Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw na odcinku od km 118+322,25 do km 120+534,35 w m. Horodyszcze.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw na odcinku od km 118+322,25 do km 120+534,35 w m. Horodyszcze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw na odcinku od km 118+322,25 do km 120+534,35 w m. Horodyszcze. Kod Słownika Zamówień CPV: 45112500-0, 45111000-8, 45233100-0, 45112730-1, 45233253-7 zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia: Budowa chodnika obejmuje następujące roboty : - Roboty przygotowawcze obejmujące roboty pomiarowe oraz roboty rozbiórkowe - Zdjęcie warstwy humusu - Roboty ziemne - Odwodnienie: a) przepusty pod zjazdami b) ścieki korytkowe betonowe - Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa, Rm=5 MPa - Ustawienie obrzeży chodnikowych i krawężników na ławie betonowej z oporem - Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr.6 cm i 8 cm - Plantowanie, humusowanie i obsianie skarp - Oznakowanie pionowe i poziome - Ustawienie poręczy sztywnych z pochwytem - Regulacja urządzeń podziemnych - Sporządzenie powykonawczej dokumentacji geodezyjno - kartograficznej 2. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót poszczególnych branż oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót: D-01.01.01, D-01.02.02, D-01.02.04,D-01.03.05, D-02.01.01, D-02.03.01, D-04.01.01, D-04.05.01, D-06.01.01, D-06.02.01,D-07.01.01, D-07.02.01, D-07.06.02, D-08.01.01, D-08.05.01, D-08.03.01, D-08.02.02, 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. nr 25 z 1995 r. poz. 133). 5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia w ZDW w Lublinie planu BIOZ zgodnie z Art.21a. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami, harmonogramu rzeczowo - finansowego robót oraz PZJ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu nr 171c/2009 lub na podstawie projektu tymczasowej organizacji ruchu sporządzonego we własnym zakresie zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 7. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 24 miesiące od daty odbioru ostatecznego. 8. Zgodnie z Warunkiem 4.8 (Szczególnych Warunków Umowy) Wykonawca ma obowiązek zawarcia umów ubezpieczenia na wartość nie niższą niż wartość kontraktu. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wartość zamówienia:658 829,55 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451125000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 7.000,00 zł. (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/ robót na minimum 3 budowach o wartości minimum 200 000 zł każda, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i doświadczenie zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym branży drogowej stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowy, rozbudowy, przebudowy, remontu drogi/ulicy lub chodnika o wartości minimum 200 000,00 zł każda z podaniem daty, wartości i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia potencjału technicznego, wymienionymi poniżej:a) Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3 i więcej - min. 2 szt, b)Ładowarka o pojemności łyżki 0,75 m3 - min 1 szt, c) Równiarka o mocy 75 KM - min 1 szt., d) Samochód skrzyniowy o ładowności 5 t lub więcej - min 2 szt., e) Samochód samowyładowczy o ładowności min 10 t (z możliwością przykrycia brezentem) - min 2 szt, f) Zagęszczarki mechaniczne - min 4 szt., g) Spycharka o mocy 75 KM - min 1 szt. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 2 robót zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji: kierownika budowy do kierowania robotami drogowymi wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń, kserokopiami aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej oraz życiorysem zawodowym. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach