Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 Tarnów -Konieczna w miejscowości Ciężkowice na długości 971 mb

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug@ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 977 Tarnów -Konieczna w miejscowości Ciężkowice na długości 971 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt przewiduje budowę chodnika na długości 971 mb wraz z kanalizacją deszczową dł.445 mb. Przewidywany zakres robót: -wytyczenie geodezyjne pod kanalizacje odwadniającą i chodnik - zdjęcie humusu - roboty ziemne - wykopy i nasypy - wykonanie kanalizacji - wykonanie studni kanalizacyjnych i separatorów substancji ropopochodnych - wykonanie studni ściekowych - wykonanie przykanalików - zasyp wykonanych urządzeń podziemnych - wykonanie podbudowy chodnika i zjazdów - ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych - ułożenie nawierzchni z kostki na chodniku i na zjazdach - wykonanie palisady betonowej - uporządkowanie przyległego terenu - humusowanie przyległego terenu i obsiane trawą - zamierzenie geodezyjne powykonawcze wybudowanego chodnika i kanalizacji .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. W postępowaniu przetargowym mogą brać udział oferenci nie podlegający wyłączeniu na mocy art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w punkcie VIII, ust. 3 specyfikacji - załączone do oferty, przy czym: a) ocena spełnienia warunków formalnych, o których mowa w pkt IV ust.1 dokonywana będzie na podstawie dokumentu, o którym mowa w punkcie VIII ust. 3, ppkt a, d, h, i, siwz, tj. oświadczenia wykonawcy złożonego w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2, upzp, którego zgodność ze stanem faktycznym będzie badana w następujący sposób: ?uprawnienia wykonawcy do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w pkt VIII, ust. 3, pakt g SIWZ - zapis w dokumencie powinien potwierdzać uprawnienia. ?dysponowania przez Wykonawcę niezbędną wiedzą i doświadczeniem - ocena spełnienia będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VIII, ust. 3 ppkt k, l - analiza wykazu wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych na przestrzeni ostatnich 3 lat oraz załączonych dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie ( referencji) winna potwierdzać jednoznacznie fakt wykonania przynajmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze. W odniesieniu do referencji wymaga się aby dokument ten zawierał, takie informacje jak: nazwę i adres podmiotu, który go wystawił, datę wystawienia dokumentu, krótką charakterystykę zamówienia, którego dotyczy, opisującą: zakres, charakter, okres realizacji, jak również opinię zamawiającego o wykonawcy potwierdzającą należyte wykonanie zamówienia. ?posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełnienia będzie dokonywana na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. VIII, ust. 3 ppkt a, b, c, d, h, i siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z następującymi dokumentami: a). Oświadczenie, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - Załącznik nr 3 do SIWZ; b). Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ; c). Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Załącznik nr 3 do SIWZ; d). Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ; e). Oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ i że przyjmuje je bez zastrzeżeń - Załącznik nr 1 do SIWZ; f). Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę - Załącznik nr 1 do SIWZ; g). Zaświadczenie /kopia potwierdzona za zgodność/ z właściwego organu rejestrowego, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; h). Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami (podatki lokalne, Urząd Skarbowy) - Załącznik nr 3 do SIWZ; i). Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne - Załącznik nr 3 do SIWZ; j). Oświadczenie oferenta, że na wykonane prace udziela co najmniej 5 lat gwarancji na jakość wykonanych prac - Załącznik nr 1 do SIWZ; k) Doświadczenie w zakresie wykonawstwa załącznik nr 4 do SIWZ l) Referencje ł). Podpisany projekt umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ m).Kopia uprawnień kierownika budowy oraz wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa; n). Wypełniony kosztorys ofertowy . o). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach