Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA W M.MYŚLIBORZYCE DP NR 1167 O

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego 23
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4113840 , fax. 077 4113845
  • Data zamieszczenia: 2015-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu
    ul. Wyszyńskiego 23 23
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4113840, fax. 077 4113845
    REGON: 53142223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpbrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA W M.MYŚLIBORZYCE DP NR 1167 O
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty obejmują budowę chodnika w m. Myśliborzyce (DP Nr 1167 O ) - IV etap: od km 0+400 do km 0+ 328 odc. o dł. 59,0 m i szer. 2,0 m z lokalnymi przewężeniami z kostki betonowej szarej o gr. 6 cm , na zjazdach o gr. 8 cm z kostki czerwonej wraz z budową kanalizacji deszczowej na odc. 72,0 m. Szczegółowy zakres do wykonania zawiera kosztorys ofertowy. Wykonanie zgodnie z dokumentacja projektową, pozwoleniami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami. W ramach zamówienia wykonawca, oprócz robót wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie również do: 1)opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r.w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz.1729 z późn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 2)wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzonych robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót, 3)przestrzegania przepisów BHP, 4)wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i przekazania wymaganej liczby egzemplarzy mapy zasadniczej. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca ,który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego(art.30 ust.5 ustawy Pzp). Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, jakościowe i parametry techniczne nie gorsze niż wskazane w dokumentacji projektowej, STWiORB, kosztorysie ofertowym, lecz oznaczony innym znakiem towarowym patentem lub pochodzeniem. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie wymaganych parametrów technicznych. W takim przypadku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że zaoferowane materiały i rozwiązania równoważne spełniają określone w dokumentach przetargowych Zamawiającego wymagania. Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach i rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 24 m-ce od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 24 m-cy - maksymalny deklarowany okres gwarancji jakości wynosi 60 m-cy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdpbrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach