Przetargi.pl
„Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1398 K Rzuchowa - Pleśna - Siedliska w miejscowości Pleśna i Rzuchowa" etap V

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-171 Pleśna, Pleśna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 798 170 , fax. 146 798 947
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240
    33-171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 146 798 170, fax. 146 798 947
    REGON: 85166092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1398 K Rzuchowa - Pleśna - Siedliska w miejscowości Pleśna i Rzuchowa" etap V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres prac obejmuje między innymi: (Istniejący krawężnik oraz ściek i kanalizacja deszczowa. Przewiduje się częściową wymianę uszkodzonych krawężników - 25 %) 1. Karczowanie krzewów (do wys. 2,50 m) - 25,00 m2 2. Zdjęcie humusu grub. 15 cm na dł. 165 mb z wbudowaniem obok nasypu (bez transportu) 165 mb x szer. 5,50 m = 907,50 m2 - 907,50 m2 3. Wykonanie nasypu z gruntu nasypowego (z dowozu z odl. do 5 km - - materiał Inwestora) z równoczesnym zagęszczaniem warstwami grub. ok. 20 cm przy zachowaniu optymalnej wilgotności w (przypadku dowozu gruntu nasypowego o małej wilgotności należy dozować odpowiednią ilość wody w celu należytego zagęszczenia) na dł. 100 mb w km 1+370 - 1+470 - 100 mb x 1,50 m3/mb = 150,00 m3 na dł. 55 mb w km 1+470 - 1+525 - 55 mb x 1,0 m3/mb = 55,00 m3 Razem grunt nasypowy - 205,00 m3 4. Roboty rozbiórkowe uszkodzonych istniejących krawężników wraz z przebudową ścieku z kostki brukowej "HOLAND" grub. 8 cm - rozbiórka uszkodzonych krawężników - 45,00 mb - rozbiórka ścieku z kostki brukowej "HOLAND" grub. 8 cm wraz z ławą betonową 45 mb x 0,20 = 9,00 m2 - 9,00 m2 5. Ułożenie nowych krawężników na ławie betonowej z oporem - 45,00 mb 6. Ułożenie ścieku przy krawężnikowego z kostki brukowej "HOLAND" grub. 8 cm na ławie betonowej grub. 5 cm (wraz z kosztem materiału) - 9,00 m2 7. Wyprofilowanie i zagęszczenie koryta pod konstrukcje podbudowy dla nawierzchni chodnika i zjazdów (przyjęto szerokość chodnika wraz z szer. obrzeża - krawężnik istn.) tj. 1,50 m + 0,08 m = 1,58 m Przyjęto przygotowanie koryta z uwzględnieniem fundamentowania obrzeży wraz z oporem - szer. 1,80 m 180,00 mb x 1,80 - 324,00 m2 8. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o wytrzymałości 2,5 MPa, grub. 20 cm (po zagęszczeniu) - przygotowanie materiału w wytwórni w/g parametrów zgodnie z receptą przedstawioną do zatwierdzenia Inspektorowi Nadzoru) 180,00 mb x 2,00 = 360,00 m2 - 360,00 m2 9. Montaż obrzeży 1,00 x 0,30 x 0,08 m na ławie betonowej grub. 10 cm z oporem - 180,00 mb 10. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej "HOLAND" na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm (z wypełnieniem spoin piaskiem) - nawierzchnia chodnika - grubość 6 cm 170,00 mb x 1,50 m - 255,00 m2 - nawierzchnia zjazdów - grubość 8 cm 10,00 mb x 1,50 m - 15,00 m2 11. Umocnienie skarpy nasypu pref. elem. betonowymi (ażurami 60 cm x 40 cm x 8 cm) na podsypce cementowo piaskowej grub. 8 cm, z wypełnieniem ażurów betonem C8/C10 (nasyp położony w terenie zalewowym) odcinek od km 1+370 - 1+470 100 mb x średnia wysokość 2,80 m = 280 m2 - 280,00 m2 12. Montaż barierek zabezpieczających pieszych (od strony nasypu) U 12a) - biało czerwone, odblaskowe z rury śr. 60,3 mm z dwoma przeciągami z rury śr. 38 mm - moduły dł. 2,00 m, 1 szt. dł. 1,50 m zamykająca koniec etapu budowy chodnika. Km 1+370 - 1+ 470 = 100,00 mb (50 elementów po 2,00 m długości) Km 1+370 barierka zamykająca - zamontowana poprzecznie, dł. 1,50 m - 101,50 mb 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45.23.32.22.-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych. 3.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. 5.W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. 6.Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). 7.Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie(marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach