Gmina Mykanów ogłasza przetarg
- Adres: 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3288019 , fax. 034 3288019 w. 32
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
ul. Samorządowa 1 1
42-233 Mykanów, woj. śląskie
tel. 034 3288019, fax. 034 3288019 w. 32
REGON: 15139811000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 483 w miejscowości Stary Cykarzew - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 483 w miejscowości Stary Cykarzew -odcinek od posesji nr 15 do ul. Krótkiej CPV 45 233 CPV 45 232 Zakres prac niniejszego zamówienia obejmuje : - budowa chodnika na długości 152m o zmiennej szerokości od 4 m na wysokości kościoła do 2,0m jednostronnego przyjezdniowego na odcinku od posesji 15 do przy drodze wojewódzkiej nr 483 . Nawierzchnia z kostki w kolorze szarym grubości 8 cm - zjazdy do obsługi przyległych posesji, nawierzchnia z kostki w kolorze czerwonym -budowa drenażu z rur perforowanych PCV 110mm Do zadań oferenta należeć będzie : - - urządzenie zaplecza placu budowy - przestrzeganie przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż, - zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich. - uzyskanie decyzji na wejście w teren w ZDW w Katowicach -oznakowanie robót zgodnie z tymczasową organizacją ruchu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dokumentacja stanowi załącznik do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: Zaproponować do realizacji niniejszego zamówienia następujący Personel Kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie robót drogowych bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym ukończenia przez wykonawcę,, w okresie ostatnich 5 lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP, 1 zamówienia dotyczącego budowy lub przebudowy lub remontu chodnika o pow .minimum 500m2 zlokalizowanego w ciągu drogi wojewódzkiej lub dróg krajowych lub powiatowych. Zamówienie muszą być zakończone do dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać warunek: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300 000 zł Ocena spełnienia warunków odbywa się na zasadzie spełnia - nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego warunku powoduje wykluczenie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. Oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia -załącznik nr 3 Wykaz osób- dot. spełnienia warunku (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 4 do niniejszej siwz), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz dotyczy kierownika budowy , należy także dołączyć uprawnienia zawodowe tej osoby oraz dokumenty potwierdzające członkowstwo w izbie inżynierów budownictwa 1. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej siwz) zawierający potwierdzenie ukończenia przez wykonawcę, w wymaganym okresie wymaganych zamówień podobnych) do niniejszego zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w kolumnie obok należy wskazać prace za ten okres. Należy załączyć dokument potwierdzający , że roboty zostały należycie wykonane. 2. Przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 1. Przedstawienie polisy , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość conajmniej 300 000zł. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9.1 niniejszej siwz w poz. B i C muszą spełniać oni łącznie. 2. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Współwykonawcy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej siwz Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden ze Współwykonawów; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Współwykonawów. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. 3) Każdy ze Współwykonawów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4), art. 24 ust. 1-2 i art. 26 ust. 1 u.p.z.p. Uwzględniając niniejsze: a) każdy ze Współwykonawów musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty wymienione w pkt. 9.1. niniejszej siwz w poz.: A.1, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1-2 u.p.z.p. (sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz , b) dokumenty wymienione w tabeli opisanej w pkt. 9.1. niniejszej siwz w poz.: B.1-2 oraz Formularz Oferty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej siwz), oświadczenie o akceptacji przez Wykonawcę Warunków umowy (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej siwz), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz), wykaz prac przeznaczonych do podwykonania (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej siwz) - powinny dotyczyć łącznie wszystkich Współwykonawów i powinny być podpisane przez Pełnomocnika; c) spełnienie warunków, o których mowa w tabeli opisanej w pkt. 9.1. niniejszej siwz w poz.: B.3, może nastąpić poprzez złożenie dokumentów dotyczących któregokolwiek ze Współwykonawów; d) oświadczenia, o których mowa w pkt.14.4.1) niniejszej siwz mogą zostać złożone przez każdego ze Współwykonawów samodzielnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodnika w ciągu ul. A. Krajowej w Pszowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont chodnika w ciągu ul. Centralnej w Połomi oraz Przebudowa chodnika przy ul. 1 Maja w Mszanie - II
Dodano: 2016-07-21 - Remont kapitalny chodników w ul. Ściegiennego w Zawierciu (chodnik obustronny).
Dodano: 2016-07-20 - Remont kapitalny chodników w ul. Hożej w Zawierciu (chodnik obustronny).
Dodano: 2016-07-19 - Miejskie Centrum Integracji Transportu w Jaworznie: Integracja Dróg Dla Rowerów w Jaworznie - odcinek 3
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie parkingów wraz z drogą dojazdową za budynkiem internatu PZS nr 2 w Pszczynie przy ul. Szymanowskiego 12.
Dodano: 2016-07-05 - Zapewnienie usług remontowych, robót budowlanych oraz prac przy organizacji imprez w Wojewódzkim Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka w Chorzowie roboty godzinowe. Nr: 12/B/DAT/16
Dodano: 2016-07-05 - Roboty remontowe budynku nr 107 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Roboty remontowe budynku nr 84 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Roboty remontowe budynku nr 25 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Remont ogrodzenia parku sprzętu technicznego na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice.
Dodano: 2016-07-01 - Remont chodnika w ciągu ul. Centralnej w Połomi oraz Przebudowa chodnika przy ul. 1 Maja w Mszanie
Dodano: 2016-07-01 - Budowa chodnika w ciągu ulicy Głównej w miejscowości Zendek - etap III
Dodano: 2016-06-24