Gmina Rząśnik ogłasza przetarg
- Adres: 07-205 Rząśnik, ul. Jesionowa 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 6792091, 6792100 , fax. 029 6792099
- Data zamieszczenia: 2016-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnik
ul. Jesionowa 3 3
07-205 Rząśnik, woj. mazowieckie
tel. 029 6792091, 6792100, fax. 029 6792099
REGON: 55066810800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w miejscowości Komorowo - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika o szerokości od 0,85 m do 1,35 m oddzielonego od jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem B10 (od km 0+147,00 w kierunku km 0+806,00) o konstrukcji: - nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 10 cm, - obramowanie zewnętrzne chodnika obrzeże betonowe 8x30x100 z oporem gruntowym, - podłoże: grunt rodzimy. Przewidziano do wykonania wjazdy bramowe według istniejącej lokalizacji o konstrukcji: - nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm, szarej na podsypce piaskowej o grubości 5 cm, - warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm o grubości 15 cm. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa i przedmiar robót stanowiące załącznik Nr 8 i 9 do SIWZ. 3. Jeżeli podczas prowadzenia robót uszkodzona zostanie jakakolwiek infrastruktura drogowa, Wykonawca niezwłocznie ją odtworzy. 4. Wykonawca ma obowiązek właściwego zabezpieczenia oraz czasowego oznakowania prowadzonych robót na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zobowiązuje się do wykonywania robót w kamizelkach odblaskowych, zgodnie z zasadami BHP. 5. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 6. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z obowiązującymi normami, instrukcjami oraz ze sztuką budowlaną. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną oraz materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów bez względu na fakt odbioru robót. 8. Rozliczenie za wykonane prace: 8.1. Faktura za wykonane roboty wystawiona będzie z terminem płatności, który wynosić będzie do 30 dni od daty jej złożenia, w zależności jaki termin Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty (7, 14, 21 lub 30 dni). 8.2. Podstawą do wystawienia faktury będzie zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. 8.3. O zakończeniu robót Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego na piśmie (ew. fax-em bądź e-mail-em) osobiście lub telefonicznie oraz przekaże sporządzone zestawienie i obmiary wykonanych robót. 9.1. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego wykonawcę do ich stosowania. 9.2. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 9.3. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - rozruchową. 9.4. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: spełnienia tych samych właściwości technicznych, przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie o./ Rząśnik nr konta: 75 8931 0003 0200 0172 2025 0003 z dopiskiem wadium i tytułem postępowania. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 3) kwotę wadium, 4) termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 5) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, gdy Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w ust. 6 SIWZ. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzasnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utwardzenie terenu poprzez położenie kostki brukowej na drodze wewnętrznej przy Ośrodku Zdrowia w Sońsku
Dodano: 2015-08-07 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bagienice Nowe, nr działki 28/2, w km 0+000 - 0+350
Dodano: 2011-09-20 - Budowę chodnika i zjazdów wraz z odwodnieniem w pasie drogi 28574 (ul. Mazowiecka) w miejscowości Dobczyn gmina Klembów.
Dodano: 2009-09-09