Przetargi.pl
Budowa chodnika Zagórzanach w ciągu drogi wojewódzkiej 979 (etap IV odc. 010 km 4+399 – 4+822 oraz zatoki przystankowej odc.020 km 0+285 – 0+347)

Urząd Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 535 762 , fax. 183 535 461
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gorlice
    ul. 11 Listopada 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 535 762, fax. 183 535 461
    REGON: 54137400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika Zagórzanach w ciągu drogi wojewódzkiej 979 (etap IV odc. 010 km 4+399 – 4+822 oraz zatoki przystankowej odc.020 km 0+285 – 0+347)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika Zagórzanach w ciągu drogi wojewódzkiej 979 (etap IV odc. 010 km 4+399 – 4+822 oraz zatoki przystankowej odc.020 km 0+285 – 0+347) z ramowym zakresem rzeczowym : • Budowa odcinka chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej 979 odc. 010 w km 010 w km 4 + 399 - 4 + 822 w miejscowości Zagórzany • Chodnik zaprojektowano bezpośrednio przy jezdni drogi wojewódzkiej z poszerzeniem pasem ruchu do szerokości 3,50 m. • Chodnik posiadał będzie szerokość 2,00 m ( łącznie z krawężnikiem i obrzeżem), ograniczony będzie krawężnikiem betonowym wibroprasowanym 20x30 cm i obrzeżem betonowym 8 x 30 cm . • Nawierzchnię zaprojektowano z betonowej kostki brukowej koloru szarego grubości 6 cm, na zjazdach grubości 8 cm w kolorze czerwonym. • Odkrycie krawężnika średnio 16 cm, na zjazdach przy zaniżeniu 6 cm. • Rozwiązania wysokościowe podane w projekcie nie powodują barier architektonicznych dla niepełnosprawnych. W km 4+617 – 4+657 chodnik zaprojektowano jako schody a w km 4+675 – 4+710 jako pochylnie. • Istniejące zjazdy indywidualne zostaną przebudowane, wykonane zostaną nowe przepusty rurowe pod zjazdami, zakończone z obu stron betonowymi ściankami czołowymi. • Za chodnikiem do granicy pasa drogowego zostanie wykonana nawierzchnia tłuczniowa grubości 25 cm wraz z zaklinowaniem i dwukrotnym skropieniem emulsją asfaltową. • Dla poprawy bezpieczeństwa w miejscu wysokiej skarpy zaprojektowano wygrodzenia segmentowe U-12a. • Budowa zatoki autobusowej – lewostronnej w km 0+285 +0+347 Przekrój konstrukcyjny: Konstrukcja poszerzenia jezdni przy projektowanym chodniku • 5 cm warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej AC 11S • 6 cm warstwa wiążąca z masy mineralno-asfaltowej AC 16W • geosiatka o oczkach 5x5 cm nasycona i przyklejona na asfalcie D–70 lub emulsji modyfikowanej • 8 cm warstwa wyrównawcza z masy mineralno-asfaltowej AC 16P • 20 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego z domieszką cementu 3% stabilizowanego mechanicznie. • 30 cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego z domieszką cementu 3% stabilizowane mechanicznie. Odtworzenie jezdni drogi wojewódzkiej nr 979 szerokości 1,00 m Warstwę ścieralną nawierzchni bitumicznej na długości projektowanego chodnika zlokalizowanego bezpośrednio przy jezdni należy sfrezować do szerokości 0,50 m na głębokość 10 cm. Po rozbiórce starej nawierzchni należy podłoże skropić emulsją asfaltową i nałożyć geosiatkę szerokości 1,00 m ( poszerzenie 0,50 m i odtworzenie 0,50 m ) a następnie zastąpić warstwami bitumicznymi podanymi poniżej: • 5 cm warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej AC 11S • 6 cm warstwa wiążąca z masy mineralno-asfaltowej AC 16W • geosiatka o oczkach 5x5 cm nasycona i przyklejona na asfalcie D–70 lub emulsji modyfikowanej Inne elementy konstrukcji: a) chodnik z kostki brukowej • 6 cm betonowa kostka prasowana koloru szarego • 3 cm podsypka z piasku łamanego 0,075/2 mm • 20 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie b) nawierzchnia na zjazdach • 8 cm betonowa kostka prasowana koloru czerwonego • 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 • 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie c) krawężnik uliczny betonowy • krawężnik betonowy 20 x 30 cm wibroprasowany • 5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1 : 4 • ława z betonu C 16/20 d) obrzeże betonowe • obrzeże betonowe 8/30 • 3 cm podsypka cementowo - piaskowa 1 : 4 • ława z betonu C 12/15 • 8 cm kostka brukowa e) konstrukcja na zatokach autobusowych • 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 • 22 cm podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C 16/20 • 25 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego 0/60 z dodatkiem 30% ziaren łamanych stabilizowanych mechanicznie • 30 cm warstwa mrozoodporna z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie . Odwodnienie Wody opadowe z jezdni na odcinku projektowanego chodnika , zostaną odprowadzone do studni ściekowych przez wpust krawężnikowy a następnie przykanalikiem do rowu, na części gdzie zaprojektowano kanalizacje deszczową do przedmiotowej kanalizacji. Uwaga: przedmiotem niniejszego postepowania jest wykonanie części zaprojektowanego chodnika. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania Szczegółowy zakres robót określają : projekt budowlany wykonawczy, przedmiar robót, STW i OR w oparciu o który należy wycenić i zrealizować zamierzone zadanie . Na czas wykonywania robót, na odcinku objętym niniejszym projektem należy wprowadzić oznakowanie wg „Projektu czasowej organizacji ruchu". Projekt czasowej organizacji ruchu opracuje Wykonawca Robót. Szczegółowy zakres robót określają : projekt budowlany wykonawczy, przedmiar robót, STWiOR w oparciu o który należy wycenić i zrealizować zamierzone zadanie . W przypadku wystąpienia w projekcie budowlanym lub przedmiarach nazw własnych materiałów dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych w stosunku do materiałów przyjętych w przedmiarach i projekcie budowlanym pod warunkiem spełnienia wymaganych norm i parametrów jak w projekcie. Materiały te musza posiadać atesty PZH, deklaracje zgodności z Polskimi Normami, certyfikaty ISO. Uwaga . W kosztach ogólnych należy uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty tj. wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych, kosztów zajęcia pasa drogowego, projektów organizacji ruchu, zabezpieczenia terenu budowy. Jeżeli wykonawca uzna że jakieś elementy robót nie zostały ujęte w przedmiarze to należy je doliczyć w sporządzanej wycenie robót jako dodatkowy element.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł słowie: pięć tysięcy złotych 00/100. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach