Przetargi.pl
Budowa chodnika w miejscowości Władysławów

Gmina Łąck ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, Gostynińska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 384 14 00
  • Data zamieszczenia: 2023-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łąck
    Gostynińska 2
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 24 384 14 00
    REGON: 611015738
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalack.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w miejscowości Władysławów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa chodnika w miejscowości Władysławów”.2. Przedmiot umowy obejmuje przebudowę drogi gminnej G-14 (290714W) w zakresie budowy chodnika, zatoki autobusowej, skrzyżowań i zjazdów – długość: 278,6 m.3. Przedmiot umowy należy wykonać: 1) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.);2) zgodnie z dokumentacją techniczną; 3) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;4) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polskimi normami z uwzględnieniem celu, któremu służy przedmiot umowy, 5) na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy oraz zgodnie z kosztorysem ofertowym i harmonogramem rzeczowo-finansowym przedłożonym przez Wykonawcę. 4. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ, składającej się z następujących opracowań:1) projekt budowlany wraz z załącznikami pn.: „orientacja”, „projekt zagospodarowania terenu”, „przekrój normalny”;2) przedmiar robót;3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadiumw wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;1) gwarancjach bankowych;2) gwarancjach ubezpieczeniowych;3) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Starej Białej Oddział w Łącku nr 06 9038 1014 2600 3216 2000 0040 z dopiskiem: „Wadium – nr postępowania RI.271.6.2023”.Uwaga!Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone wraz z ofertą jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie „Pzp”;2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczeń lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Łąck;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy „Pzp”), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy „Pzp” zostanie odrzucona.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy „Pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają zdolność ekonomiczną lub finansową niezbędną do realizacji zamówienia:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotęnie mniejszą niż 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający uzna za spełnienie warunku dotyczącego posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą 100 000,00 złotych;2) posiadają niezbędną zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z infrastrukturą drogową o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł - nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których robota ta została wykonana;Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował Kierownikiem budowy w specjalizacji adekwatnej do wykonywanych robót, który będzie skierowany do realizacji zamówienia, posiadającym stosowne uprawnienia oraz minimum 10 letnie doświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach