Przetargi.pl
Budowa chodników dla pieszych w ciągu dróg powiatowych z podziałem na 3 zadania: Zadanie Nr 1 - „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1225R Kosowy - Kamionka - Sędziszów Małopolski w m. Kamionka”; Zadanie Nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1286R Anastazów – Skrzyszów w m. Skrzyszów polegająca na budowie chodnika dla pieszych wraz z niezbędnymi urządzeniami”. Zadanie Nr 3 - „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1328R Ocieka – Kamionka w m. Ocieka”

Powiat Ropczycko - Sędziszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 218 306 , fax. 172 228 571
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ropczycko - Sędziszowski
    ul. Konopnickiej 5
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 172 218 306, fax. 172 228 571
    REGON: 69058143600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników dla pieszych w ciągu dróg powiatowych z podziałem na 3 zadania: Zadanie Nr 1 - „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1225R Kosowy - Kamionka - Sędziszów Małopolski w m. Kamionka”; Zadanie Nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1286R Anastazów – Skrzyszów w m. Skrzyszów polegająca na budowie chodnika dla pieszych wraz z niezbędnymi urządzeniami”. Zadanie Nr 3 - „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1328R Ocieka – Kamionka w m. Ocieka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robot budowlanych polegahjąctych na budowie chodnika przy drogach powiatowych z podziałem na następujące zadania: Zadanie Nr 1 - „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1225R Kosowy - Kamionka - Sędziszów Małopolski w m. Kamionka”; 2. Zadanie Nr 2 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1286R Anastazów – Skrzyszów w m. Skrzyszów polegająca na budowie chodnika dla pieszych wraz z niezbędnymi urządzeniami”. 3. Zadanie Nr 3 - „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1328R Ocieka – Kamionka w m. Ocieka” 4. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 5. Zakres robot budowlanych obejmuje: a) W ramach zadania Nr 1 – wykonanie robót budowlanych polegających na budowie jednostronnego chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1225R Kosowy - Kamionka - Sędziszów Małopolski w m. Kamionka w km 0+318 – 0+463, na długości 145 m. Szczegółowy zakres określa kosztorys ofertowy (zał. 2) i przedmiar robot. Sposob wykonania robot zgodnie z dokumentacją projektową i SST. Obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. b) W ramach zadania Nr 2 – wykonanie robót budowlanych polegających na budowie jednostronnego chodnika w ramach przebudowy drogi powiatowej Nr 1286R Anastazów – Skrzyszów w m. Skrzyszów polegająca na budowie chodnika dla pieszych wraz z niezbędnymi urządzeniami w km 2+083 – 2+185 na długości 102 m. Szczegółowy zakres określa kosztorys ofertowy (zał. 2) i przedmiar robot. Sposob wykonania robot zgodnie z dokumentacją projektową i SST. Obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. c) W ramach zadania Nr 3 – wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1328R Ocieka – Kamionka w m. Ocieka na długości ok. 170 m. Szczegółowy zakres określa kosztorys ofertowy (zał. 2) i przedmiar robót. Sposob wykonania robot zgodnie z dokumentacją projektową i SST. Obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Dotyczy wszystkich zadań: a) Na czas wykonywania robot, na odcinkach objętych danymi zadaniami należy wprowadzić oznakowanie wg. zatwierdzonego “Projektu czasowej organizacji ruchu”. Projekt taki opracuje Wykonawca Robót i przedłoży do zatwierdzenia Zamawiającemu wraz z opinią miejscowej Komendy Powiatowej Policji b) W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. c) Roboty należy wykonać zgodnie Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. d) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Część 4 SIWZ. UWAGA! Zamawiający zamieszcza w siwz materiały do zgłoszenia na całość robot w ramach posiadanych dokumentacji. Zakres robot budowlanych w ramach przedmiotowego postępowania podzielonego na zadania został określony w kosztorysach ofertowych dla poszczególnych zadań. Sposób wykonania zgodnie z dokumentacjami technicznymi SST. 7.1 Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.): 1) roboty wykonywane przez pracowników fizycznych 7.2 Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 1. do SIWZ. 2) Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących ww czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. 7.3 W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 7.2 SIWZ Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 100 zł. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 0,5 % całkowitego wynagrodzenia, za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy. 7.4 Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularze ofertowe, kosztorysy ofertowe, pełnomocnictwo, ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 7. W terminie 3 dni od przekazania Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach