Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu ul. Warszawskiej w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej

Gmina Piaski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-820 Piaski, ul. 6 Stycznia 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5719030 , fax. 065 5719049
  • Data zamieszczenia: 2015-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piaski
    ul. 6 Stycznia 1 1
    63-820 Piaski, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5719030, fax. 065 5719049
    REGON: 41105056300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu ul. Warszawskiej w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Budowa chodnika w ciągu ul. Warszawskiej w Piaskach wraz z budową kanalizacji deszczowej. Zakres robót obejmuje m.in. branża drogowa: - roboty pomiarowe - 0,58 km - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - 1 kpl - roboty rozbiórkowe - 1 kpl - wykonanie wykopów - 16,54 m3 - wykonanie nasypów - 997,83 m3 - wykonanie koryta mechaniczne (wjazdy) gł. 20 cm - 605,10 m2 - profilowanie i zagęszczenie podłoża (chodnik) - 865,50 m2 - chodnik z kostki brukowej betonowej bezfazowej kol. szary gr. 8cm na podsypce cem- piaskowej gr. 5cm - 823,60 m2 ( kostka - materiał Inwestora ) - umocnienie skarp i dna rowów płytami (Meba) gr. 10cm - 16,50 m2 - balustrady ochronne sztywne z pochwytem - 78,80 mb - krawężniki betonowe 20x30 na ławie betonowej - 598,30 mb - obrzeża betonowe 8x30 na ławie betonowej - 793,40 mb ( obrzeża - materiał Inwestora ) - krawężniki 15x30 na ławie betonowej - 34,60 mb - warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa gr. 10cm - 605,10 m2 - podbudowa zasadnicza z betonu klasy C3,0/4,0 gr. 15 cm - 605,10 m2 - wjazd z kostki betonowej szarej bezfazowej gr. 8cm na podsypce cem-piaskowej gr. 5cm - 403,56 m2 ( kostka - materiał inwestora ) - wjazd z kostki betonowej szarej bezfazowej gr. 8cm na podsypce cem-piaskowej gr. 5cm - 201,54 m2 branża sanitarna: - roboty pomiarowe - 0,50 km - roboty rozbiórkowe - 1 kpl - roboty ziemne - wykop - 910,35 m3 - roboty ziemne - nasyp - 1187,110 m3 - podłoża z materiałów sypkich pod kanały i obiekty - 96,550 m3 - rurociągi kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 400 mm - 479 mb - rurociągi kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 200 mm - 19 mb - ustawienie studni rewizyjnej z kręgów betonowych fi 1000 mm - 10 szt. - studzienki ściekowe uliczne z gotowych elementów fi 500 mm - 9 szt. 2. Nomenklatura CPV: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) kosztorys ofertowy wykonawcy - branża drogowa - załącznik nr 9 do SIWZ b) kosztorys ofertowy wykonawcy - branża sanitarna - załącznik nr 10 do SIWZ c) przedmiar robót - branża drogowa - załącznik nr 11 do SIWZ d) przedmiar robót - branża sanitarna - załącznik nr 12 do SIWZ e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża drogowa- załącznik Nr 13 do SIWZ f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża sanitarna- załącznik Nr 14 do SIWZ g) projekt budowlano-wykonawczy branża drogowa - załącznik nr 15 do SIWZ h) projekt budowlano-wykonawczy branża sanitarna - załącznik nr 16 do SIWZ Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami. Wykonawca we własnym zakresie, zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na przyszłym placu budowy 4. Zastosowane nazwy producentów i produktów ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót będące przedmiotem zamówienia służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane uzgodnienia z Zamawiającym przed złożeniem oferty. 5. Dopuszcza się użycie tylko tych materiałów, które posiadają aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginały dokumentów na żądanie Zamawiającego. 6. Podane w ofercie ceny robót w całym okresie realizacji będą stałe 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia 8. Przedmiot zamówienia winien być objęty min. 5 - letnim okresem gwarancji. 9. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z: a)Obsługą geodezyjną (wytyczenie, szkice i mapy inwentaryzacji powykonawczej) b) Sporządzeniem planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia c)Urządzeniem i zagospodarowaniem placu budowy oraz jego zabezpieczeniem przed dostępem osób postronnych. d)Odtworzeniem i przywróceniem do stanu pierwotnego terenów, na których prowadzone będą prace budowlane. e)Wykonaniem wymaganych obowiązującymi przepisami: badań, sprawdzeń, prób, kontroli i odbiorów technicznych f)Zgłoszeniem do wszystkich jednostek branżowych, faktu rozpoczęcia robót oraz współpraca z tymi jednostkami w zakresie realizowanego zadania inwestycyjnego. g)Pokryciem szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. h)Ewentualnymi innymi kosztami, które zdaniem oferenta trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia. ( np. koszt zabezpieczenia czasowej organizacji ruchu. Zamawiający posiada uzgodniony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie : dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności za faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaski-wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach