Przetargi.pl
Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego - II

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika oraz przebudowa istniejących zjazdów z drogi powiatowej w km 1+070 do 1+428 w ramach przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1930G Niestępowo – Sulmin. 2. Przedmiar robót: Numer Wyszczególnienie Jednostka Specyfik. elementów technicz. rozliczeniowych nazwa ilość 01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE x x 01.01.01 Wytyczenie geodezyjne inwestycji ryczałt - 01.02.01 Usunięcie drzew i krzewów o średnicy: - 10-15 cm szt. 10 - 16-35 cm szt. 0 - 131-150 cm szt. 0 01.02.02 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, gr. 15cm - z wywozem m3 135 - z pozostawieniem na ponowne wbudowanie m3 35 01.02.04 Rozebranie istniejącego chodnika z kostki betonowej (przy kapliczce) m2 0 Rozebranie istniejących zjazdów: - z kostki betonowej m2 0 - z płyt betonowych m2 0 - betonowych m2 5 - bitumicznych m2 30 - gruntowych m2 0 Rozebranie obrzeży betonowych m 1 Rozebranie krawężników betonowych m 4 Rozebranie słupków ze znakami drogowymi - do przestawienia szt. 1 Rozebranie tablic znaków drogowych - do usunięcia szt. 1 01.03.05 Budowa wodociągu DN110 z rur i kształtek PE, SDR 17, PE100, PN-10 w wykopie otwartym m 1,1 Budowa wodociągu Dn110 z rur i kształtek PE, SDR 17, PE100, Pn-10 przewiertem horyzontalnym w rurze przewiertowej 180PE RC m 13,8 Likwidacja istn. sieci wodociągowej wraz z obiektami na sieci poprzez spuszczenie wody, zamulenie pianobetonem, zakorkowanie i pozostawienie w gruncie m 14 02.00.00 ROBOTY ZIEMNE x x 02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych z wywozem m3 60 02.03.01 Wykonanie nasypów z gruntu z wykopu m3 200 02.03.01 Wykonanie nasypów z gruntu z dokopu m3 50 03.00.00 OWODNIENIE x x 03.01.01a Wydłużenie istniejącego przepustu betonowego o śr. 60cm m 2,00 03.02.01 Ścieki podchodnikowe - przykanalik z rury PCV lub PP Dn110 m 30,0 04.00.00 PODBUDOWY x x 04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych m2 0 04.04.01 Podbudowa z kruszywa naturalnego (pospółki) 0-20mm - o grubości 15 cm - chodnik, zjazd, poszerzenie zjazdu m2 740 04.04.02 Podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 - o grubości 15 cm - chodnik m2 740 - o grubości 20 cm - poszerzenie zjazdu m2 3 - o grubości 25 cm - zjazd, miejsca postojowe m2 30 05.00.00 NAWIERZCHNIE x x 05.03.01 Nawierzchnia z kostki kamiennej na podsypce cem-piask. gr. 3cm- poszerzenie zjazdu m2 0,00 05.03.05b Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. ok 2cm m3 0,00 05.03.11 Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, gr. 1cm m2 0,00 05.03.13 Nawierzchnia z mieszanki grysowo-mastyksowej (SMA11), gr. 4cm m2 0,00 05.03.23a Nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cem.-piask. gr 3 cm: - gr. 6cm - chodniki m2 740 - gr. 8cm - miejsca postojowe m2 30 05.03.26i Geostyntetyk przeciwspękaniowy o wytrz. 120x200 kN/m m2 0 06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE x x 06.01.01 Umocnienie skarp - humusowanie o gr. 15cm m2 800 - płytami "Meba" 60x40x8cm m2 114 06.03.01 Pobocza z mieszanki niezwiązanej C90/3 gr. 15 cm m2 0 07.00.00 ORGANIZACJA I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO x x 07.01.01 Oznakowanie poziome m2 0 07.02.01 Oznakowanie pionowe - projektowane - znaki A - średnie szt. 2 - znaki D - mini szt. 4 - znaki D - średnie szt. 4 - słupki z rur stalowych szt. 8 Oznakowanie pionowe - przestawione - słupki z rur stalowych z przymocowanymi znakami z rozbiórki szt. 6 07.06.02 Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych, poręcz U-11a m 80 Budowa peronu na przystanku autobusowym w km 0+850.00 m2 0,0 08.00.00 ELEMENTY ULIC x x 08.01.01 Krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej z oporem m 330 Oporniki betonowe 12x25x100 na podsypce cem-piask bez ławy m 12 Wykonanie ławy pod oporniki betonowe z betonu C12/15 m3 22,2 08.03.01 Obrzeże betonowe 8x30x100 na podsypce piaskowej m 420 3. Roboty będą prowadzone na drogach powiatowych będących w zarządzie tut. Zarządu Dróg Powiatowych wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Prace ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwaoraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami (do obowiązków wykonawcy robót należy dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych) 5. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie. 6. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 7. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 8. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót. 9. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót. 10. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia. Projekt musi zawierać wymagane przepisami opinie oraz uzgodnienia. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 15. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 16. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego, pisemnie bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego. Podstawą zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego, będzie faktyczne wykonanie robót. 17. Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach, 2) wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, instrukcje użytkownika, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami, 3) oświadczenie kierownika budowy (robót) o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, 4) dokumenty (atesty, certyfikaty) potwierdzające, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane (opisane i ostemplowane przez kierownika robót), 5) pozostałe dokumenty w szczególności autoryzacje i deklaracje zgodności producenta potwierdzające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. 18. Podstawą do wyznaczenia i rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie pisemne zgłoszenie Wykonawcy zakończenia robót. 19. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr: 1.OPZ, 1.ST, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ, który stanowi komplet dokumentacji technicznej. 20. Przedmiar robót jest tylko pomocniczy i Wykonawca jest odpowiedzialny za ofertę, którą ma przygotować na podstawie całej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 21.09.2020 r. do godz. 1100. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wadium - przetarg nieograniczony pn.: Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego – II. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997(t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 4a zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. 16. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1, Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 (jeśli dotyczy), Dowód wniesienia wadium – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach