Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6485468
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37 37
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6485468
REGON: 51085456900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.eprzetargi.owg.pl/pzdilawa/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w miejscowości Grabowo - III etap. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w miejscowości Grabowo, w ciągu drogi powia-towej nr 1214N Kałduny - Rożental - Wałdyki, III etap odcinek od km 0+475 do km 0 + 610. Zakres robót obejmuje m. in.: - roboty pomiarowe i przygotowawcze (oznakowanie robót na czas budowy) - roboty ziemne - budowę chodnika z kostki polbruk gr. 6 cm, na podbudowie betonowej, na podsypce cementowo - piaskowej (175,50 m2) - budowę wjazdów z kostki polbruk gr. 8 cm na podbudowie betonowej i podsypce cementowo - piaskowej gr. 4 cm (138,50 m2) - ustawienie obrzeży (252 mb) i krawężników (75,50 mb) na ławie betonowej - wykonanie przepustów (18 mb) ? 40 cm wraz ze ściankami B 30 na ławie betonowej - wykonanie przepustu (9 mb) ? 60 cm wraz ze ściankami czołowymi - odtworzenie rowów (135 m) - plantowanie terenu - wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego (w 3 egz.). Szczegółowy zakres robót określa załączony projekt budowlany, przedmiar robót (kosztorys ofertowy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; należy wykazać, że kierownik robót posiada stosowne uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania tych robót i jest człon-kiem izby samorządu zawodowego. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; należy wykazać doświadczenie w realizacji podobnego zadania w ciągu ostatnich 5 lat, a także wykazać, że wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp b) formularz ofertowy c) kosztorys ofertowy d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i sprzętu, jakim dysponuje wykonawca b) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wyko-nania zamówienia (należy załączyć kserokopię stosownych uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego - dotyczy kierownika robót), c) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji wraz z referencjami C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej b) zaakceptowany wzór umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1222N w m. Prątnica
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1297N w m. Redaki.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego na osiedlu Jeziorna na odcinku od ul. Jana Pawła II do ul. ks. Jerzego Popiełuszki
Dodano: 2016-04-18 - Dokończenie budowy parku wraz z infrastrukturą towarzyszącą położonego w m. Dźwierzuty, dz. nr 679/3,420,684.
Dodano: 2016-03-02 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1483N w miejscowości Wipsowo
Dodano: 2015-07-10 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1462N w miejscowości Bartołty Wielkie
Dodano: 2015-07-10 - Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi pow. nr 1823N Giżycko - Kożuchy Wlk. - Kruklin - Sucholaski, na odcinku od km 0+000 do km 0+929,95.
Dodano: 2015-06-18 - Remont chodników w granicach administracyjnych m. Szczytno w ciągu dróg krajowych Nr 53,57,58
Dodano: 2015-05-29 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1462N w m. Bartołty Wielkie
Dodano: 2015-05-28 - Przebudowa chodnika na ciąg pieszo -rowerowy przy ul. Białostockiej w Giżycku.
Dodano: 2015-05-28