Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1560Z Ryszewo - Brzezin na odcinku od miejscowości Ryszewo do miejscowości Brzezin

Zarząd Dróg Powiatowych w Pyrzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, ul. Stargardzka 29
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5700457 , fax. 091 5700457
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Pyrzycach
    ul. Stargardzka 29 29
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5700457, fax. 091 5700457
    REGON: 81177270000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pyrzyce.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1560Z Ryszewo - Brzezin na odcinku od miejscowości Ryszewo do miejscowości Brzezin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1560Z Ryszewo - Brzezin na odcinku od miejscowości Ryszewo do miejscowości Brzezin. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje między innymi: roboty rozbiórkowe nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych, roboty rozbiórkowe nawierzchni z płyt drogowych betonowych grubości 12 cm (jomb), wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie konstrukcji chodnika i zjazdów, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm, wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm, ścinanie i plantowanie pasa zieleni, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, remont cząstkowy mieszankami mineralno-asfaltowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osoby: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zmian.) lub z odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania tj. wykonali nawierzchnię z kostki brukowej betonowej (POLBRUK) o łącznym zakresie nie mniejszym niż 600,00 m2. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 6) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu (zakresu rzeczowego), dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1) Formularz oferty, 2) Wyceniony przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-pyrzyce.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach