Przetargi.pl
Budowa chodników, ciągu pieszo-rowerowego oraz miejsc parkingowych i elementów odwodnienia ulicy Poniatowskiego w Otwocku na odcinku od ul. Kruczej do ulicy Filipowicza w ramach zadania budżetowego Budowa ciągu pieszo rowerowego oraz miejsc parkingowych w ul. Poniatowskiego (na odc. od ul. Andriollego do ul. Filipowicza).

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników, ciągu pieszo-rowerowego oraz miejsc parkingowych i elementów odwodnienia ulicy Poniatowskiego w Otwocku na odcinku od ul. Kruczej do ulicy Filipowicza w ramach zadania budżetowego Budowa ciągu pieszo rowerowego oraz miejsc parkingowych w ul. Poniatowskiego (na odc. od ul. Andriollego do ul. Filipowicza).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji p.n. Budowa chodników, ciągu pieszo-rowerowego oraz miejsc parkingowych i elementów odwodnienia ulicy Poniatowskiego w Otwocku na odcinku od ul. Kruczej do ulicy Filipowicza w ramach zadania budżetowego Budowa ciągu pieszo rowerowego oraz miejsc parkingowych w ul. Poniatowskiego (na odc. od ul. Andriollego do ul. Filipowicza). 4.2. Zakres robót w szczególności : 1) rozbiórka istniejącej nawierzchni, chodników, zjazdów, krawężników, oporników, obrzeży oraz transport w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 2) wycinka oraz usunięcie karp drzew kolidujących z inwestycją wraz z cięciami pielęgnacyjnymi w obrębie pasa drogowego i wywozem do Zarządu Dróg Powiatowych z s/w Karczewie; 3) przebudowa urządzeń odwadniających; 4) wzmocnienie podłoża gruntowego i wykonanie podbudowy wraz z warstwą odsączającą, 5) wbudowanie nowych krawężników, obrzeży, oporników; 6) wykonanie nawierzchni ciągów pieszo-rowerowych, wjazdów, miejsc postojowych; 7) przebudowa zjazdów wraz z miejscami parkingowymi, przebudowa kolidujących elementów sieci uzbrojenia podziemnego wraz z regulacją urządzeń znajdujących się w drodze w uzgodnieniu z właścicielami sieci; 8) w przypadku uszkodzenia nawierzchni przy wymianie krawężnika należy odtworzyć nawierzchnię z podbudową; 9) wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy; 10) wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg projektu stałej organizacji ruchu, stosowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy; 4.3 Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.4 Dokumenty wymienione w ust. 4.3 ,specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz oferta przetargowa Wykonawcy stanowią integralną część umowy i przechowywane są w Wydziale Zamówień Publicznych oraz Wydziale Inwestycji. 4.5 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do : 1) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót, na 7 dni wcześniej, wszystkich gestorów sieci, roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci; 2) Wykonawca wyreguluje wszelkie urządzenia podziemne oraz znajdujące się w drodze w uzgodnieniu z gestorami sieci; 3) Terminowe wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z harmonogramem rzeczowym uzgodnionym z Zamawiającym; 4) zabezpieczenie terenu budowy/robót, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót; 5) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót; 6) bieżące prowadzenie dokumentacji budowy; 7) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac; 8) organizacja zaplecza budowy; 9) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; 10) przedstawienie Zamawiającemu wyników wymaganych przepisami tj. badań, pomiarów oraz niezbędnych atestów, świadectwa, certyfikatów i innych dokumentów stwierdzających jakość wbudowanych materiałów; 11) ubezpieczenie budowy; 12) Zawiadomienie Zamawiającego o zauważonych wadach i brakach w dokumentacji projektowej przed przystąpieniem do wykonywanych robót; 13) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian; 14) wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu. 4.5 Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy. 4.6 w trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, wszelkie niezgodności projektu ze stanem istniejącym są ryzykiem Wykonawcy i nie są podstawą do roszczeń o dodatkowe koszty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000,- zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wykonania zamówienia (od dnia podpisania umowy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach