Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1261 N FRYGNOWO - ŁODWIGOWO - DR. NR 1264 N W M. OSIEKOWO

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 62 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 089 6421762
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka 62 A 62 A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 089 6421762
    REGON: 51075119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1261 N FRYGNOWO - ŁODWIGOWO - DR. NR 1264 N W M. OSIEKOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Droga powiatowa Nr 1261 N Frygnowo - Łodwigowo - dr. Nr 1264 N jest drogą powiatową klasy L. Zadanie obejmuje budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1261N Frygnowo - Łodwigowo - dr. Nr 1264 N w m. Osiekowo. Na przedmiotowej drodze obowiązuje ograniczenie tonażu: w km 0+000 - 13+234 - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 10 t z tabliczką o treści Nie dotyczy autobusów obowiązuje na całej długości drogi. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym w ilości 0,374 km, Wycinka krzaków wraz z wywiezieniem i spaleniem pozostałości po karczowaniu w ilości 0,0441 ha, Usunięcie istniejących karp w ilości 15,00 szt., Usunięcie warstwy urodzajnej (humusu) na pełną głębokość zalegania z wywiezieniem na miejsce składowania w ilości 2 524,54 m2, Usunięcie warstwy piasku z humusem na pełną głębokość zalegania z wywiezieniem na miejsce składowania w ilości 2 524,54 m2, Wywiezienie głazów usytuowanych wzdłuż ogrodzenia działki nr 15-23/27 w ilości 195,00 m2, Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej (odsadzki) wzdłuż wbudowywanego krawężnika w ilości 149,52 m2, Rozbiórka istniejącej podbudowy wzdłuż wbudowywanego krawężnika w ilości 224,29 m2, Rozbiórka przepustów betonowych średnicy 50 cm pod zjazdami wraz z umocnieniem wlotu i wylotu w ilości 21,00 m, Rozbiórka ścianki czołowej betonowej gr. 60 cm przepustu średnicy 80 cm pod drogą w km 10+459,51 w ilości 1,00 szt., Rozbiórka słupka betonowego na przystanku autobusowym w ilości 1,00 szt., Rozbiórka tarczy znaku przewoźnika komunikacyjnego w ilości 1,00 szt., Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. II-IV w ilości 340,55 m3, Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą w ilości 1 222,21 m3, Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu pozyskanego z wykopu w ilości 300,00 m3, Profilowanie i zagęszczanie koryta na całej szerokości chodnika w ilości 833,60 m2, Koryto wykonywane na całej szerokości zjazdów w gruncie kat. I-II wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - śr. głębokość 50 cm w ilości 97,00 m2, Wykonanie i zagęszczenie warstwy pospółki w korycie na całej szerokości chodnika - grubość 10 cm w ilości 747,62 m2, Wykonanie i zagęszczenie warstwy pospółki w korycie na całej szerokości zjazdów - grubość 10 cm w ilości 97,00 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na chodniku, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm w ilości 747,62 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach w ciągu chodnika, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm w ilości 97,00 m2, Wypełnienie masą zalewową podłużnej szczeliny wzdłuż wbudowanego krawężnika w ilości 373,81 m, Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej czerwonej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 97,00 m2, Ręczne plantowanie skarp w gruncie kat. I-II w ilości 1 609,75 m2, Humusowanie z obsianiem warstwą humusu gr. 5 cm z wykorzystaniem zdjętej ziemi urodzajnej w ilości 1 609,75 m2, Wykonanie umocnienia skarp i rowu płytami ażurowymi 40x60x10 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5 cm w ilości 20,00 m2, Wykonanie pod zjazdami przepustów z rur betonowych fi 50 cm z wykonaniem ścianek czołowych prefabrykowanych (6 szt.) w ilości 29,00 m, Wydłużenie przepustu pod drogą w km 10+459,51 z rury betonowej średnicy 80 cm z wykonaniem ścianki czołowej betonowej prefabrykowanej w ilości 3,00 m, Ustawienie balustrady typu U-11a nad przepustem w km 10+459,51 w ilości 4,50 m, Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wyniesionych +12 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B15) w ilości 349,00 m, Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm zaniżonych +3 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm wraz z wykonaniem ławy z betonu C12/15 (B15) w ilości 34,00 m, Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm zaniżonych +0 na zjazdach (w ciągu chodnika) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B15) w ilości 58,00 m, Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 714,00 m2, Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem z betonu C12/15 (B15) w ilości 387,00 m, Ułożenie ścieków podchodnikowych korytkowych z prefabrykowanych elementów betonowych na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 5 cm z połączeniem ścieków zaprawy cementowo - piaskowej 1:2 w ilości 25,00 m, Ułożenie ścieków skarpowych z elementów prefabrykowanych trapezowych na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 7 cm wraz z umocnieniem wylotu brukiem na zaprawie cementowej w ilości 21,50 m, Założenie rury ochronnej dwudzielnej RHDPE fi 110 na kablu telekomunikacyjnym w ilości 3,00 m. Wykonanie geodezji powykonawczej w ilości 1,000 kpl. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną oraz kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 3 569,00 zł, słownie: trzy tysiące pięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych 00/100; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostródzie, nr 02 2030 0045 1110 0000 0184 7240 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.12.2014.MT- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1261 N Frygnowo - Łodwigowo - dr. Nr 1264 N w m. Osiekowo. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 9). Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2.Zwrot wadium 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Roz. VIII pkt 3 ppkt 1. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3.Utrata wadium 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Rozdział VI pkt 10 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Rozdziale XIV pkt 4 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej_14.php; http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach