Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu ul. Leśnej w miejscowości Tulce łącznie z odwodnieniem - etap I

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-005 Kleszczewo, ul. Poznańska 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8176017, 8176020, 8176033 , fax. 061 8176184
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo
    ul. Poznańska 4 4
    63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, fax. 061 8176184
    REGON: 00053591300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu ul. Leśnej w miejscowości Tulce łącznie z odwodnieniem - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika w ciągu ul. Leśnej w miejscowości Tulce na podstawie dokumentacji technicznej określającej zakres przebudowy drogi wojewódzkiej nr 433 P. Planowana inwestycja drogowa zlokalizowana jest w całości na terenie województwa wielkopolskiego, w powiecie poznańskim, na obszarze miejscowości Tulce , gmina Kleszczewo. 1) W ramach budowy chodnika przewiduje się wykonanie następujących podstawowych robót: - zdjęcie warstwy humusu, profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża, - poszerzenie istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 433 o 0,50m, - wykonanie nawierzchni ulicy Gajowej z kostki brukowej betonowej (koloru szarego) gr. 8cm - ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej (koloru szarego) gr. 8cm -ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, - ułożenie krawężnika betonowego 20x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12115, - ułożenie obrzeża betonowego 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm, -humusowanie i obsianie trawą, - wykonanie odwodnienia (wpusty i przykanaliki do istniejącej kanalizacji deszczowej), - oznakowanie poziome i pionowe. 2) Zagospodarowanie istniejącego pasa drogowego Przedmiotowa inwestycja budowy chodnika w ciągu ul. Leśnej w miejscowości Tulce zlokalizowana jest na odcinku o długości 0,23km. Na przedmiotowym odcinku ul. Leśnej występuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna - zlokalizowana po prawej stronie ulicy. Po lewej stronie ulicy występują tereny pól uprawnych oraz zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna. Na długości planowanej inwestycji występuje istniejące pobocze ul. Leśnej (droga wojewódzka nr 433 Swarzędz - Gądki). Odwodnienie pasa drogowego, w stanie istniejącym, odbywa się powierzchniowo w przyległy teren. W pasie drogowym w rejonie projektowanej inwestycji stwierdza się występowanie następujących urządzeń infrastruktury technicznej: sieci gazowej, sieci telekomunikacyjnej oraz sieci energetycznej. 3) Projektowane zagospodarowanie terenu Przedmiotowa inwestycja polega przede wszystkim na poprawie warunków ruchu i bezpieczeństwa pieszych na istniejącej ul. Leśnej. Projektowany chodnik ma służyć mieszkańcom Tulec jako dojście do przystanku autobusowego. Chodnik wybudowany zostanie na odcinku od ulicy Gajowej do ulicy Poznańskiej - w rejonie istniejącego wzejścia dla pieszych. 4) Zestawienie ilościowe długości i powierzchni poszczególnych elementów zagospodarowania terenu - powierzchnia nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej (koloru szarego) gr. 8cm: 404,00m2 - powierzchnia nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej (koloru czerwonego) gr. 8cm: 47,50m2 - powierzchnia nawierzchni zjazdów w ul. Gajową z kostki brukowej betonowej (koloru szarego) gr. 8cm: 116,50m2 - powierzchnia wwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm: 362,50m2 - długość krawężnika 20/30cm: 299,00mb - długość ścieku przykrawężnikowego: 235,00mb - długość obrzeża 8/30cm: 232,50mb 5) USZCZEGÓLNIENIE ZAKRESU ZADANIA Przyjęte parametry projektowe - szerokość chodnika (przy jezdni) - 2,00m, - pochylenie poprzeczne chodnika - 2,0% - pochylenie podłużne chodnika dostosowane do istniejącego pochylenia krawędzi jezdni. Roboty rozbiórkowe W ramach budowy chodnika rozbiórce ulegną: istniejący chodnik z kostki, istniejący krawężnik i obrzeże, istniejąca nawierzchnia zjazdu indywidualnego z betonu gr. 20cm. Zakres rozbiórek ujęto w przedmiarze robót drogowych. Uwaga: materiały rozbiórkowe stanowią własność Inwestora i odtransportowane będą na jego składowisko przy zachowaniu ustaleń Dz.U. Nr 62 z dnia 20.06.2001r. Ustawa 628 z dnia 27.04.2001r. o odpadach. Budowa chodnika w planie Początek chodnika zaprojektowano tuż za istniejącym przejściem dla pieszych w km 0+000,00 a koniec na projektowanym zjeździe w ul. Gajową. Łączna długość projektowanego chodnika wynosi 230,OOm. Lokalizację chodnika zaprojektowano przy krawędzi jezdni ul. Leśnej o szerokości 2,00m. Budowa chodnika w przekroju poprzecznym Na całej długości przedmiotowej inwestycji zaprojektowano chodnik o szerokości 2,00m. Na całym odcinku ograniczony będzie krawężnikiem betonowym 20x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12115 a od strony pasa zieleni obrzeżem betonowym 8x30cm. Na całym odcinku projektowanej budowy chodnika zaprojektowano nową konstrukcję z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8cm oraz koloru czerwonego - dla dwóch rzędów kostki zlokalizowanych przy krawężniku. Pochylenia poprzeczne chodnika zaprojektowano o wartości 2% kierunku istniejącej ul. Leśnej. Geometrię przekroju oraz konstrukcję projektowanej nawierzchni w sposób graficzny pokazano w części rysunkowej projektu (rys. Przekroje normalne). Projektowana konstrukcja nawierzchni Konstrukcja nawierzchni ulicy Gajowej: - warstwa ścieralna z prefabrykowanej kostki brukowej betonowej gr. 8cm (koloru szarego), - warstwa podsypki cementowo-piaskowej (1 :4) gr. 3cm, - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej (kruszywo łamane) stabilizowanej mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31 ,5mm gr. 20cm, - warstwa wzmacniająca z mieszanki związanej stabilizowanej na miejscu cementem o Rm=2,5MPa gr. l0cm. Od strony jezdni krawężnik betonowy 20x30cm(w topiony -l cm poniżej krawędzi jezdni) na podsypce cementowo-piaskowej (1 :3) gr. 5cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12115. Konstrukcja nawierzchni chodnika: I etap ( realizowany niniejszym opracowaniem ) - warstwa ścieralna z prefabrykowanej kostki brukowej betonowej gr. 8cm (koloru szarego), - warstwa podsypki cementowo-piaskowej gr. 5cm, - profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża. Od strony pasów zieleni obrzeże betonowe 8x30cm a od strony jezdni krawężnik betonowy 20x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12115. Konstrukcja nawierzchni poszerzenia drogi wojewódzkiej nr 433: II etap (realizowany innym opracowaniem ) Odwodnienie Odwodnienie projektowanego chodnika odbywać się będzie do istniejącej. kanalizacji deszczowej. W tym celu zaprojektowano dwa wpusty deszczowe podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej. Prace związane z wykonaniem i podłączeniem projektowanych przykanalików 0160mm należy wykonać w formie przecisku pod istniejąca nawierzchnią ul. Leśnej. Roboty ziemne Roboty ziemne przy budowie chodnika ograniczają się praktycznie do robót prowadzonych przy wykonaniu korytowania pod projektowaną nawierzchnię chodnika. Przy wykonaniu robót należy zachować wymagania BHP. Roboty ziemne należy wykonać wg następujących norm: - PN-S-02205: 1998 Roboty ziemne, - PN-B-06050: 1999 Geotechnika; Roboty ziemne; Wymagania ogólne, - BN -77 /8931-12 Oznaczenie wskaźnika zagęszczenia gruntu. Przed przystąpieniem do właściwych robót ziemnych należy zdjąć warstwę darniny i gleby tam, gdzie występuje i spryzmować wzdłuż trasy w celu późniejszego wykorzystania do darniowania i humusowania. Generalnie - bezpośrednie podłoże pod projektowany chodnik będą stanowiły nasypy piaszczyste z dodatkiem humusu oraz gleba (piaski próchniczne). W celu prawidłowego posadowienia chodnika zaleca się po wykorytowaniu podłoża do projektowanej niwelety dogęścić nasypy do wskaźnika zagęszczenia Is-0,95. Na etapie wykonawstwa należy określić przydatność występujących gruntów jako podłoża pod konstrukcję nawierzchni. W przypadku wystąpienia gruntów nieprzydatny należy je usunąć i zastąpić gruntem niewysadzinowym. Wykaz działek, na których zlokalizowana jest inwestycja obręb Tulce, ark. 1, działki nr 71/23, 71/34, 72133, 131. Uwaga: Projektowana budowa chodnika odbywa się w istniejących liniach rozgraniczających, co nie powoduje zajęcia terenu na cele drogowe. 6) Uwagi końcowe do ogólnego opisu zakresu zadania: Całość prac wykonać zgodnie załączoną dokumentacją projektową, przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zapisów zawartych we wzorze umowy oraz w myśl obowiązujących przepisów dotyczących przedmiotowego zamówienia . Po stronie Wykonawcy leży powołanie kierowników budowy o specjalności drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń - wodociągowych i kanalizacyjnych, wykonującego swoje obowiązki zgodnie z Ustawą Prawa Budowlanego. Kierownik ponosi pełną odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, prowadzenia dokumentacji budowy (dziennika budowy), zapewnienia geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zorganizowania budowy obiektu budowlanego i kierowania nią w sposób zgodny z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, koordynowanie wykonywania zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa, ochrony zdrowia oraz przeprowadzenia działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( oświadczenie kierownika dotyczące sporządzenia planu BIOZ) .wykonującego swoje obowiązki zgodnie z Ustawą Prawa Budowlanego. Wykonawca po zakończeniu robót przedłoży do odbioru końcowego kompletną dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, zawierającą m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, wykonaną przez uprawnionego geodetę (2 egzemplarze), którą należy uwzględnić w kosztach, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane materiały, protokoły zagęszczeń gruntu, warstw konstrukcyjnych wybudowanych elementów drogi inne dokumenty umożliwiające oddanie obiektu w użytkowanie. W ramach zadania należy w miejscu prowadzenia robót wykonać roboty porządkowe, wyrównanie terenu oraz wszelkich prace mające na celu doprowadzenie do stanu pierwotnego również uszkodzonych dróg, które wystąpiły przy realizacji zadania, np. na skutek prowadzonych transportów). Cena winna zawierać całkowity koszt kompletnego wykonania zadania inwestycyjnego, stanowiącego przedmiot zamówienia w tym również wszelkie inne koszty towarzyszące jak np. zaplecze budowy, obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza wykonana przez uprawnionego geodetę, oznakowania robót zgodnie z przekazanym przez zamawiającego projektem organizacji ruchu na czas budowy, zajęcie pasa drogowego wyznaczenie i oznakowanie objazdów w przypadku takiej konieczności (po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym), koszty wywiezienia i składowania urobisk, odszkodowania, również badania zagęszczenia gruntu itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 2.500,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu na konto Zamawiającego: Gmina Kleszczewo nr 68 9076 0008 2001 0015 1106 0003 Bank Spółdzielczy w Kórniku 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz oryginał dokumentu złożyć w osobnej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach