Przetargi.pl
Budowa chodnika, z uwzględnieniem ścieżki rowerowej, na ulicy Domanickiej w Siedlcach oraz zjazdów na posesje na odcinku od skrzyżowania z ulicą Borowikową do skrzyżowania z ulicą Malinową

Gmina Miasto Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 794 37 86 , fax. 25 794 37 18
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Siedlce
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 794 37 86, fax. 25 794 37 18
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika, z uwzględnieniem ścieżki rowerowej, na ulicy Domanickiej w Siedlcach oraz zjazdów na posesje na odcinku od skrzyżowania z ulicą Borowikową do skrzyżowania z ulicą Malinową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: • obsługa geodezyjna robót wraz z inwentaryzacją powykonawczą, • wycinka drzew wraz z frezowaniem karp • odwóz pni i gałęzi na miejsce wskazane przez Zamawiającego lub zakup przez Wykonawcę całości pozyskanego drzewa z placu budowy – zgodnie z wyborem Wykonawcy, • wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie ze specyfikacją, • rozebranie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem wraz z przewozem materiału z rozbiórki na składowisko odpadów, • rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z przewozem materiału z rozbiórki na składowisko odpadów, • ustawienie krawężników betonowych 15x30cm oraz 15x22cm (na zjazdach do posesji), na ławie z betonu C12/15, o wymiarach 10x30cm, z oporem 15x15cm, • ustawienie obrzeży betonowych 8x25cm, na ławie z betonu C12/15, o wymiarach 10x20cm z oporem 10x10 cm oraz opornika 12x25cm na zjazdach na posesje, na ławie z betonu C12/15, o wymiarach 10x30cm z oporem 15x15cm, • wykonanie pobocza z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm o gr. 15cm po zagęszczeniu mechanicznym, • wykonanie podbudowy pod zatokę parkingową z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, o gr. 25cm po zagęszczeniu mechanicznym, • wykonanie podbudowy z betonu Rm=6÷9MPa o grubości: 15cm pod chodnikiem; 25cm pod zjazdami na posesje; 30cm pod zatokę autobusową, • wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej, niefazowanej, o gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem, • wykonanie nawierzchni zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej czerwonej, niefazowanej, o gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem, • wykonanie nawierzchni zatoki autobusowej kostki brukowej betonowej szarej, fazowanej, o gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 3cm, ze spoinowaniem piaskiem, • wykonanie nawierzchni zatoki parkingowej z płyt betonowych ażurowych o gr. 10cm, na podsypce piaskowej o gr. 3cm z wypełnieniem wolnych przestrzeni ziemią roślinną i obsianiem trawą, • regulacja wysokościowa włazów studni telefonicznych, • regulacja wysokościowa obudów zaworów wodociągowych i gazowych, • wykonanie oznakowania pionowego, • wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - przejście dla pieszych P-10, • wykonanie zieleńca. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności: a) obsługiwanie maszyn drogowych, b) układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.), z wyłączeniem osób kierujących robotami budowlanymi i osób wykonujących obsługę geodezyjną. 4. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w postanowieniach umowy na wykonanie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. 9. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektem budowlanym. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do zatwierdzenia Zarządcy Drogi Projektu oznakowania robót. W zależności od potrzeb i postępu robót oznakowanie robót powinno być na bieżąco aktualizowane przez Wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu oznakowania robót wymaga ponownego zatwierdzenia projektu. 11. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty. 12. Zamawiający informuje, że daje możliwość zakupu drewna pochodzącego z wycinki na niniejszej inwestycji. Ofertę zakupu drewna Wykonawca może złożyć w Formularzu ofertowym, zgodnie z warunkami opisanymi w Rozdziale 11 SIWZ, i będzie ona jednym z kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej. W przypadku braku oferty zakupu drewna Wykonawca zobowiązany będzie przewieźć pozyskane drzewo na miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.10.2019 r. do godz. 09:45 wnieść wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy zł). Wadium może być wniesione w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Wadium. Budowa chodnika, z uwzględnieniem ścieżki rowerowej, na ulicy Domanickiej w Siedlcach oraz zjazdów na posesje na odcinku od skrzyżowania z ulicą Borowikową do skrzyżowania z ulicą Malinową. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta pokój Nr 34 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w dokumencie poręczenia lub gwarancji winny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje odrzucenie oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach