Gmina Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 257 582 851 , fax. 257 582 489
- Data zamieszczenia: 2020-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mińsk Mazowiecki
ul. Chełmońskiego 14
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 257 582 851, fax. 257 582 489
REGON: 71158274700000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa chodników dla pieszych na terenie gminy Mińsk Mazowiecki” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie następujących chodników dla pieszych: 1) Budowa chodnika dla pieszych od Cielechowizny w kierunku Chochołu; 2) Budowa chodnika dla pieszych wzdłuż wsi Gamratka; 3) Budowa chodnika przy ul Długiej w Brzózem; 4) Budowa chodnika przy ul. Kościelnej w Brzózem; 5) Budowa chodnika na ul. Długiej w Budach Barcząckich; 6) Budowa chodnika dla pieszych przy ul. Zdrojowej w Karolinie; 7) Budowa chodnika na ul. Wspólnej w Maliszewie; 8) Budowa chodnika dla pieszych przy ul. Kolejowej w Targówce; 9) Budowa chodnika dla pieszych przy drodze gminnej w Żukowie, 3. Szczegółowe dane zawarte są w przedmiarach. 4. Powyższy zakres będzie podlegał osobnemu rozliczaniu. 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i/lub 7 Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% wartości zamówienia w zakresie rzeczowym zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego na warunkach takich jak wykonanie zamówienia podstawowego. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: kierowanie pojazdami, układanie koski jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14523322-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Pozostałe wymagania dotyczące wadium - Rozdział 9. SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty dot. wykluczenia zgodnie z rozdziałem 6 ust 5-7 SIWZ - Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy; 2) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp/ warunki udziału oraz dot. podstaw wykluczenia; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy); 4) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy); 5) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy); 6) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót (załącznik nr 7 SIWZ); 7) Potwierdzenie wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną