Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1842L w miejscowości Strachosław, gmina Kamień

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1842L w miejscowości Strachosław, gmina Kamień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1842L w miejscowości Strachosław, gmina Kamień. Zakres robót obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze 1.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach - trasa dróg w terenie równinnym - obsługa geodezyjna - 0,18 km 2. Ścieki podchodnikowe i ścieki skarpowe 2.1. Ściek podchodnikowy z prefabrykowanych elementów betonowych 15cm*60cm*50cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 10 cm 5szt.*4m -21 m 3. Krawężnik 3.1. Mechaniczne cięcie krawędzi nawierzchni bitumicznej jezdni (wyrównanie krawędzi jezdni w celu ustawienia krawężnika) -182 m 3.2. Koryto pod krawężnik wykonywane ręcznie , o głębokości do 40cm w gruntach kategorii II-IV 182m*0.30m -54,60 m2 3.3. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruntach kategorii II-IV 182m*0.30m -54,60 m2 3.4. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-15 z oporem (0,07 m3/mb ) na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm -182m 3.5. Remont cząstkowy nawierzchni przy użyciu grysów i asfaltu drogowego; wypełnienie spoiny pomiędzy krawężnikiem a jezdnią 182m*0.05m- 9,10 m2 4. Zjazdy przez chodnik 4.1. Rozbiórka istniejących zjazdów z nawierzchnią i podbudową; z częściami przewodowymi z wywozem materiałów z rozbiórki w miejsce uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy -5szt. 4.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonywane ręcznie w gruntach kategorii II-IV (podłoże pod rury przepustów ) 1szt*9.00m*0.50m -4,50 m2 4.3. Przepusty rurowe pod zjazdami z rur średnicy 60 cm, kołnierzowe zakończenie przepustu, na ławie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm km 0+094,00 ; 1szt*9.00m -9 m 4.4. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t na odległość do 1 km, dokop gruntu na zasypkę rur przepustów 9.00m*1.00m*1.50m-9.00m*3.14*0.30m*0.30m -10,96 m3 4.5. Dopłata za każdy rozpoczęty 1 km odległości transportu gruntu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi, przy przewozie po terenie lub drogach gruntowych (do 5 km - krotność 4) -10,96 m3 4.6. Formowanie i zagęszczenie nasypów do wysokości 3,00 m zasypka rur przepustów- 10,96 m3 4.7. Krawężniki betonowe na płask o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 grubości 15 cm (5.00m*0.35m*0.15m) 5szt.*7m- 35 m 4.8. Koryto pod obrzeża wykonywane ręcznie , o głębokości do 40cm w gruntach kategorii II-IV 40m*0.15m- 6 m2 4.9. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruntach kategorii II-IV 40m*0.15m -6 m2 4.10. Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm ; spoiny wypełnione zaprawą cementową 10szt.*4m- 40 m 4.11. Koryto pod konstrukcję zjazdów wykonywane ręcznie , o głębokości do 40cm w gruntach kategorii II-IV- 79 m2 4.12. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruntach kategorii II-IV- 79 m2 4.13. Dodatkowa warstwa podłoża nawierzchni z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,50 MPa grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm ( mieszanie w betoniarce)- 79 m2 4.14. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31.50 stabilizowanego mechanicznie; grubości 15 cm- 79 m2 4.15. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm z wypełnieniem spoin piaskiem; kostka kolor- 79 m2 5. Chodnik 5.1. Koryto pod obrzeża wykonywane ręcznie , o głębokości do 30cm w gruntach kategorii II-IV (189-5szt.*5m)*0,15m -24,60 m2 5.2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruntach kategorii II-IV (189-5szt.*5m)*0,15m -24,60 m2 5.3. Obrzeża betonowe o wymiarach 20*6 cm na podsypce cem. - piaskowej 1 : 4 grubości 5 cm spoiny wypełnione zaprawą cementową.189-5szt.*5m- 164 m 5.4. Koryto pod chodnik wykonywane ręcznie , o głębokości do 25cm w gruntach kategorii II-IV- 230,00 m2 5.5. Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie w gruntach kategorii II-IV- 230 m2 5.6. Podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,50 MPa grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm (mieszanie w betoniarce)- 230 m2 5.7. Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem; kostka kolor- 230 m2 6. Inne roboty 6.1. Plantowanie ( obrobienie na czysto ) skarp i korony nasypów w gruntach kat. I - III - pobocza i skarpy 180m*0.50m+180m*1m- 270 m2 6.2. Obsianie skarp i poboczy trawą ( w tym rowy ) 180m*0.50m+180m*1m- 270 m2 Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Przedmiar robót. 2.Projekt budowlano-techniczny 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót. 4.Projekt czasowej organizacji ruchu Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego. 4.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 6.Uporządkowanie placu budowy. 7.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 8.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 9.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349533005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2.Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym każdemu Wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym, że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia. 3.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1842L w miejscowości Strachosław, gmina Kamień. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5.Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach