Przetargi.pl
Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu kartuskiego - I

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu kartuskiego - I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego-I. Roboty prowadzone będą na obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach wg lokalizacji szczegółowej określonej przez pracownika ZDP Kartuzy. 2. Zamówienie podzielono na dwie części. 1. w ramach I części zamówienia przedsięwięcie obejmuje : Przebudowę drogi powiatowej nr 1900G odcinek Pępowo - Leźno polegającej na budowie chodnika. 2. Przedsięwzięcie obejmujące drugą część zamówienia podzielono na następujące zadania: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1928 G poprzez budowę chodnika na odcinku Babi Dół – Skrzeszewo Żukowskie – ETAP I Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1907 G poprzez budowę chodnika w miejscowości Mirachowo– ETAP 1 Zadanie Nr 3: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1419 G w Mirachowie poprzez wykonanie chodnika i zjazdów Zadanie Nr 4: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1929 G w Łapinie poprzez wykonanie chodnika Zadanie Nr 5: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1933 G w miejscowości Kamela poprzez wykonanie chodnika i zjazdów 3. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności – wskazaną do kontaktów w umowie. 4. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 5. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót. 7. Wybrany Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót dla każdego zadania odrębnie. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót drogowych będących przedmiotem zamówienia – projekt należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego. 9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 13. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 14. Przedmiot zamówienia został opisany w załącznikach nr: 1a.1, 1a.2, 1a.2.zad.1, 1a.2.zad.2, 1a.2.zad.3, 1a.zad.4, 1a.2.zad.5 do SWIZ, które stanowią komplet dokumentacji technicznej. 15. W rozdziale V SIWZ przedstawiono przedmiar robót: Przebudowa drogi powiatowej nr 1900G odcinek Pępowo - Leźno polegającej na budowie chodnika: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Odtworzenie trasy i jej punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi 1 Wytyczenie trasy w terenie płaskim oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi; km 1,11 Usunięcie krzaków 2 Usunięcie krzaków i poszycia i drobnych drzew 1000m2 = 0,1ha; ha 0,10 Rozbiórka elementów dróg 3 Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową z odwozem na składowisko Inwestora: - zjazdy o nawierzchni bitumicznej - 53,0m2; m2 53,00 4 Rozbiórka istniejącej bariery drogowej energochłonnej z odwozem na składowisko Inwestora - 108mb; m 108,00 ROBOTY ZIEMNE Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych 5 Mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat. II z wywiezieniem urobku na odkład: -odcinek I-I - wykop W=4246,5 m3; (wg tabeli nr 2). Uwaga: W rejonie uzbrojenia podziemnego roboty wykonywane ręcznie! m3 4246,50 Wykonanie nasypów 6 Mechaniczne wykonanie nasypu z gruntu kat. II dowiezionego z dokopu:-odcinek I-I - N=4776,6m3; (w tabeli nr 2) m3 4776,50 Wykonanie zbrojenia nasypu 7 Wykonanie zbrojonego nasypu w km 0+950,00 do km 0+980,00 oraz od km 1+020,00 do km 1+060,00 z siatki dwukierunkowa o sztywnych węzłach o wytrzymałości wzdłuż i wszerz min. 30kN/m: - siatka o sztywnych węzłach 1995m2 z ułożeniem i kotwieniem szpilkami stalowymi (doliczono 5% na zakłady) m2 1995,00 PODBUDOWY Podbudowa oraz pobocze z mieszanki kruszywa niezwiązanego 8 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/63 o gr. 20 cm pod nawierzchnię: - zjazdów publicznych: 163m2; m2 163,00 9 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm pod nawierzchnię: - zjazdów indywidualnych: 107m2; m2 207,00 10 Wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 10 cm pod nawierzchnię: - chodników: 2510m2; m2 2281,00 11 Wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm i szerokości 1,00m: 1064,0mb (+128m2); UWAGA! Doliczono powierzchnię na odsadzki (wartość w nawiasie) -128m2 - zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych; m2 1079,00 12 Wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C50/30 o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm i szerokości 0,50m: 6,0mb (+0,7m2);UWAGA! Doliczono powierzchnię na odsadzki (wartość w nawiasie) -0,7m2 - zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych; m2 3,70 Podbudowa i podłoże ulepszone z mieszanki kryszywa związanego hydraulicznie cementem 13 Wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 wg PN-EN 14227-10 gr. 15 cm: - zjazdów indywidualnych: 107m2; - zjazdów publicznych: 163m2; m2 270,00 14 Wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 wg PN-EN 14227-10 gr. 10 cm: - chodników: 2510m2; m2 2281,00 NAWIERZCHNIE Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 15 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej gr. 6cm koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5cm: - chodniki: 2504m2; UWAGA! Od powierzchni chodnika odjęta została powierzchnia warstwy ścieralnej z płytek betonowych z guzkami 35x35x5cm koloru źółtego na podsypce cem.-piask 1:4 gr. 6cm ; m2 2275,00 16 Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej gr. 8cm koloru czerwonego na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm: - zjazdów indywidualnych: 107m2; - zjazdów publicznych: 163m2; m2 270,00 17 Wykonanie warstwy ścieralnej z płytek betonowych z guzkami 35x35x5cm koloru źółtego na podsypce cem.-piask 1:4 gr. 6cm - nawierzchnia przed przejściami dla pieszych; m2 6,00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków 18 Ułożenie humusu grubości min. 10cm wraz z obsianiem mieszankami traw; (według tabeli nr 2) m2 4193,00 19 Umocnienie skarp ażurowymi płytami betonowymi typu Meba 40x60cm gr. 10cm na podsypce żwirowej gr. 10cm wraz z wypełnieniem ich humusem (0,037m3/m2 płyty) i obsianiem mieszankami traw odporrnymi na negatywny wpływ ruchu drogowego; m2 1225,00 Przepusty pod zjazdami i pod koroną drogi 20 Ułożenie przepustów z rur HDPE ø400mm pod zjazdami wraz z wybrukowaniem wylotów i ścian czołowych brukiem nieobrobionym 13x16cm, na ławie betonowej C12/15 gr. 10 cm, spoinowanym zaprawą cementową - zgodnie z dokumentacją projektową - rys. 5.6: - nr 1 dług. 10,0m; - nr 2 dł. 8,2m; - nr 4 dł. 8,0m; - km. 0+545,00 - przedłużenie istniejącego przepustu dł.4,0m (do kalkulacji doliczyć 2 studnie fi800 gł. 1,5m); mb 30,20 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Oznakowanie poziome 21 Malowanie metodą cienkowarstwową (białe) - znak P-10 o dł. 12,2m - 24,00m2; - znak P-14 o dł. 11,6m - 4,36m2; - znak P-4 o dł. 132,4m 31,77m2; m2 60,13 Oznakowanie pionowe 22 Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawione na ławie betonowej C8/10 szt. 5,00 23 Znaki typu A średnie pokryte folią typ II szt. 1,00 24 Znaki typu D - średnie pokryte folią typ II szt. 4,00 25 Przestawienie istniejących znaków drogowych (tarcze znaków) szt. 3,00 26 Przestawienie istniejących znaków drogowych (słupki znaków) szt. 2,00 Bariery ochronne stalowe 27 Ustawienie bariery stalowej energochłonnej typu N2W2 wbijanej; m 73,00 28 Ustawienie bariery stalowej energochłonnej typu H2W2 na fundamencie ciagłym wraz z wykonaniem ławy i kominka zgodnie z rys. nr 5.2; m 20,00 Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych 29 Balustrada z rur stalowych ocynkowanych typu "gdańskiego" o wysokości 1,1m (zgodnie z rys. 5.2) na fundamencie z betonu C16/20 (0,07 m3/mb bariery - 260*0,07=18,20m3) m 180,00 30 Balustrada szczeblinkowa z rur stalowych ocynkowanych o wysokości 1,1m (zgodnie z rys. 5.3) na fundamencie z betonu C16/20 (0,07 m3/mb bariery - 116*0,07=8,12m3) m 116,00 ELEMENTY ULIC Krawężniki betonowe: 31 Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,050m2 m 96,00 łuk 0 < R <=10: 0m; łuk 10 < R <=40: 0m; na prostej: 112m; 32 Ustawienie krawężników betonowych najazdowych obniżonych 15x22cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,05m2; m 80,00 łuk 0 < R <=10: 0m; łuk 10 < R <=40: 0m; na prostej: 85m; 33 Ustawienie oporników betonowych 12x25cm na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,047m2 m 157,00 łuk 0 < R <=10: 67m; łuk 10 < R <=40: 0m; na prostej: 90m; Betonowe obrzeża chodnikowe 34 Obrzeże betonowe 8x30cm koloru szarego na ławie betonowej C12/15 z oporem o przekroju 0,041m2 m 2065,00 łuk 0 < R <=10: 0m; łuk 10 < R <=20: 6m; na prostej: 2323m; INNE ROBOTY DROGOWE Zabezpieczenie istniejacych sieci uzbrojenia terenu 35 Ułożenie rur osłonowych typu Arota Ø110 na istniejącej sieci teletechnicznej; m 22,00 Mur oporowy z elementów prefabrykowanych 36 Ustawienie ścianki oporowej z elementów prefabrykowanych typu "L" o wysokości 2,55m - zgodnie z rysunkiem przekrojów konstrukcyjnych (Rys. 5.4): - km 0+980,00 - 1,020,00 - L=40m; m 40,00 Wypełnienie szczeliny pomiędzy jezdnią a krawężnikiem masą zalewową 37 Wypełnienie szczeliny pomiędzy projektowanym krawężnikiem a istniejącą krawędzią ulicy asfaltową masą zalewową na długości 196mb (przyjęto wymiar szczeliny 0,03m x 0,08m) przyjęto zużycie 3,12kg/1mb m 175,00 Wykonanie studni 38 Wykonanie studni chłonnej DN2000 z przelewem wraz z wykonaniem przedłużenia istniejącego przepustu; szt. 1,00 Zadanie nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1928 G poprzez budowę chodnika na odcinku Babi Dół – Skrzeszewo Żukowskie – ETAP I -od 0+000 do 0+420 Branża drogowa 1. Roboty pomiarowe - wytyczenie sytuacyjne i wysokościowe 0,42 km 2. Wycinka drzew kolidujących wraz z karczowaniem pni 0,00 szt 3. Wykonanie koryta o gł. 15 cm pod konstrukcję chodnika, część urobku nadającą się do wbudowania wykorzystać na wykonanie skrap 798,00 m2 4. Wykonanie koryta o gł. 20 cm pod konstrukcję zjazdów część urobku nadającą się do wbudowania wykorzystać na wykonanie skrap 84,00 m2 5. Wykonanie nasypu - materiał z wykopu 120,00 m3 6. Wykonanie nasypu z materiału dowiezionego 76,00 m3 7. Wykonanie / profilowanie rowu z utylizacją materiału z wykopu 340,00 mb 8. Roboty ziemne - profilowanie skarpy za chodnikiem ( odc. 0+760 - 1+000) 0,00 m3 9. Cięcie asfaltu 420,00 m 10. Krawężnik betonowy wystający 15x30 cm na ławie betonowej z oporem (ława w pozycji nr 14.) 362,00 mb 11. Krawężnik najazdowy wtopiony 15x22 cm na ławie betonowej z oporem (ława w pozycji nr 14.) 62,00 mb 12. Obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem (ława w pozycji nr 14.) 422,00 mb 13. Opornik betonowy 12x25 cm na ławie betonowej z oporem (ława w pozycji nr 14.) 0,00 mb 14. Ława betonowa pod krawężniki, obrzeża, oporniki z oporem z wcześniejszym wykonaniem rowka 44,46 m3 15. Podbudowa z kruszwa niezwiązanego C50/30 pod chodnik - grubość 15 cm 790,00 m2 16. Podbudowa z kruszwa niezwiązanego C50/30 pod zjazdy - grubość 20 cm 84,00 m2 17. Wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm koloru szarego na podsypce cem.- Piask. gr 4 cm 790,00 m2 18. Wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego na podsypce cem.- Piask. gr 4 cm 84,00 m2 19. Humusowanie skarp gr. 10 cm i obsianie trawą 400,00 m2 20. Bariera drogowa typu gdańskiego ( 2 sztuki) 0,00 mb Branża kanalizacyjna 21. Wykop pod studzienki ściekowe 2,00 m3 22. Wykonanie studzienek ściekowych fi 500 2,00 szt 23. Podsypka piaskowa pod przykanaliki 0,36 m3 24. Obsypka przykanalików i studzienek 3,60 m3 25. Przykanaliki z rur PVC fi 200 SN8 6,00 mb 26. Przesunięcie istniejących przepustów (Wykop, rozbiórka, przełożenie, obsypka) 0,00 mb 27. Obrukowanie wylotów kanalizacji, dna rowu i przeciwskarpy kamieniem polnym na zaprawie cementowej 3,00 m2 28. Korytka ściekowe skarpowe trapezowe wg. KPED 01.25 0,00 m Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1907 G poprzez budowę chodnika w miejscowości Mirachowo– ETAP 1 -od 0+000 do 0+240 m 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym km 0,24 2 Mechaniczne karczowanie pni szt. 0 3 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek m2 604 4 Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 m spycharkami w gruncie kat. III - wskaźnik zagęszczenia gruntu Js=1.00 m3 302 5 Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV m2 604 6 Podbudowa betonowa bez dylatacji C3/4- grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - podbudowa pod chodnik m2 604 7 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej bezfazowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej m2 604 8 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową m 243 9 Ława pod obrzeża betonowa z oporem m3 8,019 10 Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm z ułożeniem maty przeciwerozyjnej biodegradowalnej typu Ecovernet J 500 m2 600 11 Umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi o wym. 60x40x10 cm na podsypce piaskowej m2 127 12 Ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych 33x60x10cm na ławie betonowej o przekroju 0,07 m2 m 240 Zadanie Nr 3: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1419 G w Mirachowie poprzez wykonanie chodnika i zjazdów na odc. 150m i szer.2,0m - III etap 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym km 0,150 2 Rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławą krawężnikową i utylizacją m3 0,0 3 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni betonowej wraz z ich podbudową szt.3 oraz utylizacja m2 0,0 4 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni bitumicznej wraz z ich podbudową szt.2 oraz utylizacja m2 0,0 5 Zdjęcie warstwy darniny gr. 10cm, na długości 150m i szer. 4,0m wraz z jego wywiezieniem na odległość 5km m3 60,0 6 Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi wraz z pozyskaniem materiału na nasyp m3 225,0 7 Zagęszczenie mechaniczne nasypu, wskaźnik zagęszczenia Is=1,0 m3 225,0 8 Roboty ziemne koparką podsiębierną , grunt kat. III wraz z wywiezienie urobku na odległość 5km - wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy m3 34,9 9 Ława betonowa pod krawężniki z oporem z wcześniejszym wykonanie rowka m3 10,26 10 Krawężniki betonowe wystające 100x30x15 na podsypce cementowo-piaskowej mb 142,5 11 Krawężniki betonowe zatopione na podsypce cementowo-piaskowej mb 9,5 12 Obrzeża betonowe 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z wcześniejszym wykonanie rowka mb 160,0 13 Posypka z piasku gr. 5cm, pod chodnik i wjazdy m2 0,0 14 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm m2 29,3 15 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za kolejne 5cm grubości po zagęszczeniu m2 29,3 16 Podbudowa betonowa bez dylatacji - gr. warstwy po zagęszczeniu 12cm - kruszywo stabilizowane cementem Rm - 2,5Mpa m2 284,2 17 Podbudowa betonowa j.w. bez dylatacji - za każdy 1cm grubości warstwy po zagęszczeniu krotność = -2 m2 284,2 18 Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm, koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm m2 284,2 19 Wykonanie zjazdów (1szt.) z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm m2 29,3 20 Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 150,0 21 Uzupełnienie masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 15,0 22 Humusowanie skarp gr.10cm i obsianie skarp trawą na długości 145m i szer. 2,5m m2 362,5 • Zadanie Nr 4: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1929 G w Łapinie poprzez wykonanie chodnika -od 0+869 do 1+249 01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE x x 01.01.00 Odtworzenie trasy w terenie x x 01.01.01 Wytyczenie geodezyjne inwestycji km 0,380 01.02.00 Roboty przygotowawcze x x 01.02.01 Usunięcie krzewów i krzaków m2 100 Usunięcie karpin po wycince drzew szt. 2 01.02.02 Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej gr. 20cm z wywozem nadmiaru urobku m2 600 01.02.04 Rozbiórka poboczy gr. 15cm z wbudowaniem w nasyp m2 318 Rozbiórka nawierzchni o konstrukcji bitumicznej wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki m2 2 Rozbiórka nawierzchni z kostki kamiennej m2 0 Rozbiórka ścieków z elementów betonowych mb 0 02.00.00 ROBOTY ZIEMNE x x 02.01.01 Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych z wywozem m3 100 02.03.01 Wykonanie nasypów z gruntu z dokopu m3 120 03.00.00 ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO x x 03.02.01 Wpusty deszczowe: - budowa studni betonowej Dn 0,5m z wpustem deszczowym szt. 2 - budowa przykanalików Dn200mm z rur PP mb 10 - budowa wylotu przykanalika kan. deszczowej Dn200 do rowu wg KPED szt. 2 Ścieki podchodnikowe - przykanalik z rury PCV lub PP Dn110 mb 3 04.00.00 PODBUDOWY x x 04.04.01 Podbudowa z kruszywa naturalnego 0-20 mm o grubości 15 cm m2 792 04.04.02 Podbudowa z mieszanki niezwiązanej C90/3 - o grubości 15 cm m2 760 - o grubości 25 cm m2 32 04.05.01a Podbudowa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 gr. 15 cm m2 34 05.00.00 NAWIERZCHNIE x x 05.03.00 Nawierzchnie twarde ulepszone x x 05.03.05 Odbudowa nawierzchni bitumicznej wokół wpustów deszczowych m2 4 05.03.01 Nawierzchnia z kostki kamiennej z rozbiórki wys. 10cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3cm m2 0 05.03.23a Nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej gr. 3cm: - o grubości 6 cm m2 760 - o grubości 8 cm m2 20 06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE x x 06.01.01 Umocnienie skarp, rowów i ścieków - humusowanie o gr. 15cm m2 600 - umocnienie ażurowymi płytami betonowymi na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 10 cm podstawa skarpy umocniona obrzeżem betonowym na ławie z betonu C12/15 m2 0 - umocnienie brukiem gr. 10 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 10 cm m2 0 06.04.01 Wykonanie rowu odwadniającego mb 15 07.00.00 ORGANIZACJA I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO x x 07.01.01 Oznakowanie poziome m2 12 07.02.01 Oznakowanie pionowe - projektowane - znaki A - średnie szt. 0 - znaki C - średnie szt. 0 - znaki D - średnie szt. 2 - słupki z rur stalowych szt. 2 Oznakowanie pionowe - do przestawienia -znaki A - średnie 0 -znaki D - średnie szt. 0 07.06.02 Poręcz ochronna stalowa U-11a ocynkowana mb 40 08.00.00 ELEMENTY ULIC x x 08.01.01 Krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej z oporem mb 380 Oporniki betonowe 12x25x100 na ławie betonowej z oporem mb 0 08.03.01 Obrzeża betonowe 8x30x100 na podsypce piaskowo - cementowej 1:4 mb 384 08.05.01 Ścieki skarpowe wg KPED 01.25 na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr. 7 cm mb 12 • Zadanie Nr 5: Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1933 G w miejscowości Kamela poprzez wykonanie chodnika i zjazdów na odc. 150m i szer.1,5m - II etap 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym km 0,150 2 Rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławą krawężnikową i utylizacją m3 0,00 3 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni betonowej wraz z ich podbudową szt.3 oraz utylizacja m2 0,0 4 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni bitumicznej wraz z ich podbudową szt.1 oraz utylizacja m2 0,0 5 Zdjęcie warstwy darniny gr. 10cm, na długości 150m i szer. 3,0 m wraz z jej wywiezieniem na odległość 5km m3 45,0 6 Roboty ziemne koparką podsiębierną , grunt kat. III - wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy m3 7,8 7 Formowanie i zagęszczenie mechaniczne nasypu z gruntu dowiezionego z dkopu m3 300,0 8 Ława betonowa pod krawężniki z oporem z wcześniejszym wykonanie rowka m3 10,130 9 Krawężniki betonowe wystające 100x30x15 na podsypce cementowo-piaskowej mb 150,0 10 Obrzeża betonowe 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z wcześniejszym wykonanie rowka mb 154,5 11 Posypka z piasku gr. 5cm, pod chodnik i wjazdy m2 225,0 12 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm m2 9,8 13 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za kolejne 5cm grubości po zagęszczeniu m2 9,8 14 Podbudowa betonowa bez dylatacji - gr. warstwy po zagęszczeniu 12cm - kruszywo stabilizowane cementem Rm - 2,5Mpa m2 215,2 15 Podbudowa betonowa j.w. bez dylatacji - za każdy 1cm grubości warstwy po zagęszczeniu krotność = -2 m2 215,2 16 Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm, koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm m2 215,2 17 Wykonanie zjazdów 1 szt z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm m2 9,8 18 Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 150,0 19 Uzupełnienie masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 15,0 20 Regulacja studni TP szt 0,0 21 Humusowanie skarp gr.10cm i obsianie skarp trawą na długości 150m i szer. 2m m2 300,0
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie: a) 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) za I część zamówienia. b) 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) za II część zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 30.05.2018 r. do godz. 1100. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wadium - przetarg nieograniczony - na budowę chodników w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego-I. Część … zamówienia” UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, oryginał dokumentu wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający na podstawie art. 46 ust. 4a zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b odrzucenie oferty wykonawcy przez zamawiającego. 16. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ(jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach