Przetargi.pl
Budowa chodnika we wsi Piaseczno, gmina Warka

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika we wsi Piaseczno, gmina Warka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa chodnika we wsi Piaseczno, gmina Warka”. W tym: Zadanie nr 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 161018W – etap I, polegająca na budowie chodnika w miejscowości Piaseczno, gmina Warka. Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 1684W, polegająca na budowie chodnika w miejscowości Piaseczno, gmina Warka. Dotyczy obydwy zadań: Przewidziana do przebudowy droga gminna nr 161018W Piaseczno-Kalina, zlokalizowana jest na działce o nr ew. geodezyjnej 283 w miejscowości Piaseczno, gmina Warka. Bezpośrednio przy drodze znajduje się zabudowa jednorodzinna, staw, Straż Pożarna. Na drodze kursuje i zatrzymuje się autobus szkolny, gdzie odbywa się wsiadanie i wysiadanie dzieci. Niniejsze postępowanie obejmuje I etap realizacji inwestycji przy drodze gminnej. Droga powiatowa nr 1684W, przewidziana do przebudowy zlokalizowana jest na działce o nr ew. geodezyjnej nr 127. Obydwa przewidziane do przebudowy fragmenty dróg (tj. droga gminna i droga powiatowa), łączą się ze sobą poprzez skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 731. W ramach inwestycji wykonane zostaną chodniki zarówno przy drodze gminnej – etap I, jak i drodze powiatowej. Przebudowie będą podlegały częściowo zjazdy, opisane i wyszczególnione w dokumentacji technicznej. Ponadto wybudowana zostanie zatoka autobusowa. Inwestycja zakłada częściowe umocnienie skarp płytami ażurowymi wypełnionych humusem i obsianych trawa. Do zadań Wykonawcy należało będzie wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Wykonawca ustawi oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, wraz z wprowadzeniem stałej organizacji ruchu przed odbiorem końcowym. Wykonawca zgłasza zamiar wprowadzenia organizacji ruchu do Starostwa Powiatowego w Grójcu oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego. Do zadań Wykonawcy należało będzie wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych w miejscach posadowienia krawężnika. Zamawiający zwraca uwagę, iż w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nie ujawnione, dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania, wprowadzenia i utrzymania odpowiedniej czasowej organizacji ruchu na czas budowy. W związku z łączeniem się niniejszej inwestycji z drogą wojewódzką, Wykonawca powinien uwzględnić konieczność uzgodnienia/zatwierdzenia projektu czasowej stałej organizacji ruchu przez Marszałka Województwa Mazowieckiego. Powyższe Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Na przedmiotowym terenie znajduje się przystanek autobusu szkolnego dla dzieci uczęszczających do szkoły. W związku z powyższym Wykonawca realizując inwestycję musi zachować szczególną ostrożność oraz zadbać o bezpieczeństwo. Niniejszą inwestycję należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego bez względu na podane jednostki obmiarowe w zakresie etapu I drogi gminnej oraz drogi powiatowej. Rodzaj i kolor kostki należy uzgodnić z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny, który określa parametry techniczne, jakościowe –z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty, w tym ewentualne kolizje z infrastrukturą podziemną, które Wykonawca zobowiązany będzie usunąć. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania , będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami, SIWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno-pomocniczy. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej, a niezbędne do wykonania zadania. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych w stosunku do urządzeń/rozwiązań/materiałów projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/rozwiązania/materiały równoważne parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/rozwiązań/materiałów równoważnych muszą być co najmniej nie gorsze, jak parametry urządzeń/rozwiązań projektowych. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń prototypowych. W przypadku powoływania się Wykonawcy na urządzenia równoważne Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy, niż 2 lata. W związku z powyższym Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy składającego ofertę w oparciu o urządzenia równoważne, wskazania miejsca montażu proponowanych urządzeń, pracujących przez okres co najmniej 2 lata. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 6 i dołączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone, iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt operat kolaudacyjny, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe – m2, mb, szt.), w tym wykaz długości wybudowanych chodników, w rozbiciu na drogę gminna i drogę powiatową. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych odrębnych dla drogi gminnej i drogi powiatowej. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Ponadto do zadań Wykonawcy należało będzie zebranie danych wraz z dokumentacją fotograficzną i filmową i wprowadzenie ich do książki drogi dla drogi gminnej. Książki drogi Gmina prowadzi w wersji elektronicznej, w programie EwiMax3.1 . Zebranie i wprowadzenie danych po odbiorze i wprowadzeniu stałej organizacji ruchu. Termin wprowadzenia danych – do 60 dni od odbioru końcowego. W celu umożliwienia Wykonawcy fakturowania częściowego, Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo- terminowo- finansowy, obejmujący wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego. Harmonogram będzie stanowił załącznik do umowy. Rozliczenie dla drogi gminnej i drogi powiatowej będzie następowało odrębnymi fakturami. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych Przedmiotem Umowy: 1) prace ziemne, w tym: a) prace związane z wykonaniem ciągów komunikacyjnych; 2) prace brukarskie 3) obsługa maszyn budowlanych Obowiązki zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności, na podstawie umowy o pracę dotyczą również podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o prace zawarte są w §16 wzoru umowy - zał. Nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi. Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest w §4 ustęp 2 wzoru umowy - zał. Nr 3 do SIWZ . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w dokumentacji projektowej. Inwestycja prowadzona będzie w oparciu o: 1. Zgłoszenie robót budowlanych polegających na „Przebudowie drogi gminnej ze względu na budowę chodnika, w miejscowości Piaseczno gmina Warka, w istniejącym pasie drogowym”, działki o nr ew. geodezyjnej 283, 89. 2. Zgłoszenie robót budowlanych polegających na „Przebudowie drogi powiatowej 1684W ze względu na budowę chodnika, w miejscowości Piaseczno gmina Warka, w istniejącym pasie drogowym” , działka o nr ew. geodezyjnej 127. Dane teleadresowe: 1. Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu, Odrzywołek 8a, 05-622 Belsk Duży, tel. 48 661-02-62 2. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna Rejon Energetyczny Grójec, ul. Mogielnicka 32, tel. (048) 665 16 31, (048) 665 16 19 Posterunek Warka tel.: (048) 667 04 01 3. Starostwo Powiatowe w Grójcu Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Piłsudskiego 59, tel.: (048) 665 11 29 4.Komenda Powiatowa Policji w Grójcu, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec, tel.: (048) 668 72 00 5. Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego Departament Nieruchomości i Infrastruktury, ul. Jagiellońska 36, 03-719 Warszawa, tel.: 022 59 79 801 6. Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa Obwód Drogowy w Otwocku, ul. Górna 18, 05-400 Otwock, tel.: 022 779 24 87. 7. ZUK w Warce Sp. z o.o., ul. Farna 4, 05-660 Warka, tel.: (048) 667 32 99, fax: (048) 667 22 85, e-mail: zuk@zukwarka.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonego przedmiaru robót (odpowiednio według załącznika 5A i 5B do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach