Przetargi.pl
Budowa chodników i parkingu w miejscowości Załom - etap 1 i etap 2

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników i parkingu w miejscowości Załom - etap 1 i etap 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n. Budowa chodników i parkingu w miejscowości Załom – etap 1 i etap 2. 2. W związku z tym, iż inwestycja realizowana będzie na podstawie dwóch odrębnych dokumentacji projektowych, Zamawiający podzielił zadanie na 2 etapy. a) Etap 1 p.n.: Budowa chodnika w miejscowości Załom: Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje budowę chodnika w miejscowości Załom (dz. nr 135, 217, 387/4 obręb Załom, gm. Goleniów), zlokalizowanego w granicach pasa drogowego ul. Łąkowej i Lubczyńskiej oraz na terenie działki leśnej. Projektowany ciąg pieszy ma umożliwić bezpieczne dotarcie mieszkańców do kościoła oraz do okolicznych domów jednorodzinnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia do wykonania w ramach etapu 1 obejmuje: - Obsługę geodezyjną – ok. 0,1 km; - Rozebranie krawężników betonowych - ok. 85,5 mb; - Wywiezienie i utylizacja gruzu – ok. 6,9 m3; - Wykonanie koryta – ok. 25,2 m3; - Profilowanie i zagęszczanie podłoża – ok. 181 m3; - Grunt stabilizowany cementem Rm- 1,5 MPa – ok. 181 m2; - Podbudowa z kruszywa łamanego – ok. 18 m2; - Ustawienie krawężników betonowych – ok. 60 m; - Ustawienie oporników drogowych – ok. 25,5 m; - Nawierzchnia z chodnika z kostki betonowej – ok. 138,5 m2; - Nawierzchnia opaski z kostki betonowej – ok. 24,5 m2; - Nawierzchnia wjazdów z kostki betonowej – ok. 18 m2; - Ustawienie obrzeży – ok. 67 m; - Czasowa organizacja ruchu – 1 kpl.; - Stała organizacja ruchu – 1 kpl. Zamawiający, przekaże Wykonawcy plac budowy, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. b) Etap 2 p.n. Budowa parkingu i chodnika - etap I budowy lapidarium w miejscowości Załom. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje budowę parkingu i chodnika (dz. nr 116/2, 100 i 217 obręb Załom, gm. Goleniów). Chodnik i parking mają zabezpieczyć ruch pieszych oraz umożliwić bezpieczne parkowanie na terenie lapidarium. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia do wykonania w ramach etapu 2 obejmuje: - Obsługę geodezyjną – ok. 0,2 km; - Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej gr 15 cm – ok. 395 m2; - Profilowanie i zagęszczanie podłoża – ok. 352 m2; - Wykonanie koryta gr. 30 cm – ok. 352 m2; - Krawężnik betonowy 15x30 – ok. 134 m; - Obrzeże betonowe – ok. 157 m; - Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm – ok. 127 m2; - Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm – ok. 225 m2; - Nawierzchnia z chodnika z kostki betonowej gr.8 cm szara – ok. 225 m2; - Nawierzchnia opaski z kostki betonowej gr. 8 cm granitowa – ok. 2,0 m2; - Nawierzchnia parkingu z płyt ażurowych betonowych – ok. 127 m2; - Wypełnienie otworów płyt ażurowych kruszywa – ok. 63,50 m2; - Zabezpieczenie kabli energetycznych rurami ochronnymi o śr. 110 mm – ok. 54 m; - Zabezpieczenie kabli teletechnicznych rurami ochronnymi o śr.110 mm – ok. 54 m; - Regulacja pionowa studzienek i zaworów – 5 szt.; - Pionowe znaki i słupek – 1 szt. Zamawiający informuję iż jest na etapie pozyskiwania zgody na wykonanie robót budowlanych dla etapu 2, więc plac budowy wraz z kompletną dokumentacją projektową przekaże Wykonawcy po uzyskaniu zgody od Starostwa Powiatowego na wykonanie robót budowlanych, jednak nie później niż do dnia 01.02.2018 r. W związku z powyższym, Wykonawcy przysługuje prawo do wydłużenia terminu realizacji umowy dla etapu 2, o ilość dni liczonych od dnia podpisania umowy do dnia faktycznego przekazania placu budowy z kompletną dokumentacją umożliwiającą realizację etapu 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) zestawienie zadań punktowanych w kryterium p.n.: „Doświadczenie kierownika robót drogowych” zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp – przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, e) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ, f) kosztorysy ofertowe wypełnione zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 13 i załącznik nr 17 do SIWZ, g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ, d) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach