Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1770 do drogi kraj. nr 45 w m. Węgry , ul. Opolska -IV etap

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 44-14-069 (70) , fax. 077 44-14-071
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Strzelców Bytomskich 7 7
    45-084 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 44-14-069 (70), fax. 077 44-14-071
    REGON: 53142158400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1770 do drogi kraj. nr 45 w m. Węgry , ul. Opolska -IV etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1770 do drogi kraj. nr 45 w m. Węgry , ul. Opolska -IV etap obejmuje wszelkie roboty których zakres i wymagania określono szczegółowo w Dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem robót (DP) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych ( SST) , a które stanowiąc załączniki do SIWZ. Dopuszcza się podzlecenie robót podwykonawcom . W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót - przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 1.500,00 zł ( słownie : jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 ) Wadium może być wnoszone w formie: - w pieniądzu ( w tym przypadku na koncie Zamawiającego musi znaleźć się do godz. składania ofert ) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczenie pieniężne), - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty,o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.00r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP SA I O/Opole nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 z dopiskiem: Wadium na przetarg P-18/R/09 - Budowa chodnika w m. Węgry -IV etap
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy lub konsorcja wykonawców (oferta wspólna ) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004 r oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w SIWZ tj 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy łącznie) musi dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami , wymaganymi w Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (SST), lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia w tym co najmniej : - koparka samojezdna - 1 szt. - płyta do zagęszczenia - 1 szt - piła do cięcia asfaltu - 1 szt - samochód samowyładowczy - 1 szt. 3) Potencjał kadrowy Wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji : w tym co najmniej - kierownik robót drogowych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającym odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) zrealizował ( zakończył )w okresie ostatnich 5 lat przed datą wszczęcia postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie 3 zadania w zakresie branzy drogowej o łącznej wartości trzech zadań min. 300.000 zł , - dla robót drogowych - co winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi , że roboty te wykonane zostały należycie. 5) Sytuacja finansowa - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) muszą mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do bieżącej i terminowej realizacji zadania oraz Wykonawcy (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) posiada średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat obrotowych w wysokości co najmniej 100.000 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3 wynosi co najmniej 100.000 zł. Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. pkt.2.2. (7) i (8) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 2.1.Dokumenty stanowiące ofertę ( w rozumieniu KC ) (1) - wypełniony formularz oferty na załączonym druku (załącznik nr 1) (2) - wypełniony kosztorys ofertowy na załączonym druku (załącznik nr 2) ) 2.2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (1) - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 3) (2) - wykaz osób, , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór formularza - załącznik nr 5.) W przypadku , gdy Wykonawca wskaże w załączniku osoby , którymi będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób . (3) - wykaz wykonanych robót (wzór formularza - załącznik nr 6) (4)- dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w zał. nr 6 (np. referencje, protokoły odbioru robót, inne) (5) - wykaz narzędzi , urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wzór formularza - załącznik nr 4) wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu , którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu (6) - oświadczenie finansowe , że wykonawca ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zmówienia - załącznik nr 7 i 8 , (7) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione (lub potwierdzone przez wystawiającego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (8)- pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą ( oryginał lub kopia poświadczona notarialnie ) , (9)- dowód wpłacenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach