Przetargi.pl
Budowa chodnika wzdłuż ul. Hulewiczów w Poznaniu na odcinku od ul. Herbowej do ul. Obornickiej wraz ze skanalizowaniem istniejącego rowu

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wzdłuż ul. Hulewiczów w Poznaniu na odcinku od ul. Herbowej do ul. Obornickiej wraz ze skanalizowaniem istniejącego rowu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika wzdłuż ul. Hulewiczów w Poznaniu na odcinku od ul. Herbowej do ul. Obornickiej wraz ze skanalizowaniem istniejącego rowu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) uporządkowanie Terenu Budowy przed przystąpieniem do robót oraz wycinka drzew i krzewów na Terenie Budowy – zgodnie z decyzją o pozwoleniu na wycinkę drzew i krzewów wraz z zagospodarowaniem drewna pochodzącego z wycinki i wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych, b) budowę kanalizacji deszczowej, c) budowę kanału technologicznego, d) budowę chodnika oraz budowę/przebudowę zjazdów na drogę publiczną, e) odtworzenie zgodnie z Dokumentacją Projektową, konstrukcji nawierzchni jezdni ul. Hulewiczów rozbieranej w związku z wykonywanymi robotami, które należy wykonać do poziomu warstwy wiążącej włącznie, f) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wymaganych odbiorów i decyzji dopuszczających wykonane elementy do użytkowania, w tym odbioru Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają: a) Istotne Postanowienia Umowne wraz z załącznikami (dalej: IPU) – zał. nr 8 do SIWZ; b) Dokumentacja Projektowa – zał. nr 9 do SIWZ; c) Przedmiar robót – zał. nr 9 do SIWZ – stanowiący jedynie dokument informacyjny, poglądowy. Odstępstwa od wartości wskazanych w przedmiarze robót nie mogą stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w ofercie wszystkich robót koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, wynikających w szczególności z Dokumentacji Projektowej. Uwaga! Przedmiar robót zawiera szczegółowe informacje co do zakresu robót odtworzeniowych konstrukcji jezdni ulicy Hulewiczów; d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. nr 9 do SIWZ; e) Umowa nr ZN. ZN.222.26.2018 z dnia 21.03.2019 zawartą pomiędzy Miastem Poznań – Zarządem Dróg Miejskich, a Zamawiającym – zał. nr 9 do SIWZ f) Umowa nr 350/UZ/2020 z dnia 18.09.2020 r. zawartą pomiędzy Miastem Poznań – Zarządem Dróg Miejskich, a Zamawiającym w zakresie dotyczącym przeprowadzenia prac związanych wycinką drzew i krzewów i wykonaniem nasadzeń kompensacyjnych – zał. nr 9 do SIWZ, g) Wytyczne gestorów mediów dotyczących odbiorów – zał. nr 9 do SIWZ, h) Wytyczne dotyczące zakresu i sposobu wykonania robót odtworzeniowych – zał. nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 35.000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100). W tytule przelewu należy wskazać ww. nr sprawy. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511. Prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które zostanie zwrócone wadium po rozstrzygnięciu przetargu. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - np.: gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy. 4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza także formę elektroniczną w zakresie gwarancji wadialnej, z zastrzeżeniem, iż winna być ona podpisana przez Gwaranta kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Wraz z formularzem ofertowym należy przedłożyć również: 1) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 3 do SIWZ. 5. Oryginał dowodu wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 13 SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 346). W przypadku, gdy Zamawiający posiada przedmiotowe dokumenty Wykonawca winien wskazać, które to dokumenty i gdzie się one znajdują oraz winien potwierdzić ich aktualność. II. Informacje dodatkowe: 1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 13.2, 13.3, 13.8, 13.9. SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych oraz dokumenty, o których mowa w pkt 13.8. SIWZ mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 13.8. SIWZ przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 13.8. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.8., 13.9. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach