Przetargi.pl
Budowa chodnika przy ul. Wrocławskiej w Żernikach Wrocławskich etap II na odcinku od ul.Orlej do ul.Strzelińskiej, gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 311 43 70
  • Data zamieszczenia: 2012-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 311 43 70
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy ul. Wrocławskiej w Żernikach Wrocławskich etap II na odcinku od ul.Orlej do ul.Strzelińskiej, gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamowienia jest budowa chodnika przy ul. Wrocławskiej w Żernikach Wrocławskich (etap II) na odcinku od ul.Orlej do ul.Strzelińskiej, w szczególności: 1. Część drogowa: a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) krawężniki i obrzeża, c) chodniki, d) zjazdy indywidualne, e) przygotowanie terenu pod posianie trawnika. 2. Część instalacyjna - wbudowanie wpustów ulicznych do istniejącej kanalizacji odwadniającej, 3. Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych. 4.Całość przedmiotu umowy realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy. 5. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do minimum ograniczyć roboty uciążliwe mogące zakłócać przejazd ul. Wrocławską w Żernikach Wrocławskich. 7. Wykonawca obowiązany będzie wykonać projekt organizacji ruchu zastępczego oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym oraz uzyskać zezwolenie właściwego zarządcy drogi. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem budowy planu BIOZ. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 2 500,00 zł. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych), najpóźniej do dnia składania ofert do godz. 11:30 (jest to termin do którego pieniądze powinny znajdować się na koncie Zamawiającego). Wadium powinno być wniesione w pieniądzu; gwarancji bankowej; gwarancji ubezpieczeniowej; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Jeżeli wadium składane będzie w pieniądzu należy je przelać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy oddział Siechnice nr 78 9584 1092 2010 1000 0101 0008 z dopiskiem: Chodnik przy ul. Wrocławskiej w Żernikach Wrocławskich etap II, w terminie zapewniającym jego wpływ na ww konto do czasu złożenia ofert. Dowód wpłaty wadium (potwierdzoną kserokopię) należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach (gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe), należy je złożyć do depozytu znajdującego się w kasie Urzędu pok. nr 112, w godz. 800 - 1300 w terminie do dnia składania ofert do godz. 1130. Oferty bez wniesionego wadium będą traktowane jako nie spełniające wymagań w postępowaniu o udzielenie zamówienia i na tej podstawie zostaną odrzucone, bez dalszego rozpatrywania. 3. Zwrot wadium wykonawcom nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami). 4. Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz Zamawiającego. 1)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach