Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni ogłasza przetarg
- Adres: 44-361 Syrynia, ul. Raciborska 3
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4517607; 032 4517415 , fax. 032 4517607
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni
ul. Raciborska 3 3
44-361 Syrynia, woj. śląskie
tel. 032 4517607; 032 4517415, fax. 032 4517607
REGON: 27628641300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z KANALIZACJA DESZCZOWĄ PRZY UL. PADEREWSKIEGO W PSZOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji deszczowej na ogólnej długości - 229mb Zakres robót: - długość kanalizacji deszczowej - 229mb - studnie rewizyjne - 6szt. - wpusty uliczne - 5szt. Szczegółowy zakres wg załączonego przedmiaru robót (ZAŁĄCZNIK NR 5). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324525
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1000,00zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . a ponadto spełniają wymienione warunki: c) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości min. 80.000,00zł brutto. Za zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się roboty związane z budową lub remontem kanalizacji deszczowej. d) wykonali w/w prace należycie, e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych, i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. a także: f) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, g) załączą dokumenty wskazane w pkt V SIWZ-u h) wniosą wadium w wysokości: 1.000,00zł /tysiąc złotych/. 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 4. Dowód wpłaty wadium 5. Dokumenty w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie wskazanym pkt IV lit. c SIWZ - u. e) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku zostały wykonane należycie, f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia g) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont odwodnienia ul. Straconki oraz remont odwodnienia ul. Agawy w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-04-15 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE ELEMENTÓW ODWODNIENIA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU MIKOŁOWSKIEGO
Dodano: 2016-04-11 - Przebudowa drogi gminnej - ulicy Ogrodowej w Zamarskach
Dodano: 2016-03-15 - Czyszczenie, udrożnienie, konserwacja urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej wraz z remontem elementów infrastruktury technicznej odwadniającej pasy drogowe na terenie miasta Jaworzna w 2016 roku
Dodano: 2016-02-17 - Remont kanalizacji deszczowej na odcinku od ul. Mieleckiego do wylotu pod wiaduktem przy ul. Rybnickiej w Radlinie- etap I
Dodano: 2016-01-27 - Wykonanie robót związanych z odwodnieniem pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2015 roku
Dodano: 2015-10-14 - Czyszczenie, udrożnienie, konserwacja urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej w pasach drogowych miasta Jaworzna w 2015 roku
Dodano: 2015-10-01 - Czyszczenie, udrożnienie, konserwacja urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej w pasach drogowych miasta Jaworzna w 2015 roku
Dodano: 2015-04-29 - 1. Bluszczów - przebudowa i rozbudowa drogi gminnej ul. Środkowej 2. Czyżowice - rozpoczęcie przebudowy drogi gminnej ul. Dworcowej (wykonanie przepustu)
Dodano: 2015-04-22 - Czyszczenie, udrożnienie, konserwacja urządzeń odwadniających i kanalizacji deszczowej w pasach drogowych miasta Jaworzna w 2014 roku
Dodano: 2014-08-20