Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43200 Pszczyna, ul. Sygietyńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 212-80-68 , fax. 32 212-80-69
- Data zamieszczenia: 2017-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Sygietyńskiego 20
43200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 32 212-80-68, fax. 32 212-80-69
REGON: 27629196300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4121S tj. ul. Batalionów Chłopskich w Pszczynie - Etap 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4121S tj. ul. Batalionów Chłopskich w Pszczynie - Etap 5. Roboty polegają na: - budowie chodnika wraz ze zjazdami na odcinku ok 69mb od km 0,5+00 do km 0,5+69 - budowie kanalizacji deszczowej o długości ok 67mb - odtworzeniu nawierzchni drogi przy krawężniku oraz wykonaniu pozostałych robót towarzyszących 4.5.1. Zamawiający wskazuje następujące czynności które muszą być realizowane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy: - roboty w zakresie budowy chodnika z wyłączeniem kadry kierowniczej. 4.5.2. Wykonawca najdalej w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących czynności wym. w pkt. 4.5.1. SIWZ na podstawie umowy o pracę zgodnie z wymogami, zawierające dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, ilość zatrudnionych osób wykonujących te czynności oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy/Podwykonawcy. 4.5.3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia w zakresie wymienionym w pkt. 4.5.1. jest wykonywany przez osoby będące pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. – Kodeks pracy tj. kopie umów o pracę w których wykonawca/podwykonawca dokona stosownej anonimizacji danych osobowych. 4.5.4. W przypadku niezastosowania się do obowiązków z pkt. 4.5.2., 4.5.3. Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 2 do SIWZ - kosztorys ślepy 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie zgodnie z treścią formularza 5 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Dębowiec i leśnictwa Poraj.
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja kanalizacji deszczowej w Szkole Podstawowej nr 25 w Bielsku-Białej przy ul. Pocztowej 28 a wraz z przebudową dziedzińca.
Dodano: 2023-12-21 - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Seniora+ w Moczydle
Dodano: 2023-10-06 - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Seniora+ w Moczydle
Dodano: 2023-08-02 - Remont i malowanie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gajowej 1 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i admi. przez ZGM TBS w Częstochowie Spółka z o.o.
Dodano: 2023-06-30 - BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM
Dodano: 2023-06-29 - BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM
Dodano: 2023-06-12 - Budowa boiska sportowego w Mizerowie wraz z zapleczem
Dodano: 2023-05-31 - Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w 2023 r.
Dodano: 2023-05-26 - Budowa odcinka wodociągu w ul. Granicznej w m. Draliny
Dodano: 2023-05-19