Przetargi.pl
„Budowa chodnika w ciągu DW 933 przy ul. Beskidzkiej w Libiążu (odc. 140 km 0+152,88 - 0+913,40)”.

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 271 311, , fax. 326 249 290
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 326 271 311, , fax. 326 249 290
    REGON: 27625798900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa chodnika w ciągu DW 933 przy ul. Beskidzkiej w Libiążu (odc. 140 km 0+152,88 - 0+913,40)”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Budowa chodnika w ciągu DW 933 przy ul. Beskidzkiej w Libiążu (odc. 140 km 0+152,88 - 0+913,40)”. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę odcinka drogi wojewódzkiej 933 (ul. Beskidzkiej) w granicy istniejącego pasa drogowego prawostronnego (od km 0+152,88 do przepustu) oraz lewostronnego polegającą na: budowie chodnika, przebudowie istniejących zjazdów do posesji wzdłuż jezdni ul. Beskidzkiej, budowie kanalizacji deszczowej, budowie zatoki autobusowej (lewostronnej) (km 0+832,00), remoncie przepustu w km 0+449,50 wraz z umocnieniem skarp i dna rowu wylotu, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z budową chodnika i kanalizacją deszczową, zabezpieczenie i regulacja skarp oraz zabezpieczenie skarp i dna istniejącego rowu wzdłuż ul. Beskidzkiej. Miejsce wykonywania zamówienia: pas drogowy przy ul. Beskidzkiej w Libiążu obręb Libiąż Wielki. 3. Szczegółowy zakres robót określa Projekt budowlano – wykonawczy – Branża drogowa (Załącznik nr 9 do SIWZ), Projekt budowlano – wykonawczy – Branża sanitarna (Załącznik nr 10 do SIWZ), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – Branża drogowa (Załącznik nr 11 do SIWZ), Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – Branża sanitarna (Załącznik nr 12 do SIWZ), Docelowa organizacja ruchu (Załącznik nr 13 do SIWZ) oraz pomocniczo Przedmiar robót (Załącznik nr 14 do SIWZ). W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Projekt obejmuje przebudowę odcinka drogi wojewódzkiej 933 (ul. Beskidzkiej) w Libiążu od km 0+152,88 do km 0+913,84. Zakres objęty przedmiotowym postępowaniem obejmuje wyłącznie II etap robót budowlanych. 4. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: tyczenie, bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne; 2) dostarczenia w dniu następnym po dniu podpisania umowy oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią posiadanych uprawnień; 3) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia w wydanych uzgodnieniach i w trakcie robót; 4) przed przystąpieniem do robót budowlanych zawiadomić właściwy organ o rozpoczęciu robót; 5) sporządzenia projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień oraz wykonanie w oparciu o ten projekt zmiany oznakowania na okres prowadzenia robót, a w sytuacji konieczności zajęcia pasa drogowego na czas robót – uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz uiszczenia opłat; 6) aktualizacji koniecznych opinii i wymaganych uzgodnień dot. projektu docelowej organizacji ruchu oraz wykonanie w oparciu o ten projekt zmiany oznakowania po ukończeniu robót oraz pozyskanie aktualizacji uzgodnień branżowych; 7) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym; 8) zapewnienia ciągłości ruchu na czas prowadzenia robót; 9) ustnego zawiadomienia mieszkańców z tygodniowym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia robót i okresie prowadzenia robót budowlanych; 10) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót; 11) wykonania prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 12) wykonania inspekcji telewizyjnej na całej długości kanalizacji wraz z dokumentacją; 13) zamieszczenie tablicy informacyjnej w widocznym miejscu; 14) sporządzenia dokumentacji powykonawczej z materiałami niezbędnymi do zgłoszenia. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1). Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1 w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1) Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1). 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 1). pieniądzu, 2). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3). gwarancjach bankowych, 4). gwarancjach ubezpieczeniowych, 5). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 25.06.2020 r. o godzinie 7:45.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2), (Załącznik nr 2 do SIWZ i Załącznik nr 3 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (Załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach