Przetargi.pl
Budowa chodników na terenie Gminy Lipno

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, Powstańców Wielkopolskich 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    Powstańców Wielkopolskich 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    REGON: 411050764
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników na terenie Gminy Lipno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia pn.: „Budowa chodników na terenie Gminy Lipno” składa się z następujących zadań:Zadanie nr 1: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4768P w RadomickuUWAGA: Zamawiający dysponuje materiałem, który zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. Ilość posiadanego przez Zamawiającego materiału została określona w przedmiarze robót. Wykonawca nie wycenia w swojej ofercie kosztów materiału zamawiającego.Zadanie nr 2: Budowa chodnika w WyciążkowieZadanie nr 3: Modernizacja chodnika w KlonówcuZadanie nr 4: Modernizacja chodnika w MórkowieZadanie nr 5: Wykonanie zatoki przy drodze gminnej w MórkowieZadanie nr 6: Modernizacja chodnika na ul. Pocztowej w LipnieZadanie nr 7: Budowa chodnika w Górce Duchownej przy placu zabawUWAGA: Zamawiający dysponuje materiałem, który zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. Ilość posiadanego przez Zamawiającego materiału została określona w przedmiarze robót. Wykonawca nie wycenia w swojej ofercie kosztów materiału zamawiającego.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:a) Opisie technicznym, przedmiarze, załączniku mapowym, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych stanowiących integralną część SWZ - załącznik nr 3 do SWZ. UWAGA: W przypadku rozbieżności w przedmiarach pomiędzy wersją edytowalna przedmiaru a wersją w formacie pdf. przyjmuje się, że prawidłowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze w formacie pdf.b) wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:a) zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie, b) wykonanie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru i uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,c) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,d) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów o ile dotyczy, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej osobnej dla każdego zadania.e) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;f) Projekty organizacji ruchu na czas wykonywanych robót oraz oznakowanie robót wg tych projektów – o ile dotyczy.Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233222-1Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności: a) roboty rozbiórkoweb) roboty związane z wykonaniem podbudowyc) roboty związane z wykonaniem nawierzchniWykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ 4. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach