Przetargi.pl
Budowa chodnika wraz z poprawą odwodnienia przy drodze powiatowej nr 1705K w Barwałdzie Górnym

Gmina Kalwaria Zebrzydowska ogłasza przetarg

  • Adres: 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, ul. Mickiewicza 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8766218 , fax. 033 8766301
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalwaria Zebrzydowska
    ul. Mickiewicza 7 7
    34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie
    tel. 033 8766218, fax. 033 8766301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wraz z poprawą odwodnienia przy drodze powiatowej nr 1705K w Barwałdzie Górnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika wraz z poprawą odwodnienia przy drodze powiatowej nr 1705K w Barwałdzie Górnym. Zakres wykonywanych prac: Roboty zabezpieczające urządzenia obce: polegające na wykonaniu zabezpieczeń urządzeń podziemnych w obrębie budowanego chodnika. Roboty rozbiórkowe: polegające na demontażu istniejących elementów wyposażenia drogi, tj.: rozebranie istniejącej nawierzchni w obrębie chodników oraz wjazdów, zniszczonej kanalizacji deszczowej, istniejącej podbudowy itp. Roboty ziemne: polegające na zebraniu warstwy ziemi urodzajnej (humus), wykonanie nasypu pod konstrukcje chodnika, skarp oraz ich umocnienie. Wykonanie krawężnika i obrzeży: polegające na wykonaniu elementów betonowych projektowanego chodnika, krawężników i obrzeży na ławie betonowej Chodnik z kostki betonowej 6cm: prace polegające na wykonaniu konstrukcji oraz nawierzchni chodnika. Zjazdy z kostki betonowej 8cm: prace polegające na wykonaniu konstrukcji oraz nawierzchni zjazdów. Poszerzenie jezdni: prace polegające na wykonaniu konstrukcji oraz nawierzchni na poszerzeniu istniejącej nawierzchni drogi powiatowej. Kanalizacja: prace polegające na wykonaniu odwodnienia projektowanego chodnika (kolektor kanalizacji deszczowej, studnie rewizyjne oraz studzienki ściekowe) Roboty inne: prace polegające na wykonaniu poręczy przy chodniku oraz przebudowy ogrodzenia przy budynku OSP Roboty wykończeniowe: wykonanie humusowania oraz obsiania trawą terenu przyległego do chodnika a podlegającego adaptacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiORB, projekt budowlany, przedmiar robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000,00 zł. - Wadium może być wniesione w następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty ,o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.) 2. wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy na rachunek Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kalwarii Zebrzydowskiej nr 36 8119 0001 0000 0387 2000 0050 terminowo wpłacone będzie gdy wpłynie na konto zamawiającego przed terminem składanie ofert. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miasta w Kalwarii Zebrzydowskiej przed terminem składania ofert a kserokopię dołączyć do oferty. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art.46 ust.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami ,jeżeli Wykonawca którego Oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy z sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń ,o którym mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocników ,chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i nie podlegającą odrzuceniu ofertę, sporządzoną na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i art..23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1. Kosztorys ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ 2. wykaz ważniejszych zamówień o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych robót przez poprzednich zamawiających. 3. oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust.1 pkt.1,2,3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ; 4. dane dotyczące podwykonawców i zamiaru powierzenia im części zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ; 5. projekt umowy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ; 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 10. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 11. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 12. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków z tym ,że : -dokumenty wymienione w ppkt. 3, 6, 7, 8, 9 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców - pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 9 niniejszego rozdziału składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunków, których dotyczą przedmiotowe dokumenty. 13. Ponadto tacy Wykonawcy ustalają Pełnomocnika do reprezentowania ich niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Miejsce publikacji: Dz. U. Z dnia 24 maja 2006 r. nr 87 poz. 605. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w terminie 3 dni od daty pisemnego powiadomienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach