Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy - etap II

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Gryfitów 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3528810 , fax. 94 3528810
  • Data zamieszczenia: 2015-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    ul. Gryfitów 8 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3528810, fax. 94 3528810
    REGON: 33098087900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Budowa chodnika przy drodze powiatowej 3325Z w Stramnicy. W dokumentacji projektowej niniejszy odcinek oznaczony jest jako etap II. Etap II - od km 0+360,00 do końca projektowanego chodnika w miejscowości Stramnica na wysokości budynku nr 22 (dawna szkoła). Podział inwestycji na etapy zaznaczony jest na planie sytuacyjnym projektu wykonawczego. Szczegółowe określenie zakresu prac zawarte jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ, informacjach dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Zamawiający załącza do udostępnionej dokumentacji przedmiar robót zastrzegając, że w związku z zastosowaniem wynagrodzenia ryczałtowego ma on jedynie charakter informacyjny i pomocniczy. 1. Zakres prac: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis wykonania przedmiotu zamówienia), z którym powinien zapoznać się Wykonawca, dla rzetelnej wyceny zadania przedstawiony został w dokumentacji projektowej na którą składają się: -projekt budowlany; -projekt wykonawczy; -Szczegółowa Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; -przedmiar robót (mający jedynie charakter informacyjny i pomocniczy). 2. Zakres robót obejmuje m. in.: -budowę chodnika w tym: -rozbiórkę elementów dróg; -roboty ziemne; -roboty krawężnikowe, obrzeża; -nawierzchnię chodników, zjazdów; -uzupełnienie nawierzchni; -roboty wykończeniowe (zieleń); -regulację armatury uzbrojenia; -wykonanie ścieków pochodnikowych. 3.Podstawa prawno - techniczna wykonywanego zadania: -załącznik nr 11 - Decyzja nr AB/430/2015 zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, znak AB.6740.407.2015.ŁD z dnia 15.06.2015 r. 4.Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać m. in. następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: -projekt tymczasowej organizacji ruchu; -plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; -harmonogram robót określający planowaną kolejność wykonywania robót, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w rozbiciu tygodniowym, Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznej aktualizacji harmonogramu polegającej na przedstawieniu faktycznego zaawansowania oraz terminów wykonywania poszczególnych prac i przekazywania Zmawiającemu do 5-go dnia każdego miesiąca. -dokumentację powykonawczą sporządzoną w 5 egzemplarzach, zawierającą w szczególności: -dokumentację budowy z naniesionymi nieistotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; -dokumentację budowy z naniesionymi istotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Projektanta oraz Inspektora Nadzoru (Przedstawiciela Zamawiającego) wraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; -protokoły z prób, sprawozdań, pomiarów, badań (w razie konieczności); -atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; -geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót oraz zmiany, skala mapy 1:500 w kolorze, w 5 egzemplarzach). Geodezja powykonawcza winna być wykonana w formie tradycyjnej na papierze zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz w formie elektronicznej. Dokumentację należy przedłożyć w formie map - 5 egzemplarzy i elektronicznej. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe do wszystkich dokumentów dostarczanych w ramach realizacji umowy, będących utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych na następujących polach eksploatacji: -używanie, -zwielokrotnianie, -kopiowanie, -modyfikacje. 5.Obowiązki Wykonawcy m in.: 1)Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych. 2)Przed przystąpieniem do robót wykonawca winien zawiadomić użytkowników infrastruktury o terminie rozpoczęcia robót. 3)Tymczasowe zajęcie terenów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgodni we własnym zakresie i na swój koszt powiadamiając Inspektora Nadzoru (Przedstawiciela Zamawiającego). 4)Przygotowania i zatwierdzenia na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz wykonania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. 5)Zorganizowania biura budowy, w którym przechowywany będzie dziennik budowy, dokumentacja budowy oraz organizowane rady budowy. 6)Zamontowania tablicy informacyjnej budowy zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy- Prawo budowlane. 7)W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa, a także utrzymywać porządek. 8)Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy oraz ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 9)W ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzględni wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6.Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1)Zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 2)Zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p. poż. 3)Zapewnienie bezpieczeństwa właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy. 4)Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5)Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej. 6)Przeprowadzenie wymaganych badań laboratoryjnych w pełnym zakresie. 7)Przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń. 8)Zgłaszanie inspektorom nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających. 9)Wykonie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. 10)Ścisła współpraca z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim. 7.Uwaga: 1)Przedmiotowe zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, należytą starannością, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i standardami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlane, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2)Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdyby dokumentacja projektowa wskazywała znaki towarowe lub pochodzenie materiałów i urządzeń należy traktować takie znaki lub pochodzenie jako informację o standardzie jakościowym lub technologicznym wymaganym przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia innych producentów pod warunkiem zapewnienia paramentów nie gorszych niż określone w dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania (dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji). 3)Zmiana stawki podatku VAT nie będzie stanowić podstawy do zmiany wysokości wynagrodzenia brutto. 4)Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 5)Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Zmawiającego. Pozyskane materiały powinny być wykorzystane w ramach prowadzonej inwestycji lub odtransportowane na plac składowy Zamawiającego na adres: ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg. 6) Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. gruz, urobek ziemny, materiał z karczowania i wycinki drzew i krzewów itp. będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest Wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) Jako wytwarzający odpady Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: -Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2013.1232 z późn. zm.) -Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) 7)Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rękojmi udzielony przez Wykonawcę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl www.zdpkolobrzeg.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach