Urząd Gminy w Morawicy ogłasza przetarg
- Adres: 26-026 Morawica, ul. Kielecka 38
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3114691
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Morawicy
ul. Kielecka 38 38
26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3114691
REGON: 00055068600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w Morawicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i wszelkimi zapewnieniami dla zadania: Budowa chodnika w Morawicy Chodnik dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej Nr 0369T w kilometrze od 0+150 do 0+493. Droga klasy G, kategoria ruchu KR IV - długość odcinka - około 0,343 km początek projektowanego chodnika km 0+150, koniec km 0+493 strona lewa - szerokość chodnika 3,5 m - materiał kostka betonowa - odwodnienie powierzchniowe - zjazdy do posesji - projekt wycinki drzew - jeżeli zajdzie taka konieczność - przebudowa słupów telefonicznych Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji warunki techniczne do projektowania wraz z mapą sytuacyjną na projektowanym obszarze załączniki nr 6 Zakres opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmuje wykonanie w szczególności: 1) Projektów budowlanych i wykonawczych obejmujących również: 2) opracowanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji na w/w zadania, badania geotechniczne podłoża, wykaz stron postępowania z podaniem adresów zamieszkania, uzgodnienia z właścicielami działek na wejście w teren 3) Przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich 4) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do 1) przygotowania materiałów potrzebnych do uzyskania pozwoleń wodno - prawnych - jeżeli zajdzie taka konieczność 2) dokumentację na wycinkę drzew - jeżeli zajdzie taka konieczność 3) innych prac niezbędnych do kompleksowego wykonania całości zadania, oraz zatwierdzenie przyjętych rozwiązań projektowych Wykonawca projektu odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z normami i wytycznymi, nowoczesność i ekonomiczność zastosowanych rozwiązań technicznych i organizacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia projektowe w specjalności drogowej, i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował , Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia lub nie spełnia. IX. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnik winien być umocowany do działania w imieniu Wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej w jednym dokumencie pełnomocnictwa , który winien zawierać : a) wskazanie, iż udzielane jest na potrzeby zamówienia związanego z niniejszą SIWZ , b) oznaczenie mocodawców, c) oznaczenie pełnomocnika, d) zakres pełnomocnictwa, e) czas na jaki jest udzielone, f) podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu mocodawców. 5. Wszelka korespondencja , oświadczenia, wnioski adresowane będą do pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XVI ppkt 2 i formie określonej w pkt XV siwz: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę c) wykaz osób , którymi dysponuje wykonawca , wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , tj. załączeniem uprawnień projektowych zgodnie z zapisem w pkt VIII pkt 3 siwz tj. w specjalności drogowej, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ( ważne na dzień otwarcia ofert) lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanych w wykazie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wymagana forma dokumentów: wykaz osób przewidzianych do projektowania - oryginał uprawnienia projektowe , zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego , pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku : a) wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt VII SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał . b) gdy z przedłożonych w ofercie dokumentów nie wynika upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał . 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymagane w postępowaniu składa ich pełnomocnik. W odniesieniu do każdego z Wykonawców muszą być złożone odrębne dokumenty wskazane w pkt w pkt.X pakt 2 litera a i b SIWZ pozostałe dokumenty mogą być złożone łącznie. 6. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2a i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt X ppkt 2b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt X ppkt 2b) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej p.n. Remont na lewym wale rzeki Wisły w km 1+000-1+830, 2+520-2+620, 2+880-3+700 w m. Kępa Chwałowska-Podgórze gm. Dwikozy
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Kieleckiego o łącznej długości 1121,634 km.
Dodano: 2016-04-01 - Wykonanie koncepcji architektonicznej oraz projektu technologicznego, budowlanego i wykonawczego przebudowy pomieszczeń na I piętrze w budynku A i C w celu dostosowania pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego do aktualnych wymagań i przepisów
Dodano: 2015-11-04 - Wykonanie opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowanej dla lądowiska wyniesionego na budynku Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i rejestracją w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego
Dodano: 2015-11-04 - Przebudowa ulicy Pocieszka - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (powtórzenie postępowania)
Dodano: 2015-09-30 - Przebudowa ulicy Pocieszka - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Dodano: 2015-08-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej dla budowy odcinka drogi gminnej - ul. Jarków w Małogoszczu, o dł. ok. 225 mb.
Dodano: 2015-08-03 - Opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej p.n. Zabezpieczenie odcinka lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 25+400-26+600 w m. Słupiec, gm. Łubnice, pow. staszowski
Dodano: 2015-07-01 - Wykonanie dokumentacji technicznej p.n.: Naprawa elementów betonowych na przyczółkach zbiornika wodnego Cedzyna
Dodano: 2015-04-07 - opracowanie uproszczonej dokumentacji projektowej p.n. Usunięcie szkód powstałych w wyniku przejścia fali wezbraniowej w maju 2014 r. na lewym wale rzeki Wisły w km 1+830-2+520 w m. Kępa Chwałowska-Podgórze gm. Dwikozy - ETAP I
Dodano: 2014-10-03