Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1241 F w miejscowości Buczyna i Zagaje gmina Lubrza, dz. ew. nr 31/7, 31/8, 31/6, 32/1, 117/4, 117/5, 117/2, 155/1, 155/2, 16 powiat Świebodziński.

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 66-218 Lubrza, ul. Świebodzińska 68
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3813021 , fax. 68 3813021
  • Data zamieszczenia: 2014-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Świebodzińska 68 68
    66-218 Lubrza, woj. lubuskie
    tel. 68 3813021, fax. 68 3813021
    REGON: 97077046800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubrza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1241 F w miejscowości Buczyna i Zagaje gmina Lubrza, dz. ew. nr 31/7, 31/8, 31/6, 32/1, 117/4, 117/5, 117/2, 155/1, 155/2, 16 powiat Świebodziński.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1241 F w miejscowości Buczyna i Zagaje gmina Lubrza, dz. ew. nr 31/7, 31/8, 31/6, 32/1, 117/4, 117/5, 117/2, 155/1, 155/2, 16 powiat Świebodziński. Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu popraw bezpieczeństwa i warunków dla ruchu pieszego ze wzrostem bezpieczeństwa dla jego uczestników, jak również poprawę estetyki zagospodarowania miejscowości. Odcinek drogi objętej projektem budowlanym usytuowany jest w obszarze zabudowanym, gdzie występuje budownictwo zagrodowe i jednorodzinne. Droga powiatowa na odcinku Buczyna - Zagaje posiada nawierzchnią bitumiczną, o szerokości 3,5 m z poboczami gruntowymi. Odprowadzenie wód opadowych odbywa się powierzchniowo w teren. Stwierdza się brak prowadzenia robót drogowych - utrzymaniowych (eksploatacyjnych). Skrzyżowanie drogi powiatowej nr 1241F z drogą gminną jest skrzyżowaniem zwykłym. Przystanek komunikacji zbiorowej ( niezagospodarowany) usytuowany jest przy drodze powiatowej w m. Zagaje. Droga obsługuje głównie ruch lokalny. Skrzyżowania z drogami nie są objęte tym opracowaniem i pozostają w terenie jako skrzyżowania zwykłe. Projektuje się nawierzchnię chodnika z kostki betonowej o grubości 8cm. W obrębie przejść dla pieszych projektuje się po jednej stronie jezdni wzmocnione pobocze z KŁSM 0/31,5 na dł. 2x15,0m. Wg wytycznych Zamawiającego zaprojektowano chodnik usytuowany przy jezdni , zagospodarowując do tego celu pobocze gruntowe. Chodnik zaprojektowano po stronie lewej jezdni w km od 0+000 do km 0+421, od 1+024 do km do 1+200, po prawej stronie od km 0+421 do km 1+024, od 1+200 do km 1+327 o szerokości 2,0m, z miejscowymi zwężeniami jego szerokości z uwagi na ograniczenia wynikające z wielkości działki pasa drogowego. Projektuje się krawężnik betonowy 20x30x100cm oddzielający jezdnię od chodnika. Natomiast w km od 0+421 do km 1+075 projektuje się chodnik w pasie zieleni z konstrukcją nawierzchni bez postoju pojazdów. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z Projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót opracowaną przez Pracownię Projektową INFRA WB Plac Jana Pawła II 17 B, 66 - 200 Świebodzin (Załączniki nr 11 i 13 Do SIWZ) 3. Zamawiający oświadcza, iż uzyskał pozwolenie na budowę nr 186/2014 z dnia 23 maja 2014r. wydane przez Starostwo Powiatowe w Świebodzinie, dla inwestycji objętej niniejszym zamówieniem. 4. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem do opracowania i zatwierdzenia projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz do pokrycia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego. 5 Wykonawca przed wbudowaniem materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany jest uzyskać zatwierdzenie materiałów do wbudowania, wydane przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania Umowy dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: a) szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót objętych niniejszym zamówieniem; b) oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków i sporządzeniu planu BIOZ wraz z kopią aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależności osoby pełniącej funkcję kierownika budowy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia i utylizacji materiałów rozbiórkowych nie nadających się do dalszego wykorzystania zgodnie z ustawą o odpadach, swoim staraniem oraz na swój koszt i niebezpieczeństwo. 8. W cenie wykonania zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym również: koszty zagospodarowania i utrzymania zaplecza budowy, odpowiedniego zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzenia robót, opracowania, zatwierdzenia i wprowadzenia projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, przestrzegania przepisów BHP, usunięcie materiałów rozbiórkowych i odpadów powstałych w czasie realizacji zamówienia, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, koszty badań i sprawdzeń i inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy w SIWZ lub jakimkolwiek załączniku do niej, w związku z opisem przedmiotu zamówienia, zostanie wskazany znak towarowy, nazwa własna towaru, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego o parametrach technicznych nie gorszych niż wynikające z dokumentacji postepowania (SIWZ wraz z załącznikami). Wskazane parametry techniczne należy traktować jako parametry minimalne, co oznacza że dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót oraz na materiały na okres 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubrza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach