Gmina Wojnicz ogłasza przetarg
- Adres: 32830 Wojnicz, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 790 108 , fax. 146 790 100
- Data zamieszczenia: 2018-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
Rynek 1
32830 Wojnicz, woj. małopolskie
tel. 146 790 108, fax. 146 790 100
REGON: 85166097300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wojnicz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa chodników w miejscowości Grabno i Olszyny Gmina Wojnicz” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodników w miejscowości Grabno i Olszyny Gmina Wojnicz w podziale na 2 zadania (części), według poniższego zestawienia: 3.2.1. Część 1 – Budowa odcinka chodnika przy drodze powiatowej nr 1405 K w miejscowości Grabno gm. Wojnicz. Odcinek 3 hm 4+59,00 - 5+53,00, 6+22,00 – 7+04,0 • Szczegółowy zakres został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. • UWAGA: w załączniku nr 1 do SIWZ (dokumentacji projektowej) określony jest szerszy zakres prac niż objęty niniejszym zamówieniem. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest jedynie wykonanie Odcinka 3 hm 4+59,00 - 5+53,00, 6+22,00 – 7+04,0. 3.2.2. Budowa chodnika wraz z remontem zjazdów przy drodze wojewódzkiej nr 975 w m. Olszyny gm. Wojnicz (odc. Ref. 195 km 4+090 – 5+071) – etap I – (odc. Ref. 195 km 4+090 – 4+381,5) • Szczegółowy zakres został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. • UWAGA: w załączniku nr 1 do SIWZ (dokumentacji projektowej) określony jest szerszy zakres prac niż objęty niniejszym zamówieniem. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest jedynie wykonanie odc. Ref. 195 km 4+090 – 5+071 – etap I – odc. Ref. 195 km 4+090 – 4+381,5. 3.5. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.2. Dla części nr 1 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 gr.). 8.3. Dla części nr 2 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 gr.). 8.4. Całość przedmiotu zamówienia winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100 gr.). 8.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.5.1. pieniądzu, 8.5.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.5.3. gwarancjach bankowych, 8.5.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.5.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 8.6. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 8.6.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 8.6.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 8.6.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 8.6.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 8.6.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 8.6.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 8.7. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Gmina Wojnicz BSR Kraków o/Wojnicz: 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy, nr części oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 8.8. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego). 8.9. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu w którym składana jest oferta lub wniosek. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu). 8.10. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosownej pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz Uproszczony Kosztorys ofertowy – dla celów informacyjnych (obowiązująca jest bowiem wysokość wynagrodzenia ryczałtowego). 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do uzupełnienia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.1. a) b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.2. a)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w km od 0+000 do km 0+161 na działkach nr 800/7, 764 obręb nr 0011 Piekary w miejscowości Piekary, Gmina Liszki.
Dodano: 2024-04-26 - Prezydencki Program Poprawy Bezpieczeństwa Pieszych – Budowa chodnika i ścieżki rowerowej ul. Lwowskiej w km. 23+91,5 - 24+49,0
Dodano: 2024-03-26 - Budżet Obywatelski 2023
Dodano: 2023-11-30 - Przebudowa drogi powiatowej nr K1933 Osieczany - Trzemeśnia - Zasań w km 0+105,00 - 1+100,60 w miejscowości Osieczany
Dodano: 2023-09-21 - Budowa infrastruktury na potrzeby utworzenia żłobka w Wiśniowej.
Dodano: 2023-08-14 - Zagospodarowanie terenu bulwarów rzeki Krzeszówki w Krzeszowicach
Dodano: 2023-06-15 - „Przebudowa drogi gminnej 600009K wraz z budową chodnika w miejscowości Igołomia, Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce”
Dodano: 2023-05-15 - Budowa chodnika przy ulicy Księcia Józefa w rejonie posesji numer 265.
Dodano: 2023-05-15 - Budowa chodnika wraz z odwodnieniem w ciągu dróg powiatowych nr 1780K i nr 1782K w miejscowości Wysoka – Etap III.
Dodano: 2023-05-08 - ”Budowa chodnika w pasie drogi gminnej Skała ul. Poddomie powtórzenie”
Dodano: 2023-03-28