Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2913S – ulica Wiejska w Paczynie - etap VI

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwicepl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2913S – ulica Wiejska w Paczynie - etap VI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2913S w miejscowości Paczyna o szer. od 1,5 do 2,0 m na długości około 380 mb na odcinku od skrzyżowania z ul. Leśną do rejonu kościoła. Chodnik zlokalizowany będzie (jadąc od strony przejazdu kolejowego) w większości po prawej stronie drogi. Droga na przedmiotowym odcinku przebiega w terenie zabudowanym. Naprzeciwko budynku usługowego (sklep spożywczy, salon fryzjerski) zaplanowana jest przebudowa istniejącej zatoki autobusowej o szer. 3,0 m oraz budowa chodnika szer. 1,5 m. Z uwagi na wzmożony ruch pieszych chodnik usytuowany będzie z dwóch stron (od km 0,0+000 do 0,0 + 71,92). Taka sama sytuacja ma miejsce naprzeciwko przedszkola (rejon przepustu pod drogą), gdzie chodnik również usytuowany będzie z dwóch stron (od km 0,1 + 55,10 do 0,2+28,86). Odwodnienie drogi od strony budowanego chodnika nastąpi poprzez zabudowę wpustów ulicznych krawężnikowo – jezdniowych (8 szt.) oraz 1 szt. wpustu jezdniowego z odprowadzeniem wód do rowu przydrożnego, przez umocnione wyloty przykanalików. Ponadto w ramach zadania do wybudowania będzie kanalizacja deszczowa z rur PVC fi 400 o dł. około 211 mb z wylotem kolektora do rowu melioracyjnego zlokalizowanego w km 0,1+58,86 oraz ułożenie sączka drenarskiego śr. 150 cm na dł. ok. 116,60 m. Przewidziano również remont przepustu okularowego poprzez budowę nowych ścianek czołowych z betonu lanego z obydwu stron przepustu wraz z robotami ziemnymi oraz robotami przygotowawczymi pod budowę ścianek. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie prac z branży teletechnicznej polegających na przestawieniu słupa oraz zabezpieczeniu istniejących kabli. W zakresie docelowej organizacji ruchu w gestii Wykonawcy będzie : − ustawienie nowych urządzeń b.r.d. w postaci balustrady U-11a na długości 83 mb od strony skarpy, w miejscach występowania różnicy wysokości pomiędzy nawierzchnią chodnika a przyległym terenem, większej niż 0,5 m, − oznakowanie projektowanych przejść dla pieszych znakami D-6 i A-16 (znaki A-16 poza obrębem skrzyżowania), − przeniesienie znaku istniejącego A-17 „Dzieci”, − uzupełnienie znaków D-6 o tabliczki T-27 przy przejściu w rejonie przedszkola, − ustawienie znaku B-20 w rejonie skrzyżowania z ul. Leśną Uwaga: przewidziane w projekcie organizacji ruchu prace demontażowe znaków oraz urządzeń b.r.d a także oznakowanie poziome do wymalowania oraz wyfrezowania zostanie wykonane przez Zamawiającego. Główny zakres prac został wskazany w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 3.1. oraz Nr 3.2. do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Wymagany okres gwarancji i rękojmi: min. 36 miesiące od dnia końcowego odbioru robót. Natomiast dodatkowy okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z zapisami pkt 21. SIWZ. 5) Niniejszy SIWZ zawiera wszelkie niezbędne informacje do złożenia prawidłowej oferty, niemniej jednak Zamawiający wskazuje na możliwość pozyskania dodatkowych danych w ramach oględzin miejsca realizacji robót. 6) Oznakowanie miejsca robót winno nastąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu. Wykonanie projektu oraz uzyskanie zatwierdzenia a także ustawienie oznakowania leży w gestii Wykonawcy. 7) Do wykonania robót Wykonawca użyje materiałów odpowiadających warunkom technicznym określonym w specyfikacjach technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W razie wystąpienia takich przypadków, Zamawiający opisał dany element za pomocą parametrów, których spełnienie pozwoli stwierdzić równoważność rozwiązań zaproponowanych przez Wykonawcę. 8) Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów (o ile takowe w dokumentacji się pojawiają) należy traktować jako przykładowe. 9) Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo robót, siłę roboczą, materiały, sprzęt i urządzenia oraz oznakowanie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 10) Przedmiot zamówienia został dostosowany do wymogów osób niepełnosprawnych w zakresie wynikającym z przedmiaru robót i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium bez dodatkowych warunków i nieodwołalnie, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w GETIN NOBLE BANK S.A. O/Gliwice nr 61 1560 1081 0000 9040 0005 2437. Środki pieniężne muszą znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, aby można było uznać wadium za prawidłowo wniesione. 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz można je złożyć w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie z dopiskiem "Wadium – Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2913S – ulica Wiejska w Paczynie- etap VI” . Z uwagi na zmianę pracy jednostki w celu osobistego złożenia dokumentu wadialnego należy przed wejściem do budynku Zamawiającego korzystając z numerów telefonów nr 32 234 06 96 lub 32 234 31 62 poinformować o powyższym fakcie sekretariat. Wówczas przedstawiciel Zamawiającego po weryfikacji osoby wpuści przedstawiciela Wykonawcy do obiektu i odbierze od Wykonawcy dokument przetargowy. Natomiast w przypadku problemów w uzyskaniu dokumentu wadialnego wnoszonego w postaci niepieniężnej, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia tego dokumentu w formie elektronicznej. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do upływu terminu składania ofert dokument sporządzony w postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do wystawienia dokumentu wadialnego. Za dokument ważny Zamawiający uzna dokument wytworzony w postaci elektronicznej i podpisany podpisem elektronicznym; wykluczone jest sporządzenie dokumentu w formie pisemnej, a następnie przekształcenie do postaci elektronicznej (poprzez np. zeskanowanie) i podpisanie. Jeżeli dokument wadialny jest składany w formie elektronicznej, w jego treści nie może znaleźć się zapis o wygaśnięciu gwarancji w sytuacji zwrotu oryginału gwarancji do gwaranta. Wniesienie gwarancji w formie elektronicznej może się odbyć poprzez przesłanie pliku elektronicznego na adres e-mail Zamawiającego : sekretariat@zdpgliwice.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP: ZDPGLIWICE/skrytka” 6) w przypadku wnoszenia wadium przez wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum), z dokumentu gwarancyjnego winno wynikać iż udzielone zabezpieczenie dotyczy obu wykonawców występujących wspólnie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: • wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 9 . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, • wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: a) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz b) przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 4), 5.1) i 7) tiret trzeci. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, czy brak podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 700 z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach