Przetargi.pl
Budowa chodnika w m. Bytyń w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło o długości 0,400 km realizowana w ramach umowy nr 363/M/CP/09/F/10 z dnia 06.04.2009 r. zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Wola Uhruska

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5721635, 5721151 , fax. 082 5721793
  • Data zamieszczenia: 2009-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie
    ul. Lubelska 60 60
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5721635, 5721151, fax. 082 5721793
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w m. Bytyń w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło o długości 0,400 km realizowana w ramach umowy nr 363/M/CP/09/F/10 z dnia 06.04.2009 r. zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Wola Uhruska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,735 km, 2. ROBOTY ROZBIÓRKOWE - ręczne usunięcie w-wy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm - 1910 m2, - ręczne karczowanie pni (śr. 56-65 cm) - 11 szt., - wywożenie karpiny na odległość do 2 km - 7,150 mp., - rozebranie obrzeży trawnikowych 30x8 - 35 m, - ręczne rozebranie nawierzchni z betonowej kostki brukowej - 8,10 m2, 3. ROBOTY ZIEMNE - roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp - 51,3 m3, - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku na odległość do 1 km - 11,0 m3, - zagęszczenie nasypu - 11,0 m3, - roboty ziemne wykonywane koparkami (zatoka autobusowa) - 315,20 m3, 4. ELEMENTY ULIC - ułożenie krawężników beton. 20x30 z wykonaniem ław betonowych - 326,90 m, - ułożenie obrzeży beton. 30x8 na podsypce piaskowej - 823,60 m, - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni - 1326,20 m2, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 20 kg/m2 warstwa gr. 10 cm - 564,00 m2, - ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 564,00 m2, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 25 kg/m2 warstwa gr. 16 cm - 336,70 m2, - ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 336,70 m2, - stabilizacja podłoża cementem - grunt rodzimy do Rm = 1,5 MPa warstwa grubości 15 cm (zatoka autobusowa) - 114,00 m2, - wykonanie podbudowy betonowej gr. 20 cm (zatoka autobusowa) - 114,00 m2, - ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (zatoka autobusowa) - 114,00 m2. 5. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - plantowanie skarp i korony nasypów - 307,00 m2, - ułożenie ścieków z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 626,00 m, - wykop z zasypaniem do montażu studzienek ściekowych, separatora i rurociągu - 46,80 m3, - wykonanie studzienki ściekowej z gotowych elementów betonowych - 2 szt., - ułożenie kanału z rur PCV łączonych na wcisk - 18,00 m, - montaż separatora ścieków o śr. 150 cm i głębokości 1,5 m - 1 kpl. - wykonanie studni chłonnej z kręgów ? 120 i głębokości 3 m - 1 szt., - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m3 - 0,6 m3, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu od 0,2 do 0,3 m3 - 0,6 m3, - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym w-wa 12 cm - 353,80 m2, - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych rurami osłonowymi z PCV o śr. do 110 cm - 53,00 m, 6. OZNAKOWANIE - ustawienie słupków do znaków - 3 szt., - montaż tablic o pow. do 0,3 m2 - 14 szt. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.. 30, ust. 5 ustawy) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, dostarczonego przez Zamawiającego. Warość zamówienia netto - 211536.06 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00zł (pięć tysięcy 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniężnej , 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Kredyt Banku S.A. O/Lublin Nr 89 1500 1520- 1215 2004 1596 0000 Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formuje oryginału. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium przed terminem otwarcia ofert zostaną wykluczeni z postępowania .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, osobą do sprawowania funkcji kierownika robót branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu zawodowego. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Sposobem dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu będzie zasada - spełnia warunki lub nie spełnia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz minimum 2 robót odpowiadających charakterem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 6. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT), wraz z kosztorysem ofertowym. 3) Zaakceptowany wzór umowy i warunków do umowy. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach