Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 713 917 105
- Data zamieszczenia: 2020-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
ul. Krakowska 28
50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 713 917 105
REGON: 93193464400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 378 w m. Łojowice od km 6+942 do km 7+458. CPV 45000000-0 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 378 w m. Łojowice od km 6+942 do km 7+458. CPV 45000000-0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ofertę stanowi wypełniony „FORMULARZ OFERTY” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) KOSZTORYS OFERTOWY – wg załącznika do SIWZ. II. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem ePUAP i miniPortalu zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. 9 SIWZ: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1. SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Pełnomocnictwo winno być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał w postaci dokumentu elektronicznego), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt 13 SIWZ (WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM). III. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załącznika do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie pomieszczeń wraz z instalacją zewnętrznego zbiornika na ciekły azot dla potrzeb Banku Komórek Krwiotwórczych oraz utworzenie Zakładu Inżynierii Genetycznej Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku w formule „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“
Dodano: 2021-03-09 - Dostosowanie pomieszczeń – Klinika Kardiologii i Klinika Chirurgii Serca
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie budynków Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego – COVID
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń w ramach alokacji klinik w budynku K wraz z wyposażeniem meblowym
Dodano: 2021-02-18 - Kompleksowe dostosowanie pomieszczeń na odpady medyczne w USK do wymogów aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 poz. 1975)wg Pakietów 1 i 2
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku L, FB, FA, H, K dla potrzeb gabinetów konsultacyjnych i pomieszczeń administracyjnych
Dodano: 2021-02-18 - Dostosowanie pomieszczeń wraz z instalacją zewnętrznego zbiornika na ciekły azot dla potrzeb Banku Komórek Krwiotwórczych oraz utworzenie Zakładu Inżynierii Genetycznej Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku w formule „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“
Dodano: 2020-12-18 - Remont i dostosowanie pomieszczeń dla Oddziału Ortopedii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w budynku FB IV piętro, ul. Borowska 213 w trybie „zaprojektuj, wybuduj i wyposaż“ – ponowienie postępowania DZP.242.325.2020
Dodano: 2020-11-19 - Dostosowanie pomieszczeń – Klinika Kardiologii i Klinika Chirurgii Serca
Dodano: 2020-11-12 - Kompleksowe dostosowanie pomieszczeń na odpady medyczne w USK do wymogów aktualnego Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2017 poz. 1975) wg Pakietów 1 i 2
Dodano: 2020-11-02