Przetargi.pl
Budowa chodnika w m. Parlino w ciągu drogi wojewódzkiej nr 106

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3427831 , fax. 094 3424328
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Szczecińska 31 31
    75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3427831, fax. 094 3424328
    REGON: 33096113200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w m. Parlino w ciągu drogi wojewódzkiej nr 106
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres niniejszego zamówienia obejmuje między innymi: roboty rozbiórkowe, wykonanie ścieku ulicznego, wymianę zaworów wodociągowych, wymianę hydrantów, korytowanie, wykonanie warstwy odsączającej, ustawienie obrzeży i krawężników, wykonanie podbudowy betonowej, wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej, remont cząstkowy nawierzchni MMB na gorąco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3)dysponują osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osoby: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub z odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 7 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie , że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2)aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a)stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b)aktualne zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa. c)W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pozostałe dokumenty: 4)Formularz oferty; 5)Wyceniony przedmiar robót; 6)Wykaz stawek i narzutów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach