Przetargi.pl
Budowa chodników na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

Gmina Raszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 05090 Raszyn, ul. Szkolna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 017 770 , fax. 227 017 778
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
    ul. Szkolna
    05090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 227 017 770, fax. 227 017 778
    REGON: 54663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.raszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia, należy wybudować chodnik w ulicy Opackiego we wsi Falenty oraz chodnik w ulicy Mszczonowskiej we wsi Janki w Gminie Raszyn o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 1,5 – 2 m, remontu zjazdów oraz regulacja rowu przydrożnego w ulicy Opackiego w zakresie: Zadanie 1 – Przebudowa ulicy Opackiego- budowa chodnika 307 m2* Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.1.1. Budowę chodnika o parametrach: - długość ok. 200 mb, szerokość 1,5 m, powierzchnia chodnika 307 m2. - nawierzchnia z kostki betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cem. piaskowej - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, - warstwa odsączająca z pospółki grubości 10 cm - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie z betonu C12/15 – 12 mb, - Ustawienie obrzeży betonowych 8x25 na betonie C12/15 – 394 mb. 2.1.1.2. Regulacja rowu przydrożnego ze zmianą niwelety dna rowu i profilowaniem skarp - Profilowanie skarp i dna rowu z wywozem/ dowozem gruntu – 235,10 m2, - Umocnienie skarp i dna rowu geokratą wys. 7 cm – 535,37 m2, - Wypełnienie otworów geokraty kruszywem łamanym 4/31,5 – 306,56 m2, - Wypełnienie otworów geokraty humusem z obsianiem trawą – 229,92 m2. 2.1.1.3. Profilowanie pobocza i utwardzenie kruszywem łamanym grubości warstwy 15 cm o długości 230 m2. 2.1.1.4. Roboty pozostałe - oznakowanie poziome farbą białą odblaskową – linie 19 m2 - oznakowanie pionowe – 2 znaki, - regulacja włazów i zaworów – szt., - Korytko aco drain – 2 mb, - Czasowa organizacja ruchu. Zadanie 2 „Przebudowa ul. Mszczonowskiej we wsi Janki w zakresie budowy chodnika po stro-nie północno –zachodniej ”* Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.2.1 Budowa chodnika o parametrach: - długość ok. 180 mb, szerokość 1,5 - 2 m, powierzchnia chodnika 310 m2. - nawierzchnia z kostki betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, - warstwa odsączająca z pospółki grubości 10 cm - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie z betonu C12/15 – 145 mb - Ustawienie obrzeży betonowych 8x25 na betonie C12/15 – 292 2.1.2.2 Nawierzchnia zjazdów (ok. 17 m2) - nawierzchnia z kostki betonowej szara gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 4cm - podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 grubość w-wy 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego gr. 10 cm 2.1.2.3 Przepust wykonany z rur betonowych Vipro średnicy 500 mm o długości 5 m - Ława z betonu grubości 20 cm, - Ścianki wylotowe prefabrykowane 2.1.2.4 Montaż barier ochronnych U-12 żółte – 8 mb Wykonawca zobowiązany jest do: • prowadzenia robót w sposób zapewniający dojazd mieszkańców do nieruchomości oraz dojazd dot. obsługi posesji, • poinformowania właścicieli, użytkowników przyległych posesji z tygodniowym wyprzedzeniem o planowanym rozpoczęciu robót powodujących ograniczenie dojazdu i utrudnieniu w ruchu drogowym,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) – w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 8.2/ Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3/ Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2016 r. poz. 359/
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w pkt 5.1 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1 Wykonawca składa w formie oświadczenia – Zamawiający udostępnia wzór oświadczeń – Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnie z innymi Wykonawcami: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie załącznik nr 1 i załącznik nr 2 dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie załącznik nr 2 dotyczące podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o udzielenie zamówienia oświadczenie załącznik nr 2 - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, lecz nie krótszym niż 5 dni, wskazanych poniżej dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualnych na dzień ich złożenia (dotyczy Wykonawcy, a w przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom, również dotyczących Podwykonawcy). 6.3 Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:  reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,  zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań,  złożenie oferty wspólnie,  prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy – oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.4 Dokumenty podmiotów trzecich W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda: 1) przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 2) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.5 Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, a) o których mowa w pkt. 6.2.1. SIWZ, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert); b) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach