Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1232 N WIRWAJDY - SMYKOWO - SZYLDAK - OLSZTYNEK W M. SMYKOWO

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 62 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 089 6421762
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka 62 A 62 A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 089 6421762
    REGON: 51075119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl; www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1232 N WIRWAJDY - SMYKOWO - SZYLDAK - OLSZTYNEK W M. SMYKOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Droga powiatowa Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek jest drogą powiatową klasy Z. Zadanie obejmuje budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek w m. Smykowo. Na przedmiotowej drodze obowiązuje ograniczenie tonażu: w km 0+000 - 4+342 - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 5 t z tabliczką o treści Nie dotyczy autobusów od drogi krajowej Nr 16 (m. Wirwajdy) do drogi krajowej Nr 15 (m. Smykowo); od km 13+410 - 18+302 znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 10 t od skrzyżowania z drogą powiatową 1243 N Ostróda - Tułodziad k/m Durąg do mostu nad rzeką Drwęcą w kierunku m. Ostrowin; w km 1+123 - obiekt mostowy - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 15 t k/m. Wirwajdy; w km 14+821 - obiekt mostowy - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 10 t k/m Szyldak; w km 18+302 - obiekt mostowy - znak B-18 zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej ponad 10 t k/m Ostrowin. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym w ilości 0,495 km; Karczowanie krzaków i podszycia ilości sztuk krzaków 1000/ha w ilości 0,0573 ha; Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na pełną głębokość zalegania z wywiezieniem na miejsce składowania w ilości 1 446,00 m2; Rozbiórka odsadzek nawierzchni bitumicznej przy wbudowywanym krawężniku, śr. gr. 10 cm w ilości 39,36 m2; Rozbiórka podbudowy z kruszywa łamanego przy wbudowywanym krawężniku, śr. gr. 10 cm w ilości 196,80 m2; Rozbiórka słupka do znaku drogowego w ilości 1 szt.; Rozbiórka tarczy znaku drogowego w ilości 1 szt.; Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą w ilości 482,64 m3; Koryto wykonywane na całej szerokości chodnika i zjazdów w gruncie kat. II-IV wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - śr. głębokość 10 cm w ilości 255,22 m2; Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na całej szerokości chodnika i dojść do furtek - grubość 10 cm w ilości 752,00 m2; Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na całej szerokości chodnika - grubość 20 cm w ilości 189,00 m2; Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na całej szerokości zjazdów - grubość 10 cm w ilości 79,50 m2; Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniu zjazdu w km 0+380 - grubość 10 cm w ilości 7,50 m2; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na chodniku, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm w ilości 941,00 m2; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na zjazdach w ciągu chodnika, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 79,50 m2; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego na poszerzeniu zjazdu w km 0+380 w ciągu chodnika, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm w ilości 7,50 m2; Wypełnienie masą zalewową podłużnej szczeliny wzdłuż wbudowanego krawężnika w ilości 489,00 m, Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej o grubości 8 cm na zjazdach na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 87,00 m2; Ręczne plantowanie skarp w gruncie kat. I-II w ilości 405,28 m2; Humusowanie z obsianiem skarp warstwą humusu gr. 5 cm z wykorzystaniem zdjętej ziemi urodzajnej w ilości 405,28 m2; Ustawienie słupków z rur stalowych o śr. 63mm wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami w ilości 1 szt.; Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych średnich - folia odblaskowa typu 1 w ilości 1 szt.; Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm wyniesionych +12 cm na podsypce cem.-piaskowej 1:4 gr. 5 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B15) w ilości 464,00 m; Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm zaniżonych +3cm na zjazdach (od strony jezdni) na podsypce cem.-piaskowej 1:4 gr. 5 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B15) w ilości 45,00 m; Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm zaniżonych +0cm na zjazdach (w ciągu chodnika) na podsypce cem.-piaskowej 1:4 gr. 5 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 (B15) w ilości 76,50 m; Wykonanie chodników i dojść do furtek z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cem.-piaskowej 1:4 grubości 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem w ilości 941,00 m2; Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową w ilości 497,00 m; Ułożenie ścieków podchodnikowych trapezowych z krawężników betonowych 15x30cm i płytek chodnikowych 50x50x7cm, spoiny wypełnione zaprawą cem.-piaskową w ilości 14,00 m; Ułożenie ścieków skarpowych z elementów prefabrykowanych 50x50x20cm ułożonych na podsypce cem.-piaskowej 1:4 wraz z umocnieniem wylotu brukiem na zaprawie cementowej w ilości 6,50 m; Założenie rury ochronnej dwudzielnej RHDPE fi 110 dł. 75,0 m na kablu telekomunikacyjny w ilości 75,00 m; Wykonanie geodezji powykonawczej w ilości 1,00 kpl. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną oraz kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 4 292,00 zł, słownie: cztery tysiące dwieście dziewięćdziesiąt dwa złote; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostródzie, nr 02 2030 0045 1110 0000 0184 7240 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.17.2014.MT- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek w m. Smykowo. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 9). Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Roz. VIII pkt 3 ppkt 1.; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Rozdział VI pkt 10 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Rozdziale XIV pkt 4 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej_14.php; http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach