Przetargi.pl
Budowa chodników na terenie Gminy Somianka Zadanie 1: Budowa chodnika w miejscowości Kręgi Zadanie 2: Budowa chodnika w miejscowości Ostrowy

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
    REGON: 55066809000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników na terenie Gminy Somianka Zadanie 1: Budowa chodnika w miejscowości Kręgi Zadanie 2: Budowa chodnika w miejscowości Ostrowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników na terenie Gminy Somianka. Zadanie zostało podzielone na dwie części. a) Zadanie 1 dotyczy budowy chodnika w miejscowości Kręgi na odcinku 940 mb. Zakres zamówienia dla zadania 1 obejmuje: - roboty ziemne polegające na usunięciu warstwy ziemi urodzajnej oraz formowaniu i zagęszczeniu nasypów z kruszywa naturalnego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grafitowej typu Nastalid gr 6 cm wraz z dwoma paskami koloru żółtego, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm i podbudowie z kruszywa naturalnego (pospółka) 0/31,5mm zastabilizowanego cementem o Rm = 5 Mpa, warstwa o gr. 10 cm po zagęszczeniu, w ilości 1380m2 - wykonanie nawierzchni na zjazdach z drogi asfaltowej z kostki brukowej betonowej kolorowej grafitowej typu Nostalid gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego łamanego 0/31 mm gr. 15 cm w ilości 30m2 - regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych - ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej C12/15 z oporem od strony drogi asfaltowej oraz ułożonych na płask i wtopionych - w ilości 360 mb, ławy wykonane technologią tradycyjną w deskowaniu, metodą na mokro, - ustawienie obrzeży o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - ilość 1563,5 mb. - wykonanie ścieków pochodnikowych zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi w ilości 10 m. - wykonanie stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie oznakowania pionowego i wykonanie oznakowania poziomego. b) Zadanie 2 dotyczy budowy chodnika w miejscowości Ostrowy na długości 900 mb. Zakres zamówienia dla zadania 2 obejmuje: - roboty ziemne polegające na usunięciu warstwy ziemi urodzajnej oraz formowaniu i zagęszczeniu nasypów z kruszywa naturalnego, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej grafitowej typu Nastalid gr 6 cm wraz z dwoma paskami koloru żółtego, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm i podbudowie z kruszywa naturalnego (pospółka) 0/31,5mm zastabilizowanego cementem o Rm = 5 Mpa, warstwa o gr. 10 cm po zagęszczeniu, w ilości 1.142,04 m2 - wykonanie nawierzchni na zjazdach z drogi asfaltowej z kostki brukowej betonowej kolorowej grafitowej typu Nostalid gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego łamanego 0/31 mm warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm w ilości 207,96 m2 - regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych - ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej C12/15 z oporem od strony drogi asfaltowej, oraz ułożonych na płask i wtopionych - w ilości 1.002,80 mb, ławy wykonane technologią tradycyjną w deskowaniu, metodą na mokro, - ustawienie obrzeży o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową w ilości 800,2 mb - wykonanie ścieków pochodnikowych zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi w ilości 45 mb. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie lub dwa zadania. Dla każdego z zadań zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionymi kosztorysami ofertowymi. 3. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w : - przedmiarze robót; - dokumentacji projektowej; 5. Zamawiający zgłosił zamiar wykonywania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, wobec którego to zgłoszenia w/w organ nie wniósł sprzeciwu. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej i SIWZ. W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrom produktowi wskazanym w dokumentacji lub SIWZ. Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta i Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. 7. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych będących następstwem wykonania zadania podstawowego Zamawiający zastosuje się do art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy PZP. Wyliczenie cen jednostkowych zamówienia dodatkowego i uzupełniającego zostanie wyliczone z zaoferowanych cen jednostkowych przez Wykonawcę z zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego lub uzupełniającego nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia podstawowego. 8. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynków oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. 9. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokółu odbioru końcowego robót. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało oddzielenie dla każdego z zadań. 10. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. 11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości na całość wykonanych robót oddzielenie dla każdego z zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla zadania 1: Budowa chodnika w miejscowości Kręgi - 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). b) dla zadania 2: Budowa chodnika w miejscowości Ostrowy - 2.800,00 (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium oddzielnie dla każdego zadań, natomiast w przypadku składania oferty na dwa zadania Wykonawca może wnieść wadium łącznie - sumę wadium na poszczególne zadania. 3. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z 2008r. Nr. 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620) 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Somianka, nr konta: 28 892310760600082420060006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem - wadium na przetarg i należy załączyć go do oferty. 5. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt. 3 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 8. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie: 10. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsomianka.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach