Przetargi.pl
Budowa chodnika w Borowie - I etap

Urząd Gminy Czempiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-020 Czempiń, ul. 24 Stycznia 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2826703 , fax. 061 282 63 02
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czempiń
    ul. 24 Stycznia 25 25
    64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2826703, fax. 061 282 63 02
    REGON: 00052806600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w Borowie - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w Borowie z kostki brukowej betonowej o długości 230 m W zakres robót wchodzi wykonanie m.in: 1.Robót ziemnych 2. Regulacji wysokościowej włazów studni kanalizacji deszczowej, skrzynek zaworów wodociągowych i studzienek telekomunikacyjnych 3. Podbudowy 4. Nawierzchni z kostki brukowej betonowej grafitowej grubości 8 cm - zjazdy 5. Chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzą ponadto inne roboty ujęte i nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wykonawcy nie wnoszą wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa zamówień publicznych, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w tym: a) dysponują lub będą dysponować (przedstawią pisemne zobowiązanie) co najmniej jedną osobą, posiadającą odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, b) w okresie pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w kostce brukowej o powierzchni utwardzenia min. 300 m2 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Wykonawcy, którzy nie spełniają przedstawionych wyżej warunków zostaną wykluczeni z postępowania na zasadzie art. 24 ust. 3 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania niniejszych kryteriów w oparciu o przedłożone dokumenty wg. formuły spełnia/nie spełnia Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁACZNIKA NR 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( w zakresie określonym warunkami udziału w postępowaniu pkt. 5 2) a) SIWZ )- według załączonego do SIWZ wzoru wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia budowlane i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależność do właściwej izby. 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót w kostce brukowej o powierzchni utwardzenia min. 300 m2 (każda) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w podpunktach 1), 2) dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. UWAGA: Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie w sytuacji gdy data zakończenia realizacji zamówienia będzie datą zawierającą się w tym okresie. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Brak któregokolwiek z wymienionych powyżej dokumentów lub złożenie ich z błędem skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czempin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach