Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 56 83 224 , fax. 52 56 83 229
- Data zamieszczenia: 2014-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 56 83 224, fax. 52 56 83 229
REGON: 09237351900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl/?cid=207
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1218C Nowe -Tryl - Wielki Lubień w m. Wielki Lubień - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika w miejscowości Wielki Lubień o długości około 630 metrów. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Wielki Lubień, w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Dragacz. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie chodnika o szerokości 1.5 m po stronie prawej drogi. Projekt obejmuje wykonanie robót ziemnych, wykonanie podsypki piaskowej z kruszywa naturalnego o wskaźniku wodoprzepuszczalności K większym od 8m/dobę o grubości 10 cm oraz wykonanie nawierzchni chodnika z brukowej kostki betonowej grubości 6 cm. Na odcinku od km 0+995 do km 1+170 projektuje się wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm. Planowane jest wykonanie nawierzchni zjazdów z brukowej kostki betonowej o grubości 8 cm na podbudowie z betonu C8/10. Odwodnienie drogi pozostanie tak jak dotychczas tj. powierzchniowo na pobocze i skarpy do rowów przydrożnych oraz bezpośrednio na przyległy teren. Tam, gdzie na rysunkach, w SST, Przedmiarach Robót lub Opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie ze zgłoszeniem robót budowlanych i Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych ww dokumentach. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki przewidziane do ponownego wbudowania, w szczególności: destrukt asfaltowy, kostka betonowa, płytki betonowe, krawężniki betonowe, znaki drogowe stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje je oraz złoży we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie. Materiały rozbiórkowe wskazane przez Zamawiającego Wykonawca ułoży na dostarczonych przez siebie paletach, które zabezpieczone zostaną przed ich dekompletacją. Pozostałe materiały należy usunąć poza teren budowy z zachowaniem zasad wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą projektu technicznego, opracowanego przez Firmę Kazimierz Chojnacki Doradztwo i projektowanie drogowe, szczegółowych specyfikacji technicznych oraz przedmiaru robót. Załączona dokumentacja stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić udział następujących osób: Kierownik budowy-Kierownik robót drogowych -1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń). Uznaje się, że wszystkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie kosztorysowej. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. UWAGA-dodatkowe zapisy w SIWZ związane z nowelizacją z grudnia 2013 r. - Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. - Zamawiający określa wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: należy zawrzeć zapisy, które nie sprzeciwiają się postanowieniom zawartym w § 10 projektu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.swiecki.lo.pl/?app=przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja nawierzchni ulic w Bydgoszczy w 2016 roku - pakiet III
Dodano: 2016-07-26 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Ogrody w miejscowości Ciele.
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi osiedlowej Chrząstowo I
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wybranowo gmina Rojewo
Dodano: 2016-07-13 - Przebudowa drogi gminnej nr 150804C Kraszyce - Stodólno etap I
Dodano: 2016-07-06 - Wymiana przyłączy cieplnych przy ul.22 Stycznia i ul.900 Lecia w Mogilnie
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2528 C Żyrosławice - Przybranowo wraz z przebudową mostu o długości 2,8 km od km 5+950 - 8+750 - I etap
Dodano: 2016-06-30 - Budowa ulic: Jasinieckiej, Trybowskiego i Matki Teresy z Kalkuty na terenie Osiedla Eskulapa w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-30 - Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku ul. Jesionowej z wylotem do Kanału Noteckiego w Łochowie
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2528 C Żyrosławice - Przybranowo wraz z przebudową mostu o długości 2,8 km od km 5+950 - 8+750 - I etap
Dodano: 2016-06-16