Przetargi.pl
Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 569 na odcinku od m. Podzamek Golubski (Antoniewo) do m. Olszówka wraz z przebudową nawierzchni bitumicznej jezdni, odwodnieniem od km 0+889,04 do km 1+403,00, dł. 0,514 km.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2017-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 569 na odcinku od m. Podzamek Golubski (Antoniewo) do m. Olszówka wraz z przebudową nawierzchni bitumicznej jezdni, odwodnieniem od km 0+889,04 do km 1+403,00, dł. 0,514 km.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Budowa chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 569 na odcinku od m. Podzamek Golubski (Antoniewo) do m. Olszówka wraz z przebudową nawierzchni bitumicznej jezdni, odwodnieniem od km 0+889,04 do km 1+403,00, dł. 0,514 km. 2. Opis przedmiotu zamówienia - Zamówienie dotyczy rodzaju robót: A) ODCINEK I (km 0+889,04 - km 1+109,00 dw 569 - roboty drogowe): Roboty przygotowawcze: 2.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym Przebudowa kolei, dróg, wałów i zapór, pogłębianie rowów melioracyjnych. Roboty rozbiórkowe: 2.2 Mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 12x25 cm wraz z ławą z wywozem na odl. do 1 km 2.3 Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm (rozbiórka nawierzchni w związku z korektą przebiegu krawędzi projektowanej jezdni i budową kanalizacji deszczowej) 2.4 Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego - dalsze 10 cm grubości (rozbiórka nawierzchni w związku z korektą przebiegu krawędzi projektowanej jezdni i kanalizacji deszczowej) 2.5 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km (rozbiórka nawierzchni w związku z korektą przebiegu krawędzi projektowanej jezdni i kanalizacji deszczowej) 2.6 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za następne 3 km Roboty ziemne: 2.7 Roboty ziemne wyk.koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat.I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km - wykopy 2.8 Nakłady uzupełn.za dalsze 2,0 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat.I-II 2.9 Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.15 m3 w gr. kat.I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej. 2.10 Nakłady uzupełn.za każde dalsze rozp. 2 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat.I-II 2.11 Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi (kat.gr.I-II) 2.12 Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie kat. I-III Wskaźnik zagęszczenia Js = 1.00 2.13 Zakup piasku do budowy nasypu. Krawężniki i obrzeża: 2.14 Ława pod krawężniki betonowa z oporem 76-130 pojazdów na godzinę - ława pod krawężniki i oporniki 2.15 Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej 76-130 pojazdów na godzinę 2.16 Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 76-130 pojazdów na godzinę 2.17 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 76-130 pojazdów na godzinę 2.18 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 76-130 pojazdów na godzinę Warstwy odsączające i podbudowy z kruszyw: 2.19 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 10 cm 76-130 pojazdów na godzinę - poszerzenia jezdni i przekopy po kd 2.20 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - za dalsze 5 cm grubość warstwy po zag. 76-130 pojazdów na godzinę - poszerzenia jezdni i przekopy po kd 2.21 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 10 cm 76-130 pojazdów na godzinę - chodniki i zjady. 2.22 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - za dalsze 5 cm grubość warstwy po zag. 76-130 pojazdów na godzinę - zjazdy. 2.23 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m 76-130 pojazdów na godzinę - poszerzenia jezdni i przekopy po kd 2.24 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m 76-130 pojazdów na godzinę - poszerzenia jezdni i przekopy po kd 2.25 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna - za dalsze 2 cm grubości po zagęszczeniu - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m 76-130 pojazdów na godzinę - poszerzenia jezdni i przekopy po kd 2.26 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m 76-130 pojazdów na godzinę - zjazdy. 2.27 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna - za dalsze 7 cm grubości po zagęszczeniu - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m 76-130 pojazdów na godzinę - zjazdy. Roboty bitumiczne - nawierzchnia jezdni: 2.28 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. średnio 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km 2.29 Wywiezienie samochodami samowyładowczymi rumosza z rozbieranych konstrukcji - za następne 3 km transportu 2.30 Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne 2.31 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem; zużycie emulsji 0,8 kg/m2 - poszerzenia jezdni i przekopy jezdni po kd.(połączenie międzywarstwowe). 2.32 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 - jezdnia stara (połączenie międzywarstwowe). 2.33 Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m 2.34 Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - jezdnia. 2.35 Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - za dalsze 2 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - jezdnia. 2.36 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 (połączenie międzywarstwowe). 2.37 Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 3 cm - jezdnia. 2.38 Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna asfaltowa - dalsze 2 cm grubość po zagęszcz. - jezdnia. Podbudowy bitumiczne i nawierzchnie zjazdów: 2.39 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem; zużycie emulsji 0,8 kg/m2 76-130 pojazdów na godzinę - zjazdy o nawierzchni bitumicznej (połączenie międzywarstwowe). 2.40 Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - zjazdy. 2.41 Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - za dalsze 2 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - zjazdy. 2.42 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 (połączenie międzywarstwowe). 2.43 Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 3 cm zjazdy. 2.44 Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna asfaltowa - dalszy 1 cm grubość po zagęszcz. - zjazdy. 2.45 Wjazdy do bram z kostki betonowej grubości 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - zastosowanie zagęszczarki wibracyjnej Nawierzchnia chodnika: 2.46 Chodniki z kostki betonowej grubości 60 mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem - zastosowanie zagęszczarki wibracyjnej Schody terenowe. 2.47 Roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp (kat.gr.I-II) - wykopy pod stopy schodów. 2.48 Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 3 cm grubość warstwy po zagęszczeniu 2.49 Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - za dalsze 7 cm grubość warstwy po zagęszczeniu 2.50 Schody betonowe zewnętrzne na gotowym podłożu 2.51 Poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm 1.5 m 2.52 Poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm 2.5 m Oznakowanie pionowe i poziome: 2.53 Rozebranie słupków do znaków -przestawienie istn. znaków i tablic drogowych. 2.54 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - przestawienie istn. znaków i tablic drogowych. 2.55 Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 - podwieszenie znaków na istn. słupkach. 2.56 Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą chlorokauczukową 2.57 Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni farbą chlorokauczukową 2.58 Ręczne malowanie strzałek i innych symboli na jezdni farbą chlorokauczukową B) ODCINEK I (km 0+889,04 - km 1+109,00 dw 569 - roboty sanitarne): Roboty sanitarne. Roboty ziemne: 2.59 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat.I-II Bez ręcznego wyrównania powierzchni odkładu. 2.60 Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat.I-II; głębokość do 1.5 m, szerokość 0.8-1.5 m Roboty montażowe: 2.61 Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 15 cm 2.62 Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m 2.63 Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie za każde 0.5 m różnicy głęb. 2.64 Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu 2.65 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm 2.66 Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm C) ODCINEK II (km 1+109,00 - km 1+403,00 - roboty drogowe i odwodnienie): Roboty przygotowawcze: 2.67 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym Przebudowa kolei, dróg, wałów i zapór, pogłębianie rowów melioracyjnych. Roboty ziemne: 2.68 Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat.I-II z transp. urobku samochód. samowyładowczymi na odległość do 1 km - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej i darniny. 2.69 Nakłady uzupełn.za dalsze 2,0 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. I-II 2.70 Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj .łyżki 0.15 m3 w gr. kat.I-II z transp. urobku samochód. samowyładowczymi na odległość do 1 km - wykopy 2.71 Nakłady uzupełn.za dalsze 2,0 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat. I-II 2.72 Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi (kat.gr.I-II) 2.73 Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie kat. I-III Wskaźnik zagęszczenia Js = 1.00 2.74 Zakup piasku do budowy nasypu. 2.75 Wzmacnianie powierzchni skarp geokratami o wysokości 10 cm Krawężniki i obrzeża: 2.76 Ława pod krawężniki betonowa z oporem - ława pod krawężniki i oporniki 2.77 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 2.78 Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej 2.79 Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 2.80 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową Warstwy odsączające i podbudowy z kruszyw: 2.81 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 10 cm - poszerzenia jezdni. 2.82 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - za dalsze 5 cm grubość warstwy po zag. - poszerzenia jezdni i zatoka autobusowa. 2.83 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 10 cm - zjazdy i chodniki. 2.84 Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - za dalsze 5 cm grubość warstwy po zag. - zjazdy. 2.85 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m poszerzenia jezdni. 2.86 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m - poszerzenia jezdni. 2.87 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna - za dalsze 2 cm grubości po zagęszczeniu - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m - poszerzenia jezdni. 2.88 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m - zjazdy. 2.89 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna - za dalsze 7 cm grubości po zagęszczeniu - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m - zjazdy. Roboty bitumiczne - nawierzchnia jezdni: 2.90 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. średnio 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km 2.91 Wywiezienie samochodami samowyładowczymi rumosza z rozbieranych konstrukcji - za następne 3 km transportu 2.92 Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne 2.93 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem; zużycie emulsji 0,8 kg/m2 - poszerzenia jezdni(połączenie międzywarstwowe). 2.94 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 - jezdnia stara (połączenie międzywarstwowe). 2.95 Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2.5 m 2.96 Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - jezdnia. 2.97 Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - za dalsze 2 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - jezdnia. 2.98 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 (połączenie międzywarstwowe). 2.99 Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 3 cm - jezdnia. 2.100 Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna asfaltowa - dalsze 2 cm grubość po zagęszcz. - jezdnia. Podbudowy bitumiczne i nawierzchnie zjazdów: 2.101 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem; zużycie emulsji 0,8 kg/m2 - zjazdy o nawierzchni bitumicznej (połączenie międzywarstwowe). 2.102 Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - zjazdy. 2.103 Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - za dalsze 2 cm grubość warstwy po zagęszczeniu - zjazdy. 2.104 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2 (połączenie międzywarstwowe). 2.105 Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 3 cm - zjazdy. 2.106 Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna asfaltowa - dalszy 1 cm grubość po zagęszcz. - zjazdy. 2.107 Wjazdy do bram z kostki betonowej grubości 80 mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - zastosowanie zagęszczarki wibracyjnej Nawierzchnia chodnika: 2.108 Chodniki z kostki betonowej grubości 60 mm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 50 mm z wypełnieniem spoin piaskiem - zastosowanie zagęszczarki wibracyjnej Odbudowa rowów przydrożnych: 2.109 Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (z dodatkiem za oczyszczenie nawierzchni z ziemi wynoszonej na kołach) - odbudowa rowów (wykopy). 2.110 Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi (kat. gruntu I-II) - odbudowa rowów (nasypy). 2.111 Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III - wskaźnik zagęszczenia gruntu Js=0.98 - odbudowa rowów (nasypy). Przepusty pod zjazdami: 2.112 Przepusty rurowe pod zjazdami - ława fundamentowa żwirowa 2.113 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm 2.114 Brukowanie wylotów przepustów na skarpach na podsypce z piasku lub pospółki z zalaniem szczelin zaprawą cementową Odwodnienie: 2.115 Wykonanie drenażu korytkowego w gruncie suchym lub o normalnej wilgotności z owinięciem geowłókniną, o przekroju rowka drenażowego 45 x 120 cm - drenaż rozsączający. 2.116 Wykonanie drenażu korytkowego w gruncie suchym lub o normalnej wilgotności z owinięciem geowłókniną, o przekroju rowka drenażowego 40 x 60 cm - sączki poprzeczne. 2.117 Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.15 m3 w gr. kat .I-II z transp. urobku samochód .samowyładowczymi na odległość do 1 km -wykopy pod studzienki ściekowe i przykanaliki - wykopy pod ściek podchodnikowy. 2.118 Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat.I-II - wykopy pod ściek podchodnikowy. 2.119 Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat.I-II; głębokość do 1.5 m, szerokość 0.8-1.5 m-wykopy pod ściek podchodnikowy. 2.120 Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 76-130 pojazdów na godzinę 2.121 Studzienki osadnikowe ścieku podchodnikowego z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm. 2.122 Kanały rurowe - rury betonowe kielichowe o śr. 200 mm uszczelniane zaprawą cementową ścieku podchodnikowego. 2.123 Drenaże kamienne - przelew awaryjny ścieku podchodnikowego. 2.124 Podkłady betonowe na podłożu gruntowym - płyta ściekowa ścieku podchodnikowego. 2.125 Chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - przekrycie ścieku podchodnikowego. Oznakowanie pionowe i poziome: 2.126 Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą chlorokauczukową 2.127 Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni farbą chlorokauczukową 2.128 Rozebranie słupków do znaków -przestawienie istn. znaków i tablic drogowych. 2.129 Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - przestawienie istn. znaków i tablic drogowych. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: 2.130 Poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm 2.5 m. 3. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Urząd Marszałkowski w Toruniu. Po stronie wykonawcy leży przygotowanie projektu tymczasowej organizacji. 5. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 6. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. 7. Zamawiający informuje, że materiały z rozbiórek nie nadające się do ponownego wykorzystania są własnością Wykonawcy. Rodzaj materiałów oraz ich ilości nie nadające się do ponownego wbudowania określi w trakcie realizacji zamówienia inspektor nadzoru. Materiały, które nadają się do powtórnego wbudowania zgodnie z decyzją inspektora nadzoru są własnością Zamawiającego i po oczyszczeniu i spaletowaniu, należy je odwieźć za pokwitowaniem ilości i asortymentu na plac składowy Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach