału) na podsypce cementowo - piaskowej gr. Min. 5cm m2 250,0 8 Uzupełnienie szczeliny masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 10,0 ZADANIE NR 5 PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 1933G W MIEJSCOWOŚCI KAMELA POPRZEZ WYKONANIE CHODNIKA I ZJAZDÓW NA ODC. 340M I SZE. 1,5M – III ETAP PRZEDMIAR ROBÓT Lp Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jedn. Ilość jedn. 1 2 3 4 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym km 0,340 2 Rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławą krawężnikową i utylizacją m3 2,00 3 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni betonowej wraz z ich podbudową szt.3 oraz utylizacja m2 10,0 4 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni bitumicznej wraz z ich podbudową szt.1 oraz utylizacja m2 15,0 5 Zdjęcie warstwy darniny gr. 10cm, na długości 150m i szer. 3,0 m wraz z jej wywiezieniem na odległość 5km m3 102,0 6 Roboty ziemne koparką podsiębierną , grunt kat. III - wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy m3 29,4 7 Formowanie i zagęszczenie mechaniczne nasypu z gruntu dowiezionego z dkopu m3 680,0 8 Ława betonowa pod krawężniki z oporem z wcześniejszym wykonanie rowka m3 22,950 9 Krawężniki betonowe wystające 100x30x15 i najazdowe 100x22x15 na podsypce cementowo-piaskowej mb 340,0 10 Ława betonowa pod obrzeża z oporem z wcześniejszym wykonaniem rowka m3 17,380 11 Obrzeża betonowe 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z wcześniejszym wykonanie rowka mb 434,5 12 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm m2 24,0 13 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za kolejne 5cm grubości po zagęszczeniu m2 24,0 14 Podbudowa betonowa bez dylatacji - gr. warstwy po zagęszczeniu 12cm - kruszywo stabilizowane cementem Rm - 2,5Mpa m2 486,0 15 Podbudowa betonowa j.w. bez dylatacji - za każdy 1cm grubości warstwy po zagęszczeniu krotność = -2 m2 486,0 16 Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm, koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm m2 486,0 17 Wykonanie zjazdów 1 szt z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm m2 24,0 18 Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 340,0 19 Uzupełnienie masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 34,0 20 Wykonanie kosza gabionowego o wymiarach 1x1x2m wraz z wypompowaniem wody i przygotowaniem ławy betonowej grubości 20 cm z betonu C12/15 szt 20,0 21 Humusowanie skarp gr.10cm i obsianie skarp trawą na szer. 1m m2 340,0 22 Umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi o wym. 60x40x10 cm na podsypce piaskowej m2 270,0 23 Przestawienie istniejących znaków pionowych szt 2,0 24 Ustawienie barier ochronnych ocynkowanych typu gdańskiego mb 170,0 3. Roboty będą prowadzone na drogach powiatowych będących w zarządzie tut. Zarządu Dróg Powiatowych wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwaoraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami (do obowiązków wykonawcy robót należy dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych) 5. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie. 6. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 7. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót. 9. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia. Projekt musi zawierać wymagane przepisami opinie oraz uzgodnienia. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 15. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 16. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego, pisemnie bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą. Podstawą zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego, będzie faktyczne wykonanie robót. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: -dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach, -wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkownika, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami, -oświadczenie kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, -dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez kierownika robót), -pozostałe dokumenty w szczególności autoryzacje i deklaracje zgodności producenta potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do wyznaczenia i rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie pisemne zgłoszenie Wykonawcy zakończenia robót oraz sprawdzenie przez Zamawiającego dostarczonej kompletnej dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej 17. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr: 1.ST 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej. 18. Przedmiar robót jest tylko pomocniczy i Wykonawca jest odpowiedzialny za ofertę, którą ma przygotować na podstawie całej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: a) 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięce złotych 00/100) za I część zamówienia, b) 5 000,00 zł (słwnie: pięć tysięcy złotych 00/100) za II część zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 16.06.2020 r. do godz. 1100. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wadium - przetarg nieograniczony pn.: Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego I – część … UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz.U.2019.2357) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 4a zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. 16. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy), dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach