Przetargi.pl
Budowa chodników w Gminie Łodygowice

Gmina Łodygowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 863 05 00 , fax. 33 863 05 01
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łodygowice
    ul. Piłsudskiego 75 75
    34-325 Łodygowice, woj. śląskie
    tel. 33 863 05 00, fax. 33 863 05 01
    REGON: 07218265700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników w Gminie Łodygowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia opisano poniżej: Przedmiotem zamówienia jest: - budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 1455 S - ul. Jana Pawła II w Pietrzykowicach na odcinku o długości 356 mb. od skrzyżowania z ul. Wesołą w stronę kościoła. - budowa chodnika dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 1464 S - ul. Kopernika w Biernej na odcinku o długości 114 mb. od końca istniejącego chodnika w stronę Łodygowic. Zakres prac: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, budowa chodnika o szerokości 1,5 - 2 m z kostki brukowej, wykonanie poszerzenia jezdni o szerokości ok. 0,5-3 m wraz z odtworzeniem asfaltowej nawierzchni jezdni na szerokości ok. 1,5 m, wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji prywatnych o nawierzchni z kostki brukowej, budowa kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia jezdni i chodnika (kanały z rur PVC, studzienki ściekowe uliczne, studnie rewizyjne), wprowadzenie i utrzymanie organizacji ruchu na czas budowy, wykonanie pomiarów geodezyjnych. 2. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowy w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ewentualne przykłady nazw własnych produktów lub producentów użyte w dokumentacji mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy). Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania minimalnych parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne tzn. takie które swoimi parametrami technicznymi, funkcjonalnymi i estetycznymi są równorzędne lub przewyższają produkt wzorcowy. 3. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: - przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ - zaleceniami Zamawiającego. 4. Roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia mogą być powierzone do wykonania podwykonawcom. 4.1.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.2.Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo: -termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku potwierdzającego wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, -umowa z Podwykonawcą, której przedmiotem są roboty budowalne, powinna zawierać postanowienie, iż w przypadku nie zapłacenia przez Wykonawcę wynagrodzenia za wykonane przez Podwykonawcę prace, Zamawiający zapłaci Podwykonawcy kwotę wynagrodzenia wynikającą z zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą, ale nie wyższą, niż kwota za dany zakres wynikająca z oferty Wykonawcy złożonej w ramach niniejszego postępowania. 5.Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Żywcu nr 40 8137 0009 0000 2541 2000 0040. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz należy je złożyć w siedzibie Zamawiającego przed ostatecznym terminem składania ofert. 7. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający będzie wymagał złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy od Wybranego Wykonawcy w wysokości 10 % brutto wartości umowy. 14. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 148 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 15. Jeżeli zabezpieczenie będzie składane w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być bezwarunkowa i /na pierwsze żądanie/. Termin ważności gwarancji winien być równy: okresowi rękojmi powiększonemu o 14 dni - w zakresie kwoty stanowiącej 30% zabezpieczenia oraz terminowi końcowego wykonania robót powiększonemu o 30 dni - w zakresie kwoty stanowiącej 70% zabezpieczenia. 16. Obowiązkiem wykonawcy jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed jej zawarciem. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej żądana przez Zamawiającego kwota winna zostać wpłacona w pełnej wysokości przelewem na rachunek bankowy Gminy Łodygowice, wskazany w pkt. 5 przed zawarciem umowy. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w ww. postaci jest skuteczne dopiero z chwilą uznania rachunku Gminy Łodygowice kwotą zabezpieczenia. Stosowne dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia w innych formach winny zostać złożone w kasie Urzędu Gminy Łodygowice przed zawarciem umowy. 17. Pozostałe warunku dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy regulują art. 148-151 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja/rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach