Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Sygietyńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 212-80-68 , fax. 32 212-80-69
- Data zamieszczenia: 2019-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie
ul. Sygietyńskiego 20
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 32 212-80-68, fax. 32 212-80-69
REGON: 27629196300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika przy ul. Wiejskiej w Jarząbkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę chodnika wraz z przebudową istniejących zjazdów na długości 342,80 mb przy ul. Wiejskiej w Jarząbkowicach. Roboty polegają na: - budowie kanalizacji deszczowej fi 300-fi 400 na długości 151,0 mb - budowie chodnika o szerokości 2,0 m wraz z przebudową istniejących zjazdów na długości 342,80 mb - budowie studni rewizyjnej Dn 2000 - budowie studni rewizyjnych Dn 1000 - budowie wpustów ulicznych z przykanalikami - przebudowie przepustu pod drogą fi 1000 - żelbetowy oraz wykonaniu pozostałych robót towarzyszących. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r., poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 09:00 dnia 31.05.2019r. oferta była zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego do dnia 31.05.2019r. do godz. 09:00. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy. 11.2. Ww. gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującymi na dzień wszczęcia postepowania przepisami prawa. 11.3. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą. 11.4. Gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 11.5. Gwarancja wadialna musi określać przypadki uprawniające Zamawiającego do zatrzymania wadium tj. przez odesłanie do właściwych przepisów tj. art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp, lub opisowo. 11.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 11.7. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Wypełniony, podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 2 do SIWZ - kosztorys ślepy 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-jeżeli dotyczy. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie zgodnie z treścią formularza 5 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Dębowiec i leśnictwa Poraj.
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja kanalizacji deszczowej w Szkole Podstawowej nr 25 w Bielsku-Białej przy ul. Pocztowej 28 a wraz z przebudową dziedzińca.
Dodano: 2023-12-21 - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Seniora+ w Moczydle
Dodano: 2023-10-06 - Utworzenie i wyposażenie dziennego domu Seniora+ w Moczydle
Dodano: 2023-08-02 - Remont i malowanie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gajowej 1 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i admi. przez ZGM TBS w Częstochowie Spółka z o.o.
Dodano: 2023-06-30 - BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM
Dodano: 2023-06-29 - BUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIZEROWIE WRAZ Z ZAPLECZEM
Dodano: 2023-06-12 - Budowa boiska sportowego w Mizerowie wraz z zapleczem
Dodano: 2023-05-31 - Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w 2023 r.
Dodano: 2023-05-26 - Budowa odcinka wodociągu w ul. Granicznej w m. Draliny
Dodano: 2023-05-19